Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Co jest WYMAGANIE przy zmianie cylindra na 70ccm?

Dodane przez kolpaw dnia 18-08-2010 15:58
#1

Tak jak w temacie, mam ograniczony budżet(ze względu że zatarł mi sie cylinder to chce wstawić większy).

Chcę kupić cylinder 70ccm (coś z cylindrów do zwykłego jeżdżenia po bułki do sklepu nie spotowych).
Jakie jeszcze części muszę wymienić(mam odblokowane przełożenia pierwotne seryjne, sportowy tłumik Leo Vince Hand made i rolki polini 5.5g na seryjnym wariatorze, białą sprzeżyne sprzegła, gaźnik jakiś china)
Mam do wydania na same części 1000zł (z robocizną mechanika 1100zł)
jakie części są niezbędne do wymiany przy cylku 70ccm?

Proszę jeszcze o liste części do 1000zł (wraz z cylindrem - cylinder to ok 300zł - 600zł) w optymalnej konfiguracji (żeby 80kmh poleciał nalepiej).

Co do cylindrów myślałem o Power Force - używa ktoś? Jak one sobie radzą?
http://allegro.pl/item1180526873_cylinder_70cm_power_force_do_suzuki_katana_promocj.html

Ogolnie myślałem o takiej konfiguracji
Power Force 70ccm 450zł
Polini Speed Control 250zł
(jeżeli było by zurzyte to kupić) Sprzęgło Tec Evo Racing 110mm(chyba) 140zł
Sprężyna centralna zielona 20zł
Sprężynki sprzęgła niebieskie 20zł
Pasek Polini Kevlar - 120zł

Razem 860zł (lub ze sprzęgłem 1000zł)

Reszta części tak jak było.
Co wy na to?
Ile wtedy mi wyciągnie skuter?


Suzuki katana WR 50 2001 rok Liquid Cooled (chłodzona cieczą).

Edytowane przez kolpaw dnia 18-08-2010 16:22

Dodane przez KACPERBA1900 dnia 18-08-2010 16:20
#2

Jeżeli na 70cm3 to wypadało by zmienić wał a jeżeli szkoda Ci na wał to przynajmniej same łożyska. A jeżeli nie chcesz dużo jeździć to ten Power Force będzie dla Ciebie odpowiedni.

Dodane przez kolpaw dnia 18-08-2010 16:28
#3

Nie dużo(100km dziennie to maksymalnie) ale najczęściej to ok 30-50km dziennie.
To proszę jeszcze o jakąś propozycję łożyska wału - link do allegro bo nie wiem jakiego szukać, jutro kupuje części i w sobote będę miał skuter gotowy ;)

Edytowane przez kolpaw dnia 18-08-2010 16:36

Dodane przez cacek14 dnia 18-08-2010 17:14
#4

SKF C4 na mielochu za 144zł jedno a porządne;)

Dodane przez kolpaw dnia 18-08-2010 17:32
#5

A może ktoś wie jaką będę miał wtedy prędkość maksymakną na podanych częściach?

Dodane przez kacper_ dnia 18-08-2010 17:36
#6

ok 100

Dodane przez kolpaw dnia 18-08-2010 21:38
#7

To jutro powiem mechanikowi żeby te części zamówił i w sobote będę miał skuter gotowy ;) dotrze się te 1500km i super ;)

Dodane przez Chemperr_Katana dnia 18-08-2010 21:46
#8

Bierz power force 70. Ja mam go. Jest bardzo dobry. Juz nie jedne katy przechodził i dalej pali na dotyk bez gazu. I na dodatek przy nim nie musisz wymieniac wału. łożyska same wymiem Pamiętaaj o tym zeby ten cylinderek ładnie dotrzec i na początku jezdzij nim nnie więcej jak 10 km będzie musiał sobie odpocząć. Nie kupuj na mielochu łożysk. kup na sxt.pl są o 45 zico tansze!

Dodane przez kolpaw dnia 18-08-2010 22:28
#9

nie ma takiej strony sxt.pl

Dodane przez Chemperr_Katana dnia 18-08-2010 22:52
#10

no to s-x-t.pl Sorki za pomyłke

Dodane przez kolpaw dnia 19-08-2010 12:35
#11

Setup jaki kupiłem
Cylinder 70cm Power Force
Wariator Polini Speed Control
Łożyska wału i simmeringi
Pasek napędowy Polini Kevlar

No i tylko czekam do soboty aż mechanik wymieni części i jazda ;d

Dodane przez CHICKENovsky dnia 19-08-2010 12:47
#12

setup całkiem całkiem:o

Dodane przez kolpaw dnia 19-08-2010 14:00
#13

Z wymianą części zapłacę ok 1 tyś zł ;)
I tak za rok katankę sprzedaje ;)

Dodane przez Kamilhg dnia 20-08-2010 12:11
#14

z tym kevlarem nie wiem czy nie przesadziłeś... jest dosyc twardy, może więcej szkód narobic niż pożytku z niego będzie, no ale zobaczysz co i jak...