Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Tuning i naprawa mojej katany - problemy,porady,fotoalbum

Dodane przez enklava dnia 13-06-2010 13:17
#1

Witam serdecznie

Dziś postanowiłem, że mój skuter ulegnie kilku przeróbkom tuningowym zarówno tym mechanicznym jak i optycznym

Na początku przedstawiam swój skuter

Suzuki Katana ( nie wiem co to za wersja )

Rok produkcji 2003

i46.tinypic.com/2093u3a.jpg
i49.tinypic.com/2h6sygw.jpg
i49.tinypic.com/2n1wa9z.jpg
i50.tinypic.com/14982g6.jpg
i45.tinypic.com/2cxc42a.jpg
i47.tinypic.com/sl1nvk.jpg
i45.tinypic.com/juxyxv.jpg

Tuning mechaniczny :
- zestaw 70 ccm ( skuter kupiłem w marcu i nie pamiętam jakiej firmy jest to zestaw )
- sportowy tłumik Turbo Kit RR
- wzmacniany wał
- nowa świeca NGK
- killswitch
- Pasek Polini Kevlar

Tuning optyczny :
- lusterka łezki carbon
- boczna stópka
- niebieskie diody w przednich lampach
- aluminiowe ryfle
- nakrętki na wentyle czachy
- manetki KOSO
- lampa tylnia lexus style

Ze skuterem mam trochę problemów, więc przy okazji zostanie zrobiony generalny przegląd i naprawa od podstaw


W związku ze swoimi planami chciałbym aby ten post stał się swego rodzajem poradnikiem dla innych użytkowników jak i foto albumem z kolejnych etapów napraw i tuningu.

Niestety moja wiedza co do skuterów jest mocno ograniczona zatem będę potrzebował waszej pomocy : )


Czym się będę wzorował

i49.tinypic.com/10nrzgz.jpg


Tuning mechaniczny będzie w całości robiony pod stunt czyli kosztem Vmax chciałbym uzyskać jak najlepsze osiągi przyśpieszenia


Zatem do dzieła

Po pierwsze:

1.Problem z dużym spalaniem - czyszczenie i regulacja gaźnika oraz ustawienie kąta zapłonu
Ad. 1 czy mógłby ktoś opisać w punktach tę procedurę lub ew. podać jakiś link do poradnika ???????
2. Problem z odkręcającym się krućcem tłumika
do tego celu chciałem zakupić:

Wzmocnioną uszczelkę

www.racing-planet.pl/images/mittel/11406_kruemmerdichtung_flach_massiv_web.jpg

oraz

Sprężynę do wydechu

www.racing-planet.pl/images/mittel/13062_feder_endschalldaempfer_s6_proreplica.jpg

nie wiem czy rozmiarowo będzie pasować jeśli okaże się, że nie to będę szukał zamiennika ( dostępne długości : 45,52,85 mm )

3. Prędkościomierz na starcie pokazuje 5 km/h będę próbował to zniwelować
4. Słaby tylni hamulec bębnowy --> do regulacji
5. Słaby przedni hamulec --> wymiana tarcz hamulca

www.racing-planet.pl/images/mittel/12608_bremsbelaege_s6_sport_s10.jpg

Dostępne są rozmiary( nie wiem w zasadzie czego dotyczy to oznaczenie, mógłby ktoś napisać czym one się różnią i które powinienem wybrać ) S10 i S13

6. Wymiana sprężynek w sprzęgle oraz wariatorze, wymiana rolek, wymiana sprężyny centralnej
Ad. 6 Biorąc pod uwagę że wymiana jest robiona pod stunt chciałbym abyście doradzili mi co wybrać: waga,rozmiary,kolory; itp.

http://www.racing...9b037ab5fe

PS: Chciałbym uniknąć kupna zestawów po kilka sztuk rolek i kopert na nie powiedzcie jaka waga i rozmiar będzie optymalna : podawajcie swoje zestawy, czyli jaka : sprężyna centralna, sprężynki do wariatora, ciężarki rolek
7. Wydaje mi się, że tryby na przełożeniach delikatnie obcierają - do tego również trzeba by było zajrzeć. Słyszałem, że w katanach główną blokadą są właśnie przełożenia. Powiedzcie mi czy da się coś z tym zrobić we własnym zakresie, czy jednak aby móc zwiększyć Vmax będę musiał zainwestować w jakiś kupny zestaw
8. Rączka pokrętna gazu była już raz przeze mnie naprawiana, ale znowu jej łączenie się sypie. Nie wiem, być może należałoby to zgrzewarką zespoić. Ew. pokuszę się o tą

www.racing-planet.pl/images/mittel/NK200_07_gasdrehgriff_naraku_universal.jpg
Niestety tu pojawia się problem : średnica kierownicy w katanie to 19mm, a ta rączka Naraku ma 22 mm. Zna ktoś jakiś patent na ominięcie tej "drobnej" różnicy :P ??

Zależy mi na tym produkcie, bo to powinno rozwiązać problem raz na zawsze, jednak cena jest dla mnie chora, z kolei taka jak oryginalna kosztuje 55 zł :/ ale obawiam się, że problem powróci za jakiś czas

9. Montaż filtra stożkowego: czy możecie coś polecić dobrego w przystępnej cenie , jaką średnicę powinienem wybrać ??
[url] http://www.racing-planet.pl/tuning-skutera-filtry-powietrza-c-18035_18151_18153-1.html?sessID=6f1d886885bd7b62e365fb9b037ab5fe[/url]

10. Naprawa kopniaka: problem z zazębianiem
11. Będzie trzeba zajrzeć do startera. Kilka razy zdażyło mu się odmówić posłuszeństwa, ale po odczekaniu kilkunastu minut wszystko wracało do normy
12. Gwint prawego lusterka jest w opłakanym stanie. Oba zostaną rozwiercone i wstawi się adaptery, tak abym mógł zamontować te lusterka, które posiadam, czyli z gwintem M8

To by było chyba na tyle Reszta okaże się w praniu

Planowany start : 19.06

Planowane dni pracy: 19.06,20.06 oraz 26.06 i 27.06

Prosiłbym każdego, aby swoje komentarze, porady, opinie itp. dodawał wraz z numerkiem punktu do którego on się tyczy

Dzięki temu unikniemy niepotrzebnego chaosu :)

Wszelkie rady są mile widziane: niektóre punkty wydają się proste w wykonaniu, nie mniej jednak twój komentarz może się okazać przydatny, zatem zachęcam do udziału w dyskusji
;)



Co do tuningu optycznego to w trakcie pisania tego postu obliczyłem koszty związane z tuningiem mechanicznym i póki co optyka schodzi na dalszy plan i zostanie zrobiona dopiero na jesieni

Mimo wszystko mam jednak z tym tematem związanych kilka pytań

A) Jak się wykonuje te listwy pod błotnikiem ?
B) Jak i gdzie montuje się wtedy kierunkowskazy i tablice rejestracyjne
C) Jak wygląda w praktyce mocowanie przedłużki amortyzatora. Czym można pomalować sprężynę amora, tak aby efekt był trwały
D) Na początku postu wstawiłem obrazek z dwiema katanami, które pod względem optyki bardzo mi się spodobały i będę chciał w swojej uzyskać podobny efekt - mógłby mi ktoś powiedzieć jak koleś zrobił w tej czerwono-białej suce tą część pod kierownicą na biało ? Jak uzyskał efekt tak gładkiej powierzchni ? Malował to specjalną farbą do plastiku czy najpierw coś na to nałożył
E) Ile może kosztować przeróbka kierownicy najtańszym kosztem ? Co trzeba dokupić? Bez uwzględniania licznika, bo kupie zwykły rowerowy


To tyle :)

Pozdrawiam

Mariusz

www.adrenalineactionsports.com.au/adrenaline_action_sports/katana_logo.jpg

Dodane przez kolajkatana2004 dnia 13-06-2010 14:56
#2

DO pkt 6.
Rolki to kup 4gramy(bądź 3,7)...lub lżejsze..jeżeli pod stunt...Sprężynki sprzęgła Czerwone Hebo....i Sprężyna centralna 30% i powinien sie wtedy bardzo ładnie zbierać..
Linki do tych części:
[url]http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?products_id=1063&osCsid=b1c418e70aaa6c2a79c8416193e84f77[/url[ -Rolki
http://sklep.miel...6193e84f77 - Sprężynki sprzęgła HEBO
http://www.racing...9b037ab5fe - Sprężyna Centralna...(ta Czerwona)
Nie wiem czy ta czerwona to 30%.
Gdzieś byś musiał poszukać centralnej 30%

Edytowane przez kolajkatana2004 dnia 13-06-2010 14:59

Dodane przez enklava dnia 13-06-2010 15:31
#3

Pkt6.

No właśnie, nie wiem czy ta czerwona to +30 % czy nie :/ Jeśli ktoś się orientuje, to niech napisze, jeśli nie to jak będę składał za kilka dni zamówienie to skontaktuje się z tym sklepem i dam znać jakie jest oznaczenie procentowe tych sprężyn

Mógłbyś powiedzieć jaki rozmiar rolek będę potrzebował ??

3,7 g to nie za lekkie ? Może 4,5 g będę odpowiednie?? Nie chce pchać skutera gdy będę wjeżdżał pod górkę, albo jechać 30km/h z pasażerem :P

Dodane przez Kamilhg dnia 13-06-2010 16:08
#4

rozmiar rolek to 17x12, a do stuntu 4g powinne byc dobre

Dodane przez lukaszsz98 dnia 13-06-2010 19:03
#5

ja mam rolki 3,3g polini spoko katana :D

Dodane przez kolajkatana2004 dnia 13-06-2010 19:07
#6

Pchać to raczej nie będziesz... A z takim tunem to w dwóch 30km/h nie pojedziesz..:P
Spokojnie zakładaj 3,7...będzie latać na kole mi się wydaje...albo jak masz siano to kup 4gramy i 3,7 i zobaczysz na których lepiej będzie latać..:D

Dodane przez enklava dnia 13-06-2010 19:07
#7

Pkt.6

powiedz mi Łukasz jak zachowuje się Twoja katana na tych rolkach ? Bez problemu idzie ją postawić ? Co się dzieje na podjazdach ? Jak wygląda jazda z pasażerem ? Jaki Vmax ( widze, że przełożeń nie wymieniałeś tak jak ja )

PS: mi się moja katanka nie podoba, niestety najpierw tune mechaniczny, bo z końcem sesji będę łapał pracę na drugi etat jako dostawca w jakimś sushi i musze mieć sqt sprawny, a przedewszystkim ekonomiczny, łajadak cheleje z 5-6 L PB98 na 100 km, niedługo będzie musiała za mną jeździć cysterna z orlenu na stałe podpięta do baku mojej katany

Tuning optyczny na jesieniu, lub jak się uda pod koniec sierpnia :)

Zobaczycie wtedy niezłe cudeńko :D

Edytowane przez enklava dnia 13-06-2010 19:13

Dodane przez kacper_ dnia 14-06-2010 16:56
#8

:Ddobre z tą cysterną. D) wystarczy przygotować i pomalować :D

Dodane przez enklava dnia 14-06-2010 22:44
#9

Pkt.4

Doszedłem do wniosku, że regulacja tylniego hamulca nie przyniesie dobrego efektu, bo wcześniejsze próby nic nie dały

W związku z tym kupię nowe szczęki

[url]
http://motoallegro.pl/listing.php/search?string=szcz%C4%99ki+hamulcowe+katana&from_showcat=1&category=156&buy=0&clear_cookie=0&listing=0&listing_sel=2&listing_interval=7&postcode_enabled=0&state=0&city=&order=pd&price_from=&price_to=&view=gtext&change_view=1[/url]


Powiedzcie mi, które wybrać ? Rozmiary te same, ale każda ma różne oznaczenie :/

PS: WIE KTOŚ JAKIE OZNACZENIE MA MODEL MOJEJ KATANY ? ( Rocznik 2003 )

Edytowane przez enklava dnia 14-06-2010 22:47

Dodane przez djkrzysiek dnia 15-06-2010 15:01
#10

jak ci tyle chleje paliwka to poreguluj na gaźniku...może jakoś pomoże;)

Dodane przez enklava dnia 15-06-2010 20:15
#11

Krzysiu, ufam, że w Twojej intencji była pomoc mi, ale naprawdę, Twój post niczego nowego nie wnosi do dyskusji. Gdybyś przeczytał wszystko od A do Z to byś wiedział, że w punkcie pierwszym jest o tym mowa. Wiem z czym się wiąże problem dużego spalania, ale nie wiem jak się do tego zabrać, w szczególności jak ustawić kąt zapłonu. Jeśli to wiesz to proszę, podziel się z nami swoją wiedzą ...

Dodane przez enklava dnia 14-07-2010 16:47
#12

Witam

Zrobiłem swój remont katany kilka dni temu. Wszystkim przepraszam za brak wklejonych fotek i całej relacji. Niestety zabrakło czasu, 2 dni urlopu to za mało, i wszystko robione było w wielkim pośpiechu

Poniżej podam liste swoich zakupów. Niestety z zakupów w sklepie Racing Planet zrezygnowałem - kiepska obsługa klienta i zakupiłem wszystko w Mieloch Motocykle

Zatem do rzeczy :

Szczęki - hamulec tylni

http://sklep.miel...6992154be8

Klocki hamulcowe Galfer Semi Metal S11


http://sklep.miel...6992154be8

Sprężyna dociskowa Hebo Minarelli czarna + 50 %

http://sklep.miel...6992154be8

Rolki RMS 17x12 4 GRAM

http://sklep.miel...6992154be8

Sprężynki sprzegła HEBO niebieskie


http://sklep.miel...6992154be8

Filtr powietrza Malossi E5 Box, czarny 38mm

http://sklep.miel...6992154be8

Dysza główna Keihin 085

http://sklep.miel...6992154be8

No i dobra

Części zamontowałem jak trzeba, poczyściłem skuter, ciut podregulowałem ( 2,5 obrotu ) i wyczyściłem gaźnik . Niestety nie znalazłem informacji jak reguluje się kąt zapłonu - wie ktoś jak to zrobić ?

Złożyłem skuter, zajarany odpalam go. Co słysze na początku ? Wow, moja suka brzmi jak rasowa 600-tka , niezły ten filtr powietrza. Zajarany pociągam za manetkę ... Kilka szarpnięć i przy 20km/h zaczyna się dopiero rozpędzać, Vmax 50-55 km/h . Istna tragedia, wcześniej chodził 10 x lepiej :( Podjechałem pod małą górkę, stanąłem na jej początku i chce sprawdzic jak się teraz skuter zachowa - nie wjechał .....

No dobra, poczytałem co nieco na forum.

Pierwsza sprawa - Filtr powietrza.

Mieszanka dostaje za dużo powietrza, wiec zacząłem kombinować z zaklejaniem filtra taśmą, w pewnym momencie delikatna poprawa była, ale minimalna. Czyli to nie filtr .

Następnie zmieniliśmy filtr na ten co był poprzednio. Skuter nadal szarpie, o zbieraniu się nie ma mowy. Z trudem podjeżdża na tą górkę, minimalnie jest lepiej

Zostałem przy starym filtrze i zmieniłem sprężynę dociskową na poprzednią : Minimalna poprawa, powiedzmy o 3-5 % .
Moje spostrzeżenia : stara sprężyna była dłuższa oraz twardsza od tej którą kupiłem. Dziwne, ta nowa miała być pod stunt ...

Powiedzcie mi co mam zrobić ??

Niebawem wrócę do układku pierwotnego - zmienię rolki na te które miałem ( nie wiem ile gram ważyły ) oraz dyszę gaźnika na starą.

JAK MYŚLICIE - CZY TE SZARPANIE TO WINA ROLEK ? CZĘŚCI BYŁY POD STUNT, A OKAZAŁY SIĘ TOTALNĄ LIPĄ. GDZIE TKWI BŁĄD !! <HELP>

Nie sądzę by sprężynki wariatora odgrywały jakąś istotną rolę. Skuter się dławi, szarpie go na początku, ma ogromne problemy z podjazdem pod górkę.

Czekam na jakieś podpowiedzi. Może ktoś z Was spotkał się z podobną sytuacją













Dodane przez kacper_ dnia 14-07-2010 18:38
#13

rolki są za lekke kup ok 5,6gram

Dodane przez enklava dnia 15-07-2010 13:57
#14

Jesteś w 100 % pewien, że problem tkwi w rolkach ?

Za chwilę jadę do jubilera, więc wezme stare rolki i je zważę. Ile powinienem dodać do ich wagi, żeby dopasować rolki odpowiednio do swojego skutera ? Trzeba też wziąć poprawkę na te nowe części

Dodane przez kacper_ dnia 15-07-2010 15:01
#15

cięższe rolki i twardsze sprężynki sprzęgła;)

Dodane przez enklava dnia 16-07-2010 18:19
#16

No i już zgłupiałem

Założyłem stare rolki ( 7.1 g )
Zmieniłem spręzynki wariatora na stare

Została jedynie dysza ( wczesniej 70 , teraz 85 )

Nie ma już tego szarpania, ale dalej nie ma mowy o jakims rozpoędzaniu się , a Vmax wynosi ok 30-35 km/h

Ktoś mi mówił, że to pasek. Nie prawda, on zakleszcza się tak jak powinien. Jakby się slizgał to by się to czuło. Jedno Co mnie dziwi to fakt, że jak już skuter rozpędzi się do tych 30-35 ( mam w tym momencie rollgaz przekręcony opór ) to natężenie dzwięku ( hałas ) pracy silnika jest na odpowiednim poziomie. Wcale nie wyje jak oszalały. Dziwne, bo dostaje przecież więcej paliwa, a mimo wszystko coś go dławi. Wie ktoś co to może być ??

Dodane przez kacper_ dnia 16-07-2010 18:41
#17

regulacja gaźnika dostaje za duż powietrza 100%

Dodane przez enklava dnia 20-07-2010 21:19
#18

Hmmm a gdzie jest śruba, którą reguluje się skład mieszanki ?

Ja jedynie znalazłem tą od przepustnicy, ale od mieszanki,obrotów itp nie widzę ...

Dodane przez Aroni dnia 20-07-2010 21:24
#19

Ta od przeppustnicy to ta od obrotów ;] a od mieszanki jest zaraz obok, bodajże po lewej stronie.
I popróbuj iglicą coś pozmieniać.

Edytowane przez Aroni dnia 20-07-2010 21:25

Dodane przez enklava dnia 22-07-2010 22:21
#20

Aroni napisał/a:
Ta od przeppustnicy to ta od obrotów ;] a od mieszanki jest zaraz obok, bodajże po lewej stronie.
I popróbuj iglicą coś pozmieniać.


A tą iglice gdzie znajdę ? W przepustnicy czy gdzieś indziej ?

Dodane przez enklava dnia 28-01-2011 17:04
#21

B)Dobra Panowie, odświeżamy tematB)


Otóż zeszłoroczny remont się nie udał, co było przyczyną nie wiem, prawdopodobnie pasek, oraz rolki :(

Jednakże sytuacja w tym roku się zmieniła, jest kasiurka na poważny remont skutera :)

Po zeszłorocznych oględzinach doszedłem do wniosku, że do nieprawidłowo dobranych części dokupie jeszcze kilka, a całość zaniosę do serwisu :) niech się oni martwią o złożenie tego do kupy, jak zrobią źle to kasy nie dostaną, a mi zajęłoby to dużo więcej czasu niż im ( serwis - 2 dni ) , a mi w tym wypadku nie opłaca brać się urlopu


Co chce aby serwis zrobił

- regulacja hamulców przód/tył ( przód odpowietrzenie, z tyłu są nowe szczęki, do ustawienia )
- dobór i wymiana gaźnika tuningowego
- dobór i wymiana rolek,sprężynek sprzęgła, sprężyny centralnej
- spaw kwasówką na mocowaniu tłumika ( 2-4 cm ) - w miejscu gdzie jest śruba mocująca do ramy nastąpiło pęknięcie
- dobór i wymiana rollgazu
- dobór i wymiana przełożeń ( podobno z aprilii rs 125 pasują, te oryginalne w katanie stanowią jedną z blokad )
- dobór i wymiana kierunkowskazów
- dobór i wymiana paska
- generalny przegląd, skuter dość dużo pali, do tego wg. mnie zużycie oleju jest znacze. Skoro skuter byłby już rozebrany, to żeby przy okazji zajrzeć już do reszty i ew. doradzić co należałoby zrobić w nim jeszcze


Tutaj Panowie mam prośbę w doborze części.

Co do umiejętności mechaników w warsztacie nie mam wątpliwości, generalnie specjalizują się w przeróbkach custom bikeów, ale mam obawy co do doboru przez nich części

Zatem do rzeczy

Chciałbym abyście podesłali swoje propozycje ZESTAWÓW niżej wymienionych części w dwóch konfiguracjach - na częściach z najwyższej półki oraz na częściach ze średniego przedziału cenowo/jakościowego

Co wchodzi w skład zestawu:

1. Gaźnik
2. Rolki, sprężynki, sprężyna centralna -
3. przełożenia odblokowane
4. pasek
5. rollgaz ( chodzi mi o te z krótki skokiem )

Proszę o podawanie pełnych nazw części ( w tym np rozmiarów ) , mile widziane będą linki do sklepów internetowych lub aukcji na allegro :)
Z racji tego, że moja wiedza jest taka sobie na temat skuterów i mechaniki, to proszę również dopisywać sugerowany zakup dodatkowych części, tylko prosiłbym o podanie powodu, dla którego należałoby daną część dokupić


Generalnie na zakup wszystkich części chce przeznaczyć tak 1000-1500 zł B)B)

Na początku tematu są wymienione części, które kupiłem w zeszłym roku.

Moje uwagi do nich

rolki były na 100 % za lekkie !!
sprężynki będą testowane - być może zostaną
sprężyna centralna - o kant du** ją potłuc !! jest krótsza niż poprzednia !! tego co mi doradził jej kupno za jaja bym powiesił !!
filtr stożkowy - póki co zostanie, zobaczymy, na którym będzie lepiej latał


Dodatkowo w planach zakup :
scooter audio
kierunkowskazów
nowego kasku
jakiś neonów
świecących wentyli
oraz naklejki na felge - ten kolorowy pasek

Co do odświeżania skutera pod względem optyki to się jeszcze zastanawiam: Orientuje się ile wyniósłby mniej więcej koszt zakupu farby ( 2 kolory ),podkładów żeby pomalować cały skuter ??

Dodane przez enklava dnia 28-01-2011 17:07
#22

Dobra, pierwszy zakup już za mną :)

http://www.sklep.s-x-t.pl/przekadniapierwotnastage61649katana99-p-2092.html?[cenzura]th=8347_8352_8355_8399

Przekładnia pierwotna Stage6 16/49 Katana 99-

Co sądzicie o tym zakupie ?? :)

Edytowane przez enklava dnia 28-01-2011 17:08

Dodane przez Chemperr_Katana dnia 28-01-2011 18:04
#23

Zakup jak najbardziej udany.
Wiec tak:
nie słyszałem jeszcze o przełożeniach od aprilli rs 125 <joke>
to ze centralka krótsza to nie znaczy że zła.
1. Do 70 to myślę ze 17,5 styknie
2. Rolki i sprężynę centralna powinni dobrać Ci w serwisie o ile są to jacyś dobrzy fachowcy.
3. Wspominałeś coś o kierunkach. Więc kierunków nie kupuj tych najtańszych z żarówką tylko mozesz kupić ze po 25 ziko sztuka LED'owe. Wystarczająco dobrze świecą.
4.Rollgaz to kup ten :http://sklep.miel...774c81028b Jest zaje*****
5. Pasek to kup najlepiej malossi x-special albo kevlara
Linki do 2 pasków
-Malossi X-Kevlar: http://sklep.miel...774c81028b
-Malossi X-special: http://sklep.miel...774c81028b

Nie kupuj żadnych świecących wentyli bo to totalny wieś tun!. Neony możesz jakieś tam kupić pod spód ale to bez przesady. Wydaje mi sie że w jakimś stopniu pomogłem.
Pozdro.

Edytowane przez Chemperr_Katana dnia 28-01-2011 18:09

Dodane przez enklava dnia 29-01-2011 08:54
#24

Sorry, te przełożenia to od aprili sr 50 podobno się montuje :P

Co do linków, które podałeś to niestety w pracy nie mogę ich odpalić. Powiedz mi, ten rollgaz napewno będzie pasował ?? Średnica kiery w katanie to chyba 19 mm ( ?? ) Ten rollgaz ma taką właśnie średnicę, czy trzeba stosować jakiś adapter ??

Z tych pasków który wybrać ( który lepszy ?? )
Linki które podałeś są już do pasków o odpowiednim rozmiarze ??
Czy rozmiar paska nie zmienia się po zamontowaniu tych przełożeń ??

Co sądzicie o gaźniku Stage6 ??

http://moto.allegro.pl/gaznik-stage6-racing-black-edition-dell-orto-21mm-i1400220353.html

będzie to współgrało z innymi częściami ??




Orientuje się ktoś może ile może kosztować przeróbka kiery na tą a'la BMX ?? ( chodzi mi o zakup kiery, ew. adaptera, manetek itp )

Dodane przez mat199222 dnia 29-01-2011 11:03
#25

jak kupiłeś już jedną przekładnie to i wymień od razu drugą i po sprawie będziesz mieć kup najlepiej malossi

Dodane przez Chemperr_Katana dnia 29-01-2011 12:09
#26

Roll gas powinien pasować. Żeby założyć gaźnik który tu podałeś potrzeby będzie króciec od miny. Z teorii wynika że kevlar jest lepszy ale to nie jest tak do końca. Jak kupisz malossi x-special tez będzie bardzo dobry. Rozmiar paska po zmienieniu przełożeń nie zmieni sie i te linki są już z paskami do twojej katany o odpowiednich rozmiarach.

Dodane przez enklava dnia 29-01-2011 22:46
#27

Przełożeń wtórnych nie bede wymieniał

Chemperr, co z tym gaźnikiem ?? Jak to się przerabia ? Można coś dokupić czy trzeba ręcznie coś przerabiać ??

Jaki ew. gazior do morini byś zaproponował ??

Dodane przez Chemperr_Katana dnia 29-01-2011 23:11
#28

bo ten gaźnik który podałeś ma inne mocowanie niż króciec w suzi. musisz poprostu kupic króciec od miny(koszt 30ziko) i wtedy założysz ten gaźnik. wiem ze wander tak przerabiał. A pod seryjny króciec 17,5 arreche będzie dobre.

Dodane przez enklava dnia 31-01-2011 10:49
#29

Ok, a mógłbyś zapodać jakiś link do tego króćca ??

A co z filtrem powietrza ??

Rok temu kupiłem

Filtr powietrza Malossi E5 Box, czarny 38mm

Będzie on pasował do tego gaźnika ??

W ogóle czy powinienem kupować gazior 19 mm ?? Może 17,5 starczy ??
Co ze spalaniem ?? Ile może wynieść przy gaźniku 19mm a ile przy 17,5 ??

Dodane przez Luki dnia 31-01-2011 12:14
#30

A sorry że sie podepnę do cylka 70 cmm sport i wydechu leo vince zx jaki by był gaźnik najlepszy można tez filtr stożkowy dodac

Dodane przez enklava dnia 02-02-2011 11:53
#31

Pomoże ktoś ?? Co z tym gaźnikiem i filtrem powietrza, hmm ??

Z tego co się zdążyłem zorientować to ten gaźnik Stage6 zdecydowanie odpada.

Co sądzicie o tym ??

http://www.racing...77e451feeb

Edytowane przez enklava dnia 02-02-2011 11:54

Dodane przez Dandusiek dnia 02-02-2011 12:02
#32

Sam go mam i barzdzo polecam, Nie narzekam. Filtr mam na sprzedaż stozkowy Polini airbox nówka z pudełkiem.

Dodane przez enklava dnia 05-02-2011 12:50
#33

Jaką dysze masz w tym gaźniku ??
Ile Ci pali ??
Daj link do tego filtra
Ile chcesz za niego ?
Jakiej jest średnicy??
[i]Co z tym moim filtrem, jak zamontować 38mm , jeśli średnica na gaźniku wynosi 35mm ??[/i]

Edytowane przez enklava dnia 05-02-2011 12:54

Dodane przez Dandusiek dnia 05-02-2011 14:01
#34

- Jak masz już gaźnik 17,5 to nie potrzeba dyszy wiekszej.
- pali mi na 50cc 5,5l niewiem jak tera bedzie na 70cc
- tutaj masz linka do tego filtra mojego:http://suzuki-kat...post_81554
-co do ceny to sie dogadamy nie patrz jaka jest w temacie.
- wchodzi na gaznik 17,5 mm napewno bo go zakladalem i sprawdzalem.
- musisz go przerobic ale nie bawiłem się w to nigdy.

Pomogłem ? wiesz co masz zrobic.

Edytowane przez Dandusiek dnia 05-02-2011 14:01

Dodane przez enklava dnia 05-02-2011 21:19
#35

wiesz, wole chyba uszczelke zamonotnować niż pchać się w dodatkowe koszta. Ile chcesz za tego Polini Air Box ? 75 zł Stoi w sklepach internetowych.


Dodane przez Dandusiek dnia 05-02-2011 23:02
#36

Ja kupowałem go za 90 zł z mielocha ale dobra .... był tylko może raz używany i załozony tylko w katanie. Mysle ze za 60 zł by poszedl.

Dodane przez kacper_ dnia 06-02-2011 15:16
#37

ja mam gaźnik 21mm i dysze 105 przy 70 high end w minarelli

Dodane przez enklava dnia 06-02-2011 19:27
#38

kacper_ , co Twój post wniósł do całego tematu ??

Wiesz, za ten filtr powietrza podziękuje, w serwisie mysle, że dorobią jakąś uszczelkę.

http://sklep.miel...774c81028b

Ktoś podał link do tego rollgazu

Orientujecie się na jaką kiere on pasuje ??
Co z metalowymi rollgazami dostępnymi w sklepach internetowych ?? Nie ma żadnego, który by pasował do Katany ?? Plastikowy zaraz się połamie i znów będą dodatkowe koszta
URL/Kamilksc

Edytowane przez Kamilksc dnia 06-02-2011 22:55

Dodane przez Chemperr_Katana dnia 06-02-2011 23:15
#39

weź myśl człowieku. jak Ci sie może połamać. Zeby Ci sie połamał to musiałbyś czyms napier***** w niego. A jak chcesz metal to są SSP nam mielochu.

Dodane przez enklava dnia 07-02-2011 06:56
#40

mój oryginalny się połamał, więc nie mów mi , że jest to niemożliwe, i nie było to spowodowane wypadkiem czy upadkiem, ale zwykłą jazdą. Jak masz oryginalny rollgaz, to weź go rozkręć i się przyjrzyj. Jest tam jeden element, który jak się wyłamie to kaplica. Jak nie wierzysz, to Ci go wyślę pocztą i sie przyjrzysz. Jeśli mam rację, to kupisz mi nowy, ok ? Idziesz na taki układ ?

Co do SSP, to nie ma tam podanych średnic i nie wiem na jakie kierownice pasują, dlatego pytam się, czy jest jakiś który pasuje na kiere 19 mm

Dodane przez Chemperr_Katana dnia 07-02-2011 09:04
#41

Aż taki biedny jestes, ze mi taki układy proponujesz? Poszukaj. Wujek google Ci powie.

Dodane przez Aroni dnia 07-02-2011 09:57
#42

Z tego co się orientuję nie ma prawie żadnych sportowych manetek i rollgazów na kiere 19mm;/ Możesz szukać, ale nie wiem czy coś znajdziesz. Jedynie od jakiejś innej katany podpasuje. jeśli chodzi o gaźnik to 17.5 wystarczy zdecydowanie, nie ma co kupować większego, bo będzie dużo palił. Rolki, sprężynki i centralke trzeba dobrać metodą prób i błędów. Przekładnia wtórna będzie dobra od SR'ki.

Dodane przez enklava dnia 07-02-2011 16:35
#43

Kasę mam , nie narzekam, oczywiście zawsze mogłoby być jej więcej.
Ale Ty nie wypowiadaj się jak się nie znasz. Jest taka podstawowa zasada, że każda część ruchoma jest narażona na uszkodzenie. Słyszałeś o tym ? Jak nie, to do książek szczeniaku, a nie na internecie przesiadujesz pół dnia.

Aroni napisał/a:
Z tego co się orientuję nie ma prawie żadnych sportowych manetek i rollgazów na kiere 19mm;/ Możesz szukać, ale nie wiem czy coś znajdziesz. Jedynie od jakiejś innej katany podpasuje. jeśli chodzi o gaźnik to 17.5 wystarczy zdecydowanie, nie ma co kupować większego, bo będzie dużo palił. Rolki, sprężynki i centralke trzeba dobrać metodą prób i błędów. Przekładnia wtórna będzie dobra od SR'ki.


Hmm, a w tych rollgazach nie dodają żadnych adapterów ? Rok temu też szukałem, ale nic nie znalazłem. Nie chce kupować jakiegoś używanego od innej katany, bo prędzej czy później stanie się to samo co z obecnym.

Edytowane przez Kamilksc dnia 07-02-2011 23:24

Dodane przez Chemperr_Katana dnia 07-02-2011 16:57
#44

Czy ja Cie wyzywam [cenzura] buraku jebany? To sklej sromy. I do książek to ty możesz iść bo jak narazie to ciemna masa jesteś. Chciec pomóc człowiekowi to jeszcze humory stroi.

Edytowane przez Chemperr_Katana dnia 07-02-2011 17:05

Dodane przez cacek14 dnia 07-02-2011 18:49
#45

Wiem że rollgaz miał HH pod kiere bmx. Jeżeli ona ma srednice 19 jak i oryginalna to
http://www.youtub...kfardBXbww

Dodane przez enklava dnia 10-02-2011 21:46
#46

Napisałem w sprawie rollgasu do sklepu internetowego, ale nie kwapią się z odpowiedzią.

Powie mi ktoś jaki króciec ssący kupić, jeśli na 99 % zdecyduje się na gaźnik arreche 17,5 ?

Dodane przez Bolek dnia 13-02-2011 13:57
#47

Haha i mamy filozofa na forum. Bez odbioru:)

Dodane przez Wojtek007 dnia 13-02-2011 14:16
#48

króciec ssący starczy 19mm

Dodane przez enklava dnia 15-02-2011 22:36
#49

Nie filozofa, tylko próbuje pewne rzeczy ustalić. Już mi jeden forumowy specjalista rok temu doradził zakup i 300 zł poszło w błoto.

Wojtek , dałbyś link do tego króćca ?? Bede brał gaźnik arreche 17,5 mm


Dodane przez lilo538 dnia 16-02-2011 10:28
#50

Po co nowy króciec wystarczy rozwierci oryginał na 19 i gaźnik arrehe będzie pasował idealnie.

Dodane przez enklava dnia 19-02-2011 17:34
#51

Orientuje się ktoś ile katana maksymalnie poleci na gaźniku Arreche 17,5 mm ??
Boje się 19, z uwagi na zwiększone spalanie.

Dodane przez Wojtek007 dnia 19-02-2011 18:42
#52

jak dobrze gaźnik wyregulujesz to będzie mało palił więc rozwierć orginalny lub kup 19mm

Dodane przez kretek96 dnia 19-02-2011 19:29
#53

Przepraszam że się wtronce może ktoś podesłać linka do krocca gomowego tak aby pasował na gaźnik Arreche 17,5