Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: objetkywna opinia na temat cylindra z mieloch.pl :(

Dodane przez catanaLC dnia 20-03-2010 08:51
#1

Wczoraj 19.03.2010r jadę sobie katana ,pędzę raczej bo już ok 800m Cisnę na pełnym gazie z wydechem Arrow to 73km/h mi leciała katana/no i nagle zmyliło ją do 60 i poszedł płyn chłodniczy korkiem od zbiorniczka wyrównawczego do góry , zgasła kompresje straciła , a jak kopałem to w zbiorniczku pozom płynu się podnosił przestałem kopać ilość płynu spadała.Pewnie poszła uszczelka pod głowicą ?????? tak ??? rozebrałem głowice cylek i powierzchnia aluminiowego tłoka została na gładzi cylka to znaczy ze złapał .... nie ?? na tłoku niebieski płyn chłodniczy.Sprzęt zatarty. (katana 98r lc) I jestem zmuszony kupić cylinder myślę o tym

http://sklep.miel...182d8f48e4

Wiem ze tani i w ogolę na ale nie mam kasy na inny będzie na tym w
miarę chodzić jak sie dobrze dotrze ????

23 Błędy
Brak URL
Warm 10

Edytowane przez Pietras dnia 20-03-2010 09:21

Dodane przez Kamilksc dnia 20-03-2010 09:08
#2

nie lepiej zrobić szlifa?? Tłok vertexa + - 100 zł i szlif + - 60 zł i będziesz miał mega

Dodane przez cacek14 dnia 20-03-2010 09:16
#3

Szlif się bardziej opłaca jak masz orginalny cylek i jak sportowy ale nie aluminium to też warto zrobić szlif

Dodane przez Pietras dnia 20-03-2010 09:23
#4

Moim zdaniem kiedy już tłok zostaje na cylindrze to raczej nic konkretnego się nie zrobi , Cylinder jest słaby , ale kiedy go dotrzesz powinieneś trochę pojeździć , nie przesadzajmy znowu ze po jednym sezonie klęknie.

Dodane przez Baton dnia 20-03-2010 10:43
#5

Na tym spokojnie możesz 15k zrobić więc do normalnej jazdy się nadaje. Cudów nie będzie ale jak na tę cenę... Tylko musisz mieć głowicę bo w zestawie nie ma...

Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 20-03-2010 13:30
#6

zrób szlif + tłok vertexa (ok 171zł) za 100zł możesz kupić meteora którego nie polecam na upały bo meteor ma większe tendencje do zagrzania się niż vertex. ps. szlif ok 60 zeta z polerką cylindra

Dodane przez baziu_19 dnia 20-03-2010 18:30
#7

Na twoim miejscu też zrobiłbym szlif plus taki tłok: http://www.allegr...uzuki.html

Dodane przez catanaLC dnia 20-03-2010 19:57
#8

dziękuje panowie za rade, chyba pojde na szlif, jeszcze kilka pytan. ile mogą kosztować uszczelki ?? a ten tłok ktory podał mi w linku baziu_19 bedzie pasował na bank do katany ?? i prosze , niech mi ktoś powie jaki wymiar ma seryjna średnica cylindra katany?? jeszcze jedno na cylindrze mam napis suzuki tzn ze oryginał ??

Dodane przez Dawid dnia 20-03-2010 20:21
#9

szlif i nowy tłok z allegro

Dodane przez Krakus dnia 20-03-2010 20:37
#10

Skoro masz Suzuki napis to jest oruginał

Dodane przez catanaLC dnia 21-03-2010 10:19
#11

wiem ze to nie komarek ,ale co byście powiedzieli gdybym topend czyli tą uszczelke pod głowicą wyciął z nowego kawałka blaszki ?? Albo gdybym włożył starą bo nie jest przerwana... musi być obowiązkowo nowa czy jest inny sposób żeby nie bólić 50zł za uszczelki?? (jeszcze raz prosze o rozmiar średnicy cylindra w katanie lc bo niewiem czy miałem już szlifa)

Dodane przez catanaLC dnia 21-03-2010 21:52
#12

a ten tlok meteor to dawałby rade czy całkiem lipa z moim wydechem ? JEST ktos kto jeździ na meteorze ?? jak w upalne dni sie sprawuje ??

Dodane przez pawcio1017 dnia 25-03-2010 15:50
#13

Ja posiadam tłok meteor i nie narzekam. Też stałem przed takim dylematem, czy brać nowy cylek czy zrobić szlifa i dokpic tłok. Stwierdzilem, że co oryginał to oryginał i zrobiłem szlifa a za reszte kupiłem ten wlasnie tłok. Z opinii innych (mojej również) jest on nie do zajechania przy normalnej jeździe. Nie warto więc przepłacać za vertexa, gdyż do serii meteor się sprawdzi idealnie. Co do uszczelek... Lepiej nie kombinuj i kup tą uszczelke nową, bo potem bedziesz musial drugi raz rozbierać silnik... Wiem, ze w internecie sprzedają całe komplety (za ok.40zł) ale np. u mnie w mieście jest sklep, gdzie rozkompletowują i możesz kupić każdą uszczelke osobno (choc w troche wyższych cenach...) Apropo rozmiaru... seryjnie w katanie jest 41.00mm... jednak zanim kupisz tłok jedź do zakłądu gdzie będą mieli Ci zrobić szlif i niech oni wymierzą i fachowym okiem stwierdzą ile trzeba zebrać. Dopiero potem kupujesz tłok i dostarczasz im i oni robią szlif. (ja płaciłem 60zł). Mam nadzieje, że troche rozjaśniłem sprawe i bedzie Ci łatwiej:)

Tłok kupowałem od tego kolesia. Szybka wysyłka i wszystko ok, wiec polecam (na innych aukcjach ma inne rozmiary):
[url]http://www.allegro.pl/item970479208_tlok_meteor_suzuki_ts_50w_ts50x_tv_katana_42_25mm.html [/url]

Apropo twojego przypadku to powiedz, czy korzystasz z dozownika czy robisz mieszanke? Bo z tego co opisałeś to tak wygląda jakby smarowania nie miał...

Dodane przez Krakus dnia 25-03-2010 22:28
#14

Ja też jak najbardziej polecam Ci meteora... to naprawdę b.dobra włoska sprawdzona firma, a nie jakiś tam wyrób chiński... Zakładałem tłok meteora do Aprilii SR50 di-tech i znakomicie wszystko chodzi, nawet w upał nic się nie zmienia... warto kupić bo jakość super za dość przystępną cenę.

Dodane przez kacper_ dnia 26-03-2010 08:40
#15

Uszczelki musisz kupić bo jak wytniesz to nic z tego nie będzie, to przeciesz jest ciecz, ma kanały wodne w cylindrze,musi być wszystko dobrze uszczelnione,to nie motorynka chłodzona powietrzem