Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Tarcie w przekładni

Dodane przez Katanakmo dnia 12-04-2010 14:10
#1

siema zmieniałem przełożenia pierwotne na top Racing i złożyłem wszytko itp i jak jadę od prędkości 7-10km/h słychać piszczenie ,tarci w przekładni nie wiem co to ;/ pomocy ???

Dodane przez Towdy dnia 12-04-2010 14:12
#2

Może za mało oleju do przekładni nalałeś.

Dodane przez Katanakmo dnia 12-04-2010 14:32
#3

Tez o tym myślałem ale nie wiem ;/.wypowiadac sie

Dodane przez KACPERBA1900 dnia 12-04-2010 14:33
#4

Pojeździj nią trochę kilometrów to może przestanie. Jeżeli to tylko jak jedziesz te 7-10km to się nic strasznego nie dzieje:>

Dodane przez Katanakmo dnia 12-04-2010 14:35
#5

od 7-10km/h i potem jak przyspieszam to tez trze ,piszczy.
P.S@ juz zrobiłem z 35km i echo nic nie ustało tak samo cały czas

Edytowane przez Katanakmo dnia 12-04-2010 14:36

Dodane przez KACPERBA1900 dnia 12-04-2010 14:45
#6

Ile oleju wlałeś 120ml??

Dodane przez Katanakmo dnia 12-04-2010 14:50
#7

nie wiem na oko ;d

Dodane przez Kamilksc dnia 12-04-2010 15:13
#8

http://www.suzuki...ticle_id=5

Dodane przez Katanakmo dnia 12-04-2010 15:13
#9

Dolałem oleju i szczerze to jak by nawet więcej piszczało...co to pomocy?> !!

Dodane przez cacek14 dnia 12-04-2010 16:23
#10

może źle złożone :D
Aha doklejam się do tematu bo mi buczy a nie piszczy od 0 do 25km :D
I na pewno opona nie ma guza bo nowa

Dodane przez Katanakmo dnia 12-04-2010 19:41
#11

Składałem na wszystkie możliwe sposoby i nic , łożyska 2 wymieniłem co są w deku od przekładni i nic to samo...POMOCY! ??

Dodane przez redzi223 dnia 12-04-2010 20:06
#12

Jeśli po poluzowaniu nakrętki koło obraca się lekko i nie ma szumów to na 200 procęt założyłeś odwrotnie tryb przekładni . Jedna strona jest zatoczona o około 2 , 3 milimetry , musisz na prasie zdjąć i obkręcić tryb na wałku koła . Napisz czy pomoło

Dodane przez Barti02 dnia 12-04-2010 20:28
#13

Siemka mi też się tak dzieje po założeniu top racing myślę że to nie jest wina założenia odwrotnie trybu na wałku głównym (koła) ponieważ po co by miał ktoś je ściągać do zmiany przełożeń pierwotnych.Jeżeli w oleju nie masz opiłków metalu czy tp to nie przejmuj sie tym.Jedna z osób które kupiła te przełożenia napisała że lekko piszczy
mankament to jest to, iż trochę piszczy
.Jeżeli się mylę to sorry.Z mojego punktu widzenia wygląda na to że ten mały tryb który dostajemy z przełożeniami obciera lekko o tryb na wałku koła w wyniku czego tak się dzieje próbowałem jakoś skonfigurować tę odległość między tymi dwoma trybami ale moim zdaniem nie ma takiej możliwości gdyż po dodaniu podkładek dystansowych na wałek z najmniejszym trybem wszystko wydaje się okey lecz niestety po skręceniu pokrywy przekładni wszystko się ściska i okazuje się że jedna podkładka więcej to za dużo.I nie ma możliwości nawet kręcenia kołem.Ostatecznie doszedłem do wniosku że najlepiej będzie jak złożę wszytko jak było tylko po prostu zmienię te przełożenia.jeżdżę już tak dłuższy czas jest ok.

Dodane przez Katanakmo dnia 12-04-2010 20:48
#14

U mnie było to dość mocno słyszalne to piszczenie.Wkurwiłem się i założyłem stare i nara i tak katanę sprzedaje za 1-2tyg...Dzieki chłopaki :)

Dodane przez Jajecko_ dnia 12-04-2010 21:12
#15

Katanakmo napisał/a:
siema zmieniałem przełożenia pierwotne na top Racing i złożyłem wszytko itp i jak jadę od prędkości 7-10km/h słychać piszczenie ,tarci w przekładni nie wiem co to ;/ pomocy ???

nowe te przełozenia??
bo może musza się trochę "dotrzeć"

Dodane przez Katanakmo dnia 12-04-2010 21:16
#16

nowe