Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: nie wiem co jest.

Dodane przez Pro_Stunt dnia 12-05-2010 14:46
#1

siema. jechalem dziś kumplem na katanie, zwolniłem troche do 20km/h bo czekalem na za chinolem zeby go potem wyprzedzić. A kumpel wcisnoł cała manete i od tego mometu nie ma mocy. jak daje mu troche gazu to jedzie na jak daje cała manete to sie dusi.
Dziwne bardzo, pierwsze mi sie takie cos zdażylo? czego to mogła być przyczyna.

Dodane przez Dawid dnia 12-05-2010 15:49
#2

maż filtr stożkowy u mnie tak był jak gażnik dostawał za dużo powietrza to się dusił i mniej mi jechał zaślepiłem do połowy i gitara

Dodane przez Pi1ooL3T dnia 12-05-2010 16:05
#3

o.o.o wlasnie kurde mialem i chyba mam to samo(wczoraj bylo git) i wlasnie ra czej bedzie to, ze zaduzo powietrza lapie bo jak rozkrecilem filtr powietrza i przytykalem szmatka, a rownoczesnie gazowalem sqter to po jakis 3 minutach takiej roboty pomoglo. myslalem ze moze jakis syf w gazniku i ze przepchalo, ale jak bd mial dalej takie problemy to znaczy ze ten filtr, bo gaznik i dysze przeczyscilem, filtr paliwa jest wiec tylko filtr powietrza to moze byc. Pzdr.

Dodane przez Pro_Stunt dnia 12-05-2010 16:18
#4

mam stozek. Ale u mnie i z filtrem i bez tak samo chodzi bo sprawdzalem kiedys i chodził normalnie. To sie stało po dluższym czasie. Bo jezdzielm po mieście dość duzo wtedy z kumplem. a jak jechalismy do domu to nagleee... buuu.... i jak zdjołem stozek, to mialem dziwne wrażenie ze jak gazuje to z gaźnika idą opary;/ jakieś propozycje co to moze byc?

Dodane przez Katanakmo dnia 12-05-2010 17:25
#5

białe opary ?

Dodane przez Pro_Stunt dnia 12-05-2010 18:53
#6

nie wiem ... ale raczej nie. Trudno opisać kolor. był przezroczyste ale zauważalne gołym okiem.

Dodane przez Ceiron dnia 12-05-2010 20:03
#7

ja co mam dość często przyczyna to blaszki od zaworu membranowego już się wygięły tak ze nie dolegają do ścianek a ciężko odpala ?

Dodane przez Pro_Stunt dnia 12-05-2010 20:22
#8

odpala dobrze:) nie mam problemu

Dodane przez Dawid dnia 12-05-2010 21:41
#9

jak ja zdejmowałem stożek po długiej jeżdzie to mi taki jak by przezroczysto biały dymek był ale to chyba przez długie jeżdzenie nie martw sie tym

Dodane przez bryluxd dnia 14-05-2010 16:20
#10

Skoro juz tu piszecie o tym to mi sie stało w srode cos podobnego. Jechalem z bratem do domu I mi zgasł. Odpalilem go i chodzi normalnie ale jak daje gazu to sie dusi Jakby mocy nie mial Ledwo co jedzie na obroty nie chce sie wkrecać i nie wiem co sie stało. wyczyscilem gaźnik , Swiece zmienilem kupiłem nową ngk bo ta stara byla troche lipna i dalej to samo:( nie mam pojęcia co sie stało zawor membranowy sprawdzalem i sa 4 blaszki 3 dolegaja a 1 ciutke wygieta ale minimalnie to raczej nie od tego.
Proszę was chłopaki o pomoc.

Sory jesli pisze w złym poście. ale jestem nowy. :(

Edytowane przez bryluxd dnia 14-05-2010 17:24

Dodane przez Kamilksc dnia 14-05-2010 18:41
#11

Te cienkie mają przylegać a te grubsze z dziurkami maja być wygięte mniej więcej na kształt paraboli http://pl.wikiped...ematyka%29

Dodane przez bryluxd dnia 14-05-2010 18:46
#12

no wiem . sa cienkie 4 w srodku dolegają 3 a 1 nie dolega ciutke wygieta ale minimalnie a te grube sa jak powinny chyba wiem jak to jest zrobione :D B) zawor jest oki chyba od jednej blaszki minimalnie z pol minimetra wygietej nic nie bd. xd widzialem gorzej wygiete i chłopaki jeżdzą.
I niewiem co zrobić zeby chodzila katana jak wczesniej ... pomóżcie xdd


Otworzyć nowy post czy pisać w tym dalej? bo nie zbytnio wiem :P

Edytowane przez bryluxd dnia 14-05-2010 20:01

Dodane przez djkrzysiek dnia 14-05-2010 22:30
#13

też tak mam nie raz to wale manetką na maxa, żeby zgasł(ale tak, żeby nie mógł załapać z rozrusznika tylko z kopniaka), gdy takie coś się stanie, odpalam z kopniaka i jest git;)

Dodane przez bryluxd dnia 14-05-2010 22:41
#14

Odpalam z kopniaka czy z rozrusznika i to samo ... Gdy dam gas obojetnie ile czy na full czy malo to dusi sie nie ma sily jechać.

Edytowane przez bryluxd dnia 14-05-2010 22:42

Dodane przez djkrzysiek dnia 14-05-2010 22:45
#15

to nie wiem...u mnie jest tak, że jak zacznie się dusić to ja manetkę do oporu biorę, zdycha i nie chce odpalić z rozrusznika, po czym gdy odpalę go z kopniaka zaczyna normalnie pracować...popróbuj...albo wiesz co jeszcze zrób...odpal skuterka i gdzieś po prostej drodze przepchaj go kawałek, po czym wskocz na niego i manetkę na full(też mi tak raz pomogło jak miałem syfa w gaźniku, a byłem daleko od domu);)

Dodane przez bryluxd dnia 14-05-2010 22:59
#16

wyczyscilem gaźnik , swiece zmienilem . Jutro przewody poczyszcze od paliwa itp. i pompke paliwową . zobacze moze cos da. prubowalem tak i nic xD ona wgl niechce jechac ajkdam gas na fullt o normalnie moge go przytrzymac ręką...

Dodane przez djkrzysiek dnia 14-05-2010 23:27
#17

xD
to tam właśnie poczyść wszystko i napisz czy coś dało;)

Dodane przez kacper_ dnia 15-05-2010 09:53
#18

mi sie wydaje z dysza w gazniku była brudna i dostawał mniej beny a więcej powietrza

Dodane przez bryluxd dnia 15-05-2010 10:13
#19

wyczyszczone jest dusze czyscilem w gaźniku i nic. ; | zaraz zjem jak ojciec przyjedzie ze sklepu i wezme sie za czyszczenie tych przewodów i popki paliwowej ale odkrecilem przekladnie zeby do paska sie dostać i zdaje mi sie ze on za luźny jest. jest http://bryluxd.wrzuta.pl/obraz/6NMUqxDqNyh/dscn2347_1067x800 tu macie fotkie.

Dodane przez cacek14 dnia 15-05-2010 13:05
#20

Ja myślę ze za luźny mój nawet nie dotyka do karterów ale tu xD

Dodane przez bryluxd dnia 15-05-2010 14:41
#21

już zrobiłem chodzi B)B)B)
Tylko wyregulować gaźnik i git ;D Bo muła ma z poczatku i v max 65 ; / a wczesniej 80. zobacze jutro jeszcze gaźnik wyreguluje moze bd dobrze wszystko juz teraz mam pasek bardziej napięty.




Ej wiecie od czego moze sie zalewać? jak jade i zachamuje ostro to sie zalewa wachą i mula ma jak niewiem co... ; |
Pomóżcie xDD:(

Edytowane przez bryluxd dnia 15-05-2010 19:43

Dodane przez Pro_Stunt dnia 15-05-2010 23:54
#22

No i niby po problemie bo kłopot przeszedł mojej katanie, ale nowo sie pojawił. daje gazu na ful i buuuu.... przejade kawalek na polowie manetki i dam nagle cała to jedzie a za chwile buuuuu... Można jechać tylko na połowie manety. co to moze być??

PS.bryluxd weź sobie zrób swój temat a nie robisz u mnie w temacie spam!

Dodane przez Ceiron dnia 16-05-2010 07:46
#23

przerywa Ci ? to możne wina gaźnika wyregulować nic innego mi nie przychodzi do głowy ja mam tak samo ale dzieje sie to dopiero jak przekroczę 65 km/h...postaraj się pobawić z gaźnikiem możne pomorze

Dodane przez Szalinkofura dnia 16-05-2010 08:42
#24

Dajcie se spokój bo i tak nie wiecie bo nawet tego nie widzieliscie jak przerywa.. ciężko przez neta jest pomóc jak się nie wie jak przerywa itp najlepiej to zawieź do jakiegoś dobrego mechanika bo tak to w[cenzura]isz kase w blotko i nic nie będziesz miał a jak będziesz tam komibnował przy silinku itp jak się nie znasz to możesz katanke zjebać ze cię pociągnie do cholery kasy..

Dodane przez Pro_Stunt dnia 16-05-2010 11:03
#25

Ale to jest normalne przerywanie... Dam całą manete i jest buuuu.. nie chce jechać. Pewnie większość sie z tym spotkała.
Pójdę pogrzebać z gaźnikiem, i zobaczymy co i jak.

Dodane przez Szalinkofura dnia 16-05-2010 12:42
#26

a kompresja jest dobra ?

Dodane przez Pro_Stunt dnia 16-05-2010 12:49
#27

za [cenzura]a świecy nie moge odkęcić;/

Dodane przez Szalinkofura dnia 16-05-2010 13:00
#28

zajebiscie trudno jest musisz calego skutera rozkrecic zeby sie dobrze dostać :// to moze byc wina swiecy o [cenzura] tez tak mialem w ditechu pamietam pamietam swieca u mnie była zoba swiece

Dodane przez Pro_Stunt dnia 16-05-2010 13:07
#29

wykręcilem gaźnik i wyczyśćilem. I niby jest wszystko ok. Bo wczoraj pół baku wyjeździlem i nic nie bylo katanie. A jak wracalem do chaty to mi sie zaczeło [cenzura]c . i z 1km musialem jechać na połowie gazu.
Zobacze, moze mi sie odkręcić, przyznaje ze beznadziejnie to umiścili;/

Dodane przez Szalinkofura dnia 16-05-2010 13:10
#30

wiesz ja tak miałem ze na pół gazu jechała a jak dalem caly to mulilo i 10 nie ? a nieraz to jeb caly i zapierdala

Dodane przez Pro_Stunt dnia 16-05-2010 13:13
#31

no teraz pojechalem sie przejchać to kurka na całej manecie ile fabryka dała i zero mułu!:D

Dodane przez Pro_Stunt dnia 17-05-2010 19:18
#32

a więc zrobiłem filmk zeby pokazać jak sprawa wygląda. Podgłosnij cie sobie głosnik to bedzie dobrze słychać:)
http://www.youtub...SpQBl0v9uU
To napewno nie wina tego ze za dużo powietrza czy cos, bo na stożku i bez stożka tak samo jest.

Dodane przez cacek14 dnia 17-05-2010 20:38
#33

wyregulowałeś go ?????????????????????????

Dodane przez Pro_Stunt dnia 17-05-2010 20:45
#34

nie orjętuje sie jak sie reguluje gaźnik. Czy z tego artykułu dowiem sie jak wyrególowac?? a moze powie ktoś w skrucie jak to sie robi.

Dodane przez djkrzysiek dnia 17-05-2010 23:15
#35

moja katanka tak ma jak silnik jeszcze zimny jest, ale pojeżdżę chwilę(10-15 min) i jest git;)

Dodane przez Pro_Stunt dnia 18-05-2010 06:54
#36

jaki to ma związek z tematem?

Dodane przez Szalinkofura dnia 18-05-2010 09:05
#37

a zmieniłeś tą swiece ?

A z filtrem to jak masz bez czy z ja np miałem dziure w filtrze to mi skuter mulilo
a z góry dopierdalał załóż może serie filtr powietrza bo jak skuter postoi chwile to potem zapieprza.

Edytowane przez Szalinkofura dnia 18-05-2010 09:11

Dodane przez Pro_Stunt dnia 18-05-2010 15:03
#38

Nie mam filtra seryjnego. Ale mowie już ktorys raz ze z filtrem i bez jezdzilem i było dobrze. Wieć filtr nie wchodzi w gre. Świece czyściłem.

Dodane przez kacper_ dnia 18-05-2010 18:10
#39

zwiększasz obroty i wkręcasz śróbkę od składu mieszanki do końca, powoli wykręcasz śróbkę od mieszanki i obserwujesz czy skuter zwiększa obroty, zostawiasz śróbkę w położeniu w którym skuter ma największe obroty, zmniejszasz obroty śróbką od obrotów, potem musisz sie przejechać i zobaczyć czy skuter dobrze wchodzi na obroty i nie ma dziur w przyspieszeniu. pamiętaj rób to na ciepłym silniku.

Edytowane przez kacper_ dnia 18-05-2010 18:11

Dodane przez Rosiu933 dnia 18-05-2010 19:18
#40

sprawdz filtr moze zapchany

Dodane przez Szalinkofura dnia 18-05-2010 19:54
#41

ej zrozum ze jak filter masz cos zły to moze za duzo powietrza do gaźnika sie dostawac i tylko na małych obrotach bedzię ciagnoł bo powietrze dławi ..

Dodane przez Pro_Stunt dnia 18-05-2010 21:17
#42

dobra, zamykam bo nikt nic nie wnosi nowego do tematu.
Jak ja Ci mowie ze jezdzilem z filtrem i bez to bylo to samo(przed tym jak mi nawaliło coś)... A teraz mi powiesz ze za dużo powietrza i się dławi. Bede sam szukał odpowiedzi bo jak tak patrze to powietrze napewno nie, tylko raczej coś jest nie tak z dawkowaniem i jak daje gazu to za dużo paliwa podaje i w tym może leżeć problem.

Rosiu933 napisał/a:
sprawdz filtr moze zapchany


Filtr jest stożkowy,siatkowy.

The End:D

Dodane przez Rosiu933 dnia 18-05-2010 22:41
#43

to [cenzura] zmein ten filtr bo one podobno lipne lepszy gabkowy

Dodane przez Pro_Stunt dnia 19-05-2010 06:48
#44

Rosiu933 napisał/a:
to [cenzura] zmein ten filtr bo one podobno lipne lepszy gabkowy


Przcież jak go nie założyłem przy moim skucie, i weź sie naucz czytać bo napisalem ze koniec tematu, a twój post nic nowego nie wniósł.