Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Mgiełka od strony gaźnika

Dodane przez wib3k dnia 16-06-2010 13:49
#1

Witam,mam pytanie :D jak ściągne filtr powietrza to w środku jest cały mokry i jak odpale bez filtra to taka mgiełka dosyć mocna leci :D jak przyłoże reke to chwilka i mam mokrą od benzyny ;D posiadam 70cc sport,gaźnik 17,5mm z dyszą 100,polini air box i tecnigas next-r :D tak powinno być czy jest cos nie tak

Dodane przez Kamilksc dnia 16-06-2010 14:23
#2

Nie zadurza dysza?

Dodane przez tomeczek12123 dnia 16-06-2010 14:50
#3

spróbuj dac mniejszą dysze na jakać 80-85 i wyreguluj gazior:D
powinno być Ok:)

Dodane przez sssss80 dnia 16-06-2010 19:58
#4

Ludzie co wy macie naj**ane w tych swoich łbach. Myślicie że jak dacje dyszę 2,5mm to będzie dop***dalał. Trzeba trochę rozumu przy tuningu. Jak walniesz taką dyszę to po pierwsze połowa tej wachy i tak leci w tłumik a po 2 cały czas świeca się zalewa więc to nie daje pełni osiągów. Wsadź dyszę 70 i zobaczysz jakiego kopa w [cenzura] od katany dostaniesz za karę za tą dyszę 100. Lekki offtop zrobię ale muszę to napisać bo to samo macie z rolkami. Jakieś czubki pseudo znawcy wam powiedzą że im lżejsze rolki tym lepsze przyśpieszenie a wy wsadzacie rolki 2,5-3g i tak jeździcie. I tak później się dziwicie że byle łepek na seri aeroxie was z tą dyszą 100 i rolkami 2,5g bierze, a skuter tylko wyje jak głupi a nie jedzie albo nawet nie wyje bo go tak zalewa. A najlepsze jest to że się dziwią później że spalanie 9l wychodzi.

Podsumowując to kup sobie dyszę w granicy 70-80 dla dellorto lub 60-70 dla arreche.

Edytowane przez sssss80 dnia 16-06-2010 20:03

Dodane przez OloK dnia 16-06-2010 22:46
#5

No i popieram kolege sssss80 kurde chłopak ma racje nareszcie isę ktoś wyłamał tak samo miałem nawet na sportowej 50tce dałem dysze 70 z 55 i nie chciał jechać to po jakiego grzyba dajecie te 100...
Może i na 2g będzie się zbierać ale będzie jechac 50km/h

Dodane przez konradsuzuki dnia 17-06-2010 08:14
#6

kurde mgiełka w gaźniku szał ja mam gaźnik seryjny dysze 60 i to samo jest od kąd mam katanę i śmiga ale w ostatnim czasie wymieniłem membran-ki i przestało

Dodane przez wib3k dnia 17-06-2010 10:39
#7

co wy pier...jak na mniejszej dyszy nie mogłem wyregulować;/;/ wiec dałem wiekszą i bez problemów ;D wsadzałem 80 i nic.90 i nic.na 100 chodzi dobrze :D wkładająć rolki 4g poprawiło sie mega przyspieszenie i nie gadajcie pseudo znawcy ;] może to przez zawór membranowy? wsadzić dysze 70?pomyślcie czasem..

Dodane przez wib3k dnia 17-06-2010 10:48
#8

jak pytałem co jest grane z regulacją,bo nie mogłem wyregulować to cisza...nikt jakoś nic nie miał do powiedzenia wielcy znawcy;/ czekałem długo na odpowiedz ;] wiec spróbowałem tak i jest dobrze.tylko o co b iega z tą lecącą mgiełką

Dodane przez sssss80 dnia 17-06-2010 11:46
#9

Mgiełka może się robić bo przez zawór się wraca mieszanka więc to sprawdź to po 1. A po 2 to do twojego tuningu to dysza max 80. Najlepiej to kup sobie 70 i 80. Załóż 80 a potem 70 jak nie poczujesz spadku mocy to zostaw albo spróbuj z 65. Przy takim tuningu dysza 100 to po prostu katorga dla silnika. Np. mój na full sporcie 19arreche i polini air box lepiej śmiga na 60 dyszy niż na 75 a gdzie tu mówić o 100.

P.S Weź sobie dokładnie gaźnik wyczyść najpierw ze szczególnym wskazaniem na rozpylacz.

Edytowane przez sssss80 dnia 17-06-2010 11:48

Dodane przez wib3k dnia 17-06-2010 13:43
#10

kolega Van holden czy jakoś tak mówił,że optymalna dysza bedzie 85 ;) ale na mniejszych nie da sie wyregulować ;/ za dużo powietrza dostaje ;/

Dodane przez wib3k dnia 17-06-2010 15:36
#11

założyłem dysze 80 i nadal leci mgiełka ;) ale nie szło wyregulować ;/ odkrecam króciec,wyciągam zawór a tam jedna cała płytka odstaje.można ją jakoś odwrócić czy lepiej cały zawór wymienić ;) i przez ten zawór nie mogłem gaźnika wyregulować i leciała mgiełka?

Dodane przez wib3k dnia 19-06-2010 09:31
#12

up.znowu cisza; /

Dodane przez Kamilhg dnia 19-06-2010 10:53
#13

no to jak odstaje a nie ma to chyba prze tą płytke... zmień te membranki zresztą jak już ci pisali wyżej i zobaczysz, myśle że całego zaworu nie ma konieczności wymiany...