Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Problem z odpaleniem Katana 50cc !!

Dodane przez bulet1978 dnia 05-08-2010 12:51
#1

Proszę o pomoc kupiłem skuter z 1998r na początku śmigał spoko.Potem przy dłuższej trasie wyglądało to tak jak by paliwo było odcinane. Ostatnio jechałem i po prostu zgasł podczas jazdy i nie mogłem już odpalić ze startera czy z kopa.Na początku myślałem że po prostu go zalało ale po odkręceniu świecy świeca była sucha więc to odpada, nalot na świecy jest koloru kawy z mlekiem nie wiem co to oznacza ale czytałem na forum posta i ktoś zadał takie pytanie jakiego koloru jest nalot na świecy więc od razu piszę sprawdziłem też czy jest iskra więc jest iskra .Potem zauważyłem że wężyk od paliwa który idzie do gaźnika jest uszkodzony i wycieka paliwo, więc wymieniłam wężyk, dalej nie pali więc mam pytanie jaka może być prawdopodobna przyczyna usterki podejrzewam gaźnik ale jestem raczej laikiem i nie jestem pewien swoich domysłów. Więc ma może ktoś jakieś sugestie co mogło paść ????

Dodane przez konradsuzuki dnia 05-08-2010 16:42
#2

dłuższa trasa cylek pewnie na 99 %

Dodane przez ARABIK dnia 05-08-2010 17:09
#3

Miałem identyczny problem też mi padał podczas drogi sprawdź czy jest iskra bo do tej pory nie mogę się z tym uporać gdyż nie mam iskry .

Dodane przez kacper_ dnia 05-08-2010 17:25
#4

raczej nie cylek bo ma iskre a nie dostaje beny (sucha świeca) czytajcie co pisze . ja stawiam na gaźnik albo zawór podciśnieniowy

Dodane przez bulet1978 dnia 05-08-2010 17:39
#5

Jak napisałem jest iskra. Więc stawiacie na gaźnik hmmm niby nie duży wydatek oki.Dzięki za odpowiedź.
I mam jeszcze takie pytanko gdzie znajduje się zawór zawór podciśnieniowy ??
Niestety jak napisałem wcześniej nie jestem obeznany w temacie za bardzo.

Edytowane przez bulet1978 dnia 05-08-2010 17:40

Dodane przez Kamilksc dnia 05-08-2010 18:26
#6

Podciśnieniowy to ten co 3 weżyki od niego idą:) A możliwe że zawór membranowy czyli jak wykręcisz krócieć to pod krócccem :)

Dodane przez adamek2114 dnia 05-08-2010 20:40
#7

Witam. Też jestem nowy i już nie chciałem zakładać nowego tematu, gdyż mam podobny problem z katana, otóż gdy jechałem sobie spokojnie, zatrzymałem się na światłach i nagle skuter mi zgasł, próbowałem odpalić, ale odpalił i znowu zgasł, ściągnąłem go na chodnik, zdjąłem schowek na kask aby dobrać się do silnika,a tu spod kartera leje się paliwo szybko zdjąłem wężyk paliwowy i spuściłem resztę paliwa do butelki.Gdy go dotoczyłem do garażu odkręciłem świecę cala byle mokra, Odkręciłem gaźnik i króciec, zdjąłem membranke ,blaszki były trochę odgięte, ale to minimalnie ale w wal był cały zanurzony w paliwie i tu moje pytanie czy ma on mieć tak dużo paliwa? Dlaczego nie chce odpalić ?

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b0f777fdc6959be5.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/53d37d570bea8d8d.html

ps. jak zdjąłem wężyk z kranika podciśnieniowego to paliwo cały czas leciało, może to przez to zalewa gaźnik i przedostaje się do walu przez membranke?

proszę o pomoc

Dodane przez Aroni dnia 05-08-2010 21:10
#8

bulet1978 może to być gaźnik, sprawdź czy benzyna dochodzi do gaźnika.
adamek2114 no to chyba Ci zawór podciśnieniowy padł i go zalewasz cały czas. Membrany wyglądają w porządku.
a tu spod kartera leje się paliwo

Gdzie dokładnie? Może z rurki odprowadzającej z dołu gaźnika?

Dodane przez adamek2114 dnia 05-08-2010 21:43
#9

karter pod spodem jest cały mokry, nie widziałem, żeby się lało z jakiegoś wężyka

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/00470cccad87e87d.html
od czego są te wejścia bądź wyjścia z gaźnika?
bo mi z 1 paliwo się lało i nie było tam żadnego przewodu
Co tam powinno być?

A czy powinno być tak dożo paliwa w bloku silnika?

Edytowane przez adamek2114 dnia 05-08-2010 21:46

Dodane przez cacek14 dnia 05-08-2010 21:50
#10

no ja w środku też mam całego zalanego to jest zła regulacja wypluwa benzyne zmniejsz dawkę benzyny ;)

Dodane przez adamek2114 dnia 05-08-2010 22:18
#11

No dobrze, ale jak teraz wylać nadmiar tego paliwa, bo cały czas zalewa mi świecę przez to paliwo w kraterze.

Dodane przez Aroni dnia 06-08-2010 09:51
#12

Tam gdzie zaznaczyłeś 2 to jest....nie wiem jak sie to nazywa, ale tam musi być wężyk do zaworu podciśnieniowego. W 1 nic nie musisz mieć, aczkolwiek możesz nałożyć wężyk i spuścić pod skuter.
A i nie powinieneś mieć w tej komorze korbowej tyle benzyny.

@ Czy ja dobrze widzę...ten wężyk co wychodzi z dołu gaźnika i idzie obok przewodu paliwowego masz podłączony do kranika podciśnieniowego?

Edytowane przez Aroni dnia 06-08-2010 09:54

Dodane przez kacper_ dnia 06-08-2010 11:13
#13

koledzy mi sie wydaje ze ma podłączoną bene bez kranika i dlatego mu zalewa. bo co widać na zdjęciu to nie ma podłaczonego podciśnienia to zawór by mu nie puszczał beny więc tak zalewa go 100% albo masz zepsuty zawór podciśnieniowy albo go wcale nie masz bo bena cały czas leci i zalewa

Dodane przez adamek2114 dnia 06-08-2010 12:32
#14

@ tak, ten mniejszy wężyk pod gaźnikiem jest podłączony pod kranik podciśnieniowy

Dodane przez Aroni dnia 06-08-2010 14:26
#15

No to przecież masz źle podłączony gaźnik! Ten wężyk z dołu gaźnika ma iść zwyczajnie pod silnik, bo w razie gdyby było za dużo beny w komorze pływakowej to ona tamtędy wyleci. A jak Ty to miałeś podłączone pod kranik to jak ma wylecieć...Tam gdzie zaznaczyłeś 2 musisz podłączyć pod ten zawór.

Dodane przez adamek2114 dnia 07-08-2010 18:08
#16

Koledzy!
Kranik działa:) Był źle podłączony, nie pod te wejście co trzeba.

Tylko mam jeszcze mały problem, podłączyłem wężyk tam gdzie mówił Aroni, ale paliwa nie zasysa, dopiero jak zasysam ustami to leci.

Dodane przez bulet1978 dnia 09-08-2010 22:12
#17

Mam takie jeszcze takie pytanie wcześniej wymieniłem regulator napięcia nie zauważyłem że rezystor jest pęknięty kabelek w środku po oględzinach jest przerwany oczywiście popaliło mi żarówki w światłach z przodu.
Czy to może mieć związek z tym że nie mogę odpalić ?? Wykręciłem gaźnik po rozkręceniu wszytko wygląda na drożne nie wiem co do zaworu membranowego blaszki są ok nie są po odginane wygląda że też jest ok zawór podciśnieniowy działa!! Iskra też jest.
Dlaczego nie mogę odpalić ????
Zapomniałem dodać że gdy kopię ze startera to jest dziwne skrzypienie co to może być ????

Edytowane przez bulet1978 dnia 09-08-2010 22:13

Dodane przez djkrzysiek dnia 10-08-2010 00:08
#18

może rozrusznik przypaliło też...

Dodane przez bulet1978 dnia 10-08-2010 09:46
#19

Rozrusznik kręci a zresztą rozrusznik pobiera prąd z akumulatora a nie z prądnicy.

Dodane przez Hanys12 dnia 10-08-2010 18:01
#20

a jaka masz kompresje może się pierścień złamał lub coś z cylkiem masz

Dodane przez bulet1978 dnia 10-08-2010 19:16
#21

Kompresja jest odpycha mi palec gdy zatykam wylot na cylindrze !!!Oczywiście gdy kopne ze startera !!Może coś z elektryką ??Jakaś sugestia ??

Dodane przez ARABIK dnia 10-08-2010 21:17
#22

Wlej trochę wachy pod świece powinno pomóc