Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Katana... Problem z odpalaniem

Dodane przez majhutt dnia 19-07-2010 11:48
#1

Witam. Mam suzuki Katanę ay 50 z 1997. Stała sobie w stodole rozebrana z plastików i postanowiłem ją złożyć. Naładowałem akumulator, wszystko podłączyłem, przepaliłem świece i sprawdziłem iskrę. Wszystko było ok. Niestety nie mogłem jej odpalić z rozrusznika i nadal nie wiem dlaczego... Odpalałem więc z kopki lecz zero reakcji.. Czytałem inne tematy na waszym forum i postanowiłem sprawdzić cylinder i tłok ale ten jest w porządku.

Czy możliwe jest, że zapłon jest źle ustawiony skoro jest iskra tak wielka, że zabije chomika a moze konia????

DOdam, że przed rokiem motor miał wymieniany cylinder tłok i pierscionki, odpalał lecz miał ciężko wkręcić sie na obroty ( chyba nowy cylinder i tłok dawały taka kompresje, ale po dodaniu odpowiedniej dawki gazu motor przeskakiwał tą bariere)

z góry dzieki za pomoc :D

Edytowane przez majhutt dnia 19-07-2010 11:52

Dodane przez Kamilksc dnia 19-07-2010 12:25
#2

Benzyna do cylka dochodzi ?

Dodane przez kacper_ dnia 19-07-2010 12:51
#3

gaźnik może brudny?

Dodane przez majhutt dnia 19-07-2010 13:07
#4

Kamilksc napisał/a:
Benzyna do cylka dochodzi ?


świeca zalana była jak kopałem wiec tak...

kacper_ napisał/a:
gaźnik może brudny?


właśnie go wyczyściłem , tak samo z filtrem dam znac jak cos...

Edytowane przez majhutt dnia 19-07-2010 13:08

Dodane przez x1x1x1 dnia 19-07-2010 14:01
#5

Sprawdź membrany...

Edytowane przez x1x1x1 dnia 19-07-2010 14:02

Dodane przez Aroni dnia 19-07-2010 14:50
#6

Skoro świeca była zalana to może by tak wyregulować gaźnik?? No i sprawdź płytki w zaworze membranowym.

Dodane przez majhutt dnia 19-07-2010 14:52
#7

x1x1x1 napisał/a:
Sprawdź membrany...


Czy możliwe jest, że komora pływakowa nie działa dobrze i zalewa cały czas świecę i dlatego nie chce palić.>>???

Dodane przez majhutt dnia 19-07-2010 14:54
#8

Aroni napisał/a:
Skoro świeca była zalana to może by tak wyregulować gaźnik?? No i sprawdź płytki w zaworze membranowym.


Jakbyś kopał z 30 razy non stop to też byś zalał :D Sprawdzę czy cos sie tam nie zacina.

Edytowane przez majhutt dnia 19-07-2010 14:54

Dodane przez x1x1x1 dnia 19-07-2010 15:41
#9

majhutt napisał/a:
x1x1x1 napisał/a:
Sprawdź membrany...


Czy możliwe jest, że komora pływakowa nie działa dobrze i zalewa cały czas świecę i dlatego nie chce palić.>>???


Też może... Najlepiej sprawdź w jakiej kondycji jest gaźnik, czy pływak się nie przycina, czy membranki nie puszczają, albo w ostateczności zaworek podciśnieniowy może nie trzymać paliwa.

Edytowane przez x1x1x1 dnia 19-07-2010 15:43

Dodane przez majhutt dnia 19-07-2010 17:13
#10

Gdzie znajduję się ta membrana???
never mind

Edytowane przez majhutt dnia 19-07-2010 17:30

Dodane przez x1x1x1 dnia 19-07-2010 17:31
#11

Pod króćcem ssącym.

Dodane przez majhutt dnia 20-07-2010 11:36
#12

membrana w porządku... filtr i gaźnik przeczyszczone. Wczoraj składam motor sprawdzam czy jest iskra a tu ?#*?///. I jak się nie zdenerwować. Przewody posprawdzałem i napięcie jest. Wydaje mi się ze gdzieś jest zwarcie i zamiast na świece daje gdzieś na mase :(


Jakieś sugestie.>>???

Edytowane przez majhutt dnia 20-07-2010 11:40

Dodane przez majhutt dnia 20-07-2010 11:47
#13

A przed rozebraniem cylindra była taka wspaniała i niesamowita :(


Jakieś sugestie.>>???

Edytowane przez majhutt dnia 20-07-2010 11:47

Dodane przez majhutt dnia 20-07-2010 20:35
#14

MAM PYTANIE.... odnośnie modułu zapłonowego...

Dochodzą do niego cztery kabelki... ( do tej kostki) jeden jest od iskrownika tego pod magneto.
Drugi jest od świateł... Trzeci jest od stacyjki..... Czwarty jest od modulatora napięcia... Gdy Sprawdzam poprzez kopnięcie startera czy jest napięcie to okazuje się, że jest tylko na jednym kablu... TYM OD ISKROWNIKA...( daje on tylko impuls)

CZY NA pozostałych tez powinno być jakieś napięcie dochodzące bezposrednio do modułu zapłonowego... oczywiście oprócz świateł bo one zapalają się dopiero po odpaleniu silnika ---przynajmniej ja tak miałem..

Albo dajcie jakieś sugestie jak sprawdzić ten moduł, bo nie jest możliwe żeby spalił się poprzez nieużywanie..

pozdro

Edytowane przez majhutt dnia 20-07-2010 20:40

Dodane przez majhutt dnia 22-07-2010 13:32
#15

Prawdę mówiąc to JEBAŁ WAS PIES

Dodane przez Kamilksc dnia 22-07-2010 18:29
#16

majhutt napisał/a:
Prawdę mówiąc to JEBAŁ WAS PIES

Spierdal*j z tego forum jeba*n cwelu !

Dodane przez kacper_ dnia 22-07-2010 19:04
#17

kamil ksc nie bulwersuj sie chłopcze kolega sie wkurzył bo nikt mu nie odpisał (Zenuś nie bądź taki wyrywny)=KOGIEL MOGIEL :D

Dodane przez Aroni dnia 22-07-2010 21:47
#18

oczywiście oprócz świateł bo one zapalają się dopiero po odpaleniu silnika

wydaje mi się że na światłach powinno być od razu napięcie, na reszcie to nie wiem.
I kolego majhutt, nie bulwersuj się tak i prosimy o trochę kultury na forum... Może nikt nie odpowiada, bo po prostu tego nie wie, co?

Edytowane przez Aroni dnia 22-07-2010 21:49

Dodane przez majhutt dnia 13-02-2012 15:01
#19

Odkopuje temat bo majhutt znowu sie zbulwersował.. Dałem mechanikowi i zrobił za 300 zł... Całe okablowanie do wymiany... Było zalane kwasem od akumulatora... DZIEKUJE ZA POMOC. GDYBY NIE WY TO CHYBA NIGDY BYM NIE ODPALIŁ TEGO SKUTERA... jesteście wspaniali.. kocham was.. kocham forum a przede wszystkim kocham suzie katanę... już nigdy jej nie porzucę

Dodane przez qscvbe dnia 13-02-2012 17:38
#20

jak tak kochasz to forum to daj kase na serwer xd

Dodane przez majhutt dnia 13-02-2012 18:44
#21

Oczywiście jutro wpłacę cały mój majątek razem z kataną i udam się do zakonu kameduli...

Edytowane przez majhutt dnia 13-02-2012 20:11

Dodane przez Aroni dnia 13-02-2012 23:34
#22

Jak podejrzewałeś spięcie to czemu nie przejżałeś całej elektryki...? Myślisz, że forum zrobi wszystko za Ciebie? No to trochę się przeliczyłeś. Poza tym zacznij się zachowywać, bo załatwię Ci urlop od tego forum.