Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: brak ładowania akumulatora podczas jazdy:/

Dodane przez djkrzysiek dnia 11-07-2010 21:38
#1

Witam. Mam problem z moją katanką. Otóż po zakupie nowego akumulatora okazało się, że nie ma ładowania podczas jazdy...

Czym to może być spowodowane?

[podawajcie od razu linki z częścią, którą trzeba wymienić]

Z góry dzięki za pomoc.

Dodane przez pawex dnia 11-07-2010 21:42
#2

może prądnica już do wymiany?? albo jakieś zwarcie było i instalacja cała padła;d;d

Dodane przez djkrzysiek dnia 11-07-2010 21:45
#3

jak go podładuję to wszystko normalnie działa, tylko tak po tygodniu jazdu jest ded akumulator:/

Edytowane przez djkrzysiek dnia 11-07-2010 21:46

Dodane przez pawex dnia 11-07-2010 21:47
#4

coś chyba z kablami musisz mieć

Dodane przez djkrzysiek dnia 11-07-2010 21:49
#5

i ojciec mi to właśnie powiedział....no cóż jutro sprawdzę, a ma ktoś inne pomysły?

Dodane przez poison543 dnia 12-07-2010 03:01
#6

Siemka 2 tyg temu z tym zrobiłem :D:D miałem ten sam problem możesz mieć zaśniedziałe kable wystarczy przeczyścić i działa :D:D

Dodane przez djkrzysiek dnia 12-07-2010 10:35
#7

kurcze tylko jakbyście mogli powiedzieć, gdzie tak mniej więcej znajduje się ta prądnica...kto wie niech zaznaczy w paincie na tym zdjęciu http://i25.tinypi...r56udx.jpg, tylko tak kropką albo kółkiem, żebym wiedział gdzie tego szukać.

Dodane przez pawex dnia 12-07-2010 10:54
#8

albo weź sobie miernik i sprawdź gdzie prądu nie ma w ogóle:D:D

Dodane przez Alien233 dnia 12-07-2010 12:47
#9

Miałem ten sam problem i to nie jest wina prądnicy... To wina regulatora napięcia. Znajduje się on pod przednim plastikiem i jest drogi.

Dodane przez djkrzysiek dnia 12-07-2010 14:21
#10

jakby regulator napięcia nawalał to przecież nie miałbym żadnych świateł, rozrusznika i klaksonu...tak mi się zdaje


dobra za jakąś godzinkę ojciec wróci to z nim popatrzę

Edytowane przez djkrzysiek dnia 12-07-2010 14:22

Dodane przez kamilTbK dnia 12-07-2010 14:45
#11

http://img709.imageshack.us/img709/354/2r56udx.jpg

Tam masz prądnice, tam jest wytwarzane napięcie do ładowania akumulatora i wogóle. Tzn. żeby dostać się do prądnicy musisz odkręcić pompę tymi śrubkami bliżej silnika bo jak te bliżej odkręcisz to zacznie się lać płyn i tam pod obudową masz cały iskrownik i wszystko.

Ps. Może gdzieś coś nie łączy lub jak mówi kolega wyżej kable są gdzieś zaśniedziałe. Przepatrz instalacje i pogrzeb z miernikiem.

Edytowane przez kamilTbK dnia 12-07-2010 14:48

Dodane przez Kamilhg dnia 12-07-2010 14:52
#12

Słuchaj w regulatorze jest kilka oporników, mi osobiście spieprzył się ten od świateł, wszystko śmigało, katana jeździła, a świateł ni chu chu. Wiem że jeden kabel idzie z regulatora na akumulator, tylko nie wiem czy on odpowiada za ładowanie...

Dodane przez kamilTbK dnia 12-07-2010 15:01
#13

Z schemat wynika, że za ładowanie odpowiedzialny jest czerwony wychodzący z regulatora idący przez bezpiecznik koło akumulatora. Może bezpiecznik Ci się podjarał? A masowy wychodzący z reglatora ma kolor czarno/biały. Z magneta wychodzi żółty kabel który jest połączony bezpośrednio z reglatorem.

Edytowane przez kamilTbK dnia 12-07-2010 15:09

Dodane przez djkrzysiek dnia 12-07-2010 19:43
#14

chyba padł regulator ale interesuje mnie jeszcze taka biała, prostokątna kostka(chyba opornik)...wchodzą w nią dwie blaszki i jedna jest przegięta i na dodatek ta kostka była pęknięta i ktoś ją skleił...i mam pytanie czy to przez nią może być brak ładowania?

Dodane przez manieks818 dnia 12-07-2010 23:02
#15

miałem to samo co ty też właśnie nie miałem ładowania. I też mósiałem ładować akumulator pod prostownikiem i tak jeździłem z tym problem aż do czasu kiedy paliło mi żarówki . Wymieniłem regulator i wszystko działa ;) . Ta biała kostka jest od świateł . Ona nie ma nic wspólnego z ładowaniem też ci padł regulator .

Dodane przez djkrzysiek dnia 13-07-2010 11:07
#16

aha. no dzięki. a w innych tematach pisaliście o jakichś zamiennikach tych regulatorów. mógłby ktoś zapodać kilka linków?

Dodane przez Kamilhg dnia 13-07-2010 11:33
#17

http://sklep.moto...ana-50-cc/
masz oryginał za tą cenę lepszej oferty nie znajdziesz...

Dodane przez djkrzysiek dnia 13-07-2010 11:40
#18

O_o
to nówka czy używany?

Dodane przez kacper_ dnia 13-07-2010 12:17
#19

ja z tyle sprzedałem używke :D:D:D:D

Dodane przez Kamilhg dnia 13-07-2010 15:37
#20

no nówka ze sklepu przecie xD

Dodane przez djkrzysiek dnia 13-07-2010 16:10
#21

a no ko dzięki:D

Dodane przez djkrzysiek dnia 21-07-2010 15:02
#22

Kamilhg napisał/a:
http://sklep.moto...ana-50-cc/
masz oryginał za tą cenę lepszej oferty nie znajdziesz...


heh...niestety jest to zamiennik:/ idioci jeszcze napisali, że to niby ten oryginalny ducati energia, a jak się ich spytałem na e-mail, że zamiennik...

Dodane przez Kamilhg dnia 21-07-2010 16:23
#23

człowieku ja go kupiłem nówka sztuka oryginał, pudełko wybite numery.

Dodane przez Kamilhg dnia 21-07-2010 23:48
#24

bierz go a nie pytaj xD powiadam ci że na stówe jest to oryginał! :D koleś któremu podałem linka też zamówił i również dostał oryginała więc...

Dodane przez wezyr dnia 02-08-2010 12:14
#25

http://allegro.pl...llion.html

Kupilem ten regulator i wszystko OK.Przynajmniej narazie ;)