Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: v-max katany

Dodane przez suzukos dnia 22-05-2010 11:19
#1

Witam. Mój problem dotyczy v-maxu mojej katany.
Jedzie ona 55km\h. Dlaczego ona jedzie tylko tyle? Z tego co wiem to one po odblokowaniu jadą 65-80 km\h. Blokad nie znalazłem.
2 pytanie brzmi:
Lepiej ztuningować katane, by jechała z 80-100km\h czy sprzedać ją i kupic yamahe aerox. Kuzyna aerox jedzie 85km\h po zdjęciu blokad (seryjna). Co się lepiej opłaci? I czy może mam gdzieś indziej blokady? Niedługo lookne kumpla wariator i sprzęgło może lepiej pójdzie.

Dodane przez cacek14 dnia 22-05-2010 11:21
#2

zmień wydech i przełożenia masz zapewne zablokowane ;)

Dodane przez Szalinkofura dnia 22-05-2010 12:18
#3

ehem ja mam odblokowaną katanke serie to mi 90 leci.. ehem aerox siada ehem ;)

Dodane przez lewandos dnia 22-05-2010 14:49
#4

1 blokada jest na gaźniku. Ja bym został przy Katance :)

Dodane przez suzukos dnia 23-05-2010 19:52
#5

Wydech mam pusty

Dodane przez kolajkatana2004 dnia 23-05-2010 21:41
#6

Przełożenia blokowane pewnie...:|

Dodane przez kielikatana dnia 24-05-2010 14:59
#7

przełożenia blokowane na 100% na wariatorze niema zadnej blaszki na 3 śróbki ? bo to też blokada , rozwiercisz króciec ssący (troche będzie wiecej palił ale napewno ci cos da)

Dodane przez djkrzysiek dnia 24-05-2010 16:39
#8

a takie pytanie do tej blaszki na wariatorze...co trzeba z nią zrobić, żeby odblokować?xD po prostu odkręcić i będzie git?xD



moja katanka z blokadami 60-65km/h jedzie(zależy jaki dzień ma.xD)
a z niewielkiej górki łapie i 70km/h:P

tylko ja mam chyba cylek jakiś większy wsadzony;)

Edytowane przez djkrzysiek dnia 24-05-2010 16:40

Dodane przez Ceiron dnia 24-05-2010 16:43
#9

tak odkręcasz 3 śrubki i już jest dobrze

Dodane przez cacek14 dnia 24-05-2010 16:46
#10

Nie ściemniajcie że to blokada :) bo to nie blokada jest !!!

Dodane przez kielikatana dnia 26-05-2010 20:50
#11

cacek14 napisał/a:
Nie ściemniajcie że to blokada :) bo to nie blokada jest !!!

sporo ludzi w to niewierzy ale to jest blokada:D sam to sprawdziłem na mojej byłej suczce wiele nie dało ale coś tam tak :D niektórzy gadają że im dużo dalo zciągnięcie tej blaszki

Dodane przez lolopl456 dnia 26-05-2010 21:03
#12

Bo tu tak czytam o tej blaszce, w którym miejscu ona jest? zaraz ją gdzieś powinno być widać jak pokrywę zdejmę??

Dodane przez kielikatana dnia 26-05-2010 21:06
#13

nie zobaczysz ją dopiero jak wyjmiesz wariator

Dodane przez shaden dnia 26-05-2010 21:20
#14

Blaszka przykręcona do wariatora 3 śrubkami .. TO NIE BLOKADA .. !!!

Jeśli jest to tuleja .. ( dystans) pomiędzy przeciw talerzami wariatora która uniemożliwia dostanie się paska na samą góre , co ogranicza przy tym v-max .. Ja tej tulei osobiście nie miałem .. Chcesz większy v-max ? Nie ma nic za darmo .. przełożenia blokując Ci skuter do 70 km/h i choćbyś nie wiem co zrobił .. ze skuterem to jeśli nie zmienisz przekładni v-max = maksymalnie 80 km/h .. ;)

moja propozycja ..

1- tłumik sportowy .. na początek polecam LeoVince ZX w zupełności wystarczy .. ;)
2-wariator
3- przekładnia wtórna wystarczy i masz jakies 90 na budziku ;) jednak to kosztuje ;)

UROKI TUNINGU .. ;)

Pozdrawiam :*

Dodane przez lolopl456 dnia 26-05-2010 21:31
#15

a olewam te blokady 65 chodzi :D no do 70 jak ją chwyci xdd tak jak mówisz to kosztuje wszystko.. Pird**e te zabawe z tym żeby lepiej szła.. DR-ke kupuje :D

Dodane przez suzukos dnia 27-05-2010 11:29
#16

Na wariatorze nie znalazłem blokad. Spróbuje jeszcze raz poszukać. Wydech mam sportowy ale zipp'a ;/ (pusty). od 0 do 50 idzie jak burza potem trochę zwalnia by dobić do 55-58. Na minimalnym gazie jedzie 50 na full gazie 55.
Wole katanke bo jest wygodniejsza ale nie wiem czy opyla mi się kupić części żeby szła tak 80km\h. Jeszcze raz pogadam ze starym o blokadach.

Dodane przez kacper_ dnia 27-05-2010 12:20
#17

moze masz z lekkie rolki