Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Tarcie w przekładni

Dodane przez Barti02 dnia 12-04-2010 20:28
#13

Siemka mi też się tak dzieje po założeniu top racing myślę że to nie jest wina założenia odwrotnie trybu na wałku głównym (koła) ponieważ po co by miał ktoś je ściągać do zmiany przełożeń pierwotnych.Jeżeli w oleju nie masz opiłków metalu czy tp to nie przejmuj sie tym.Jedna z osób które kupiła te przełożenia napisała że lekko piszczy
mankament to jest to, iż trochę piszczy
.Jeżeli się mylę to sorry.Z mojego punktu widzenia wygląda na to że ten mały tryb który dostajemy z przełożeniami obciera lekko o tryb na wałku koła w wyniku czego tak się dzieje próbowałem jakoś skonfigurować tę odległość między tymi dwoma trybami ale moim zdaniem nie ma takiej możliwości gdyż po dodaniu podkładek dystansowych na wałek z najmniejszym trybem wszystko wydaje się okey lecz niestety po skręceniu pokrywy przekładni wszystko się ściska i okazuje się że jedna podkładka więcej to za dużo.I nie ma możliwości nawet kręcenia kołem.Ostatecznie doszedłem do wniosku że najlepiej będzie jak złożę wszytko jak było tylko po prostu zmienię te przełożenia.jeżdżę już tak dłuższy czas jest ok.