Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Problem z podciśnieniem!

Dodane przez Van Holden dnia 16-03-2010 18:02
#1

Mam Arreche 17.5, założyłem i .. nie działa podciśnienie (paliwo nie dochodzi do cylindra, baa nie dochodzi do gaźnika! Jak się z tym uporać? Wystarczy tylko przeczyścić kranik czy sprawa jest trochę poważniejsza?

Pozdrawiam!

Dodane przez OZRacing dnia 16-03-2010 19:30
#2

Sprawdź czy dobrze pozakładałeś przewody przy gaźniku.Jeśli to nie pomoże to zciągnij weżyk doprowadzający paliwo do gażnika i weżyk od podciśnienia a następnie weź do ust węzyk od podciśnienia i zassij powietrze w tedy powinna polecieć benzyna z wężyko doprowadzającego paliwo.W ten sposób sprawdzisz czy działa ci zawór podciśnieniowy.

Dodane przez Dawid dnia 16-03-2010 20:20
#3

jak ci to nie zadziała jak napisał kolega to wyjmnij tez zawór podciśnieniowy i od baku daj rurkę do gaziorka bez zaworu i paliwo jest

Dodane przez vortex dnia 16-03-2010 20:28
#4

Dawid jeśli koleś założy wężyk bez zaworu podciśnienia to będzie zalewało katanę będą problemy z odpalaniem ponieważ katana jest przystosowana do gaźnika z podciśnieniem i sama sobie reguluje mieszankę tzn paliwo

Dodane przez matik_3 dnia 16-03-2010 20:47
#5

vortex nieprawdę mówisz, ponieważ jak jest sprawny zawór iglicowy w gaziorze to nie powinno zalewać

Dodane przez Van Holden dnia 16-03-2010 21:31
#6

Przewody założyłem dobrzy. Dmuchałem no i wtedy paliwo leci, ale gdy chcę ją zapalić z podpiętymi przewodami ni chu chu. W takim razie czyżby to był problem innej natury? Iskra jest, kompresja jest - po wstrzyknięciu paliwa bezpośrednio do cylindra odpala, ale tylko na chwilę nim paliwo się nie wypali (nie wiedząc czemu paliwo nie jest dostarczane do cylindra).

Cholera to już nie wiem co jest Katance. Wcześniej - do drugiej Katany zakładałem Dellorto 19 i nie było żadnych problemów.

Dodane przez ostryTBG dnia 16-03-2010 21:48
#7

no to gazior jest zwalony.;/

Dodane przez Van Holden dnia 16-03-2010 22:02
#8

Gaźnik jest nowy!

Dodane przez vortex dnia 16-03-2010 22:12
#9

Hah matik ... po 1. podczas jazdy będzie chodziła nie równo (wiem bo sam to przerabiałem ) owszem jest zaworek po napełnieniu gaziora zamyka sie on lecz przy odpalaniu katana bezposrednio zasysa podcisnienie i w tym momencie puszczana jest waha

van holden możesz zrobić zaworowi tak zwaną pralke lub oblukać czy nie masz zasyfionej dziurki przy gazniku od podciśnienia jak wiemy takze podcisnienie jest uruchamiane podczas kompresji chociaż wątpie ze to jej zasługa bo musi byc 4,2 bara zeby silnik odpalił więc jak odpala po wstrzyknieciu do cyla to komprecha jest wyzej niz 4 bary

Dodane przez ostryTBG dnia 16-03-2010 23:06
#10

moze wymien wezyk podcisnienia... a jak zalozysz inny gazior to wszystko smiga?

Dodane przez Baton dnia 17-03-2010 08:29
#11

Jeśli nie ma kompresji to nie ociągnie paliwa, sprawdź to...

Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 17-03-2010 13:33
#12

wyjmij pompkę podciśnienia, i w każdą dziurke zapodaj jej pożądnie kompresorem.

Dodane przez Van Holden dnia 17-03-2010 14:17
#13

Kompresja jest! Zaraz mykam na warsztat i po próbuję co nieco.

Dodane przez vortex dnia 17-03-2010 14:55
#14

zrób tak jak mówi krzychu oblukaj czy masz szczelny układ podcisnienia i wez potem najlej do butelki benzyny wrzuc tam zawór i wstrząsaj tym porządnie mozliwe ze sie zawiesza zaworek

Dodane przez OZRacing dnia 17-03-2010 16:28
#15

Van piszesz że po wtrzyknięciu paliwa zapala, myślę że tutaj problemem jest zawór ale membranowy, myślę tak bo katana bez zaworu też nie zapali.Skoro napisał że jak zaciągnie powietrze to leci paliwo to znaczy zy zawór podciśnieniowy jest ok więc go zostawmy.Druga opcja kupiłeś nowy gaźnik czyli nie jest wyregulowany..... spróbuj go regulować i sprawdzać czy zapali.

Dodane przez Van Holden dnia 17-03-2010 19:11
#16

Sprawdziłem wszystko i dalej to samo! Jutro jeszcze spróbuję się pobawić, jak nie to oddam go do znajomego mechanika.

Dodane przez manieks818 dnia 18-03-2010 06:21
#17

weź zassaj powietrze ta rurką i trzymaj i zegnij ją gdzieś i opaską ją ściśnij . Jak mi nie działało podciśnienie to tak robiłem i wszystko działało .

Dodane przez Van Holden dnia 18-03-2010 17:46
#18

Cóż - sprawa jest trochę poważniejsza. Bynajmniej nie chodzi tu o podciśnienie, czy gaźnik, a o całą Katankę. No więc - iskra jest, kompresja jest, paliwo jest, zapłon niby w porządku. Za cholerę nie wiem co jej jest. Pomożecie?

Dodane przez luukiwitek dnia 18-03-2010 19:01
#19

mam identyczny problem , na chwile pomogła regulacja gaźnika , lecz po dwóch dniach znów nie pali ;/

Dodane przez OZRacing dnia 18-03-2010 19:03
#20

pisałem ci zawór męmbrankowy i regulacja gaźnika.Problem tkwi w układzie dolotowym a nie w całym motorze.To dwie ostatnie rzeczy jakie mogły nawalić.Sprawdź czy zalewa świece w ogóle.

Dodane przez Van Holden dnia 20-03-2010 10:50
#21

Po parunastu godzinach doszedłem do oto takiego stanu:
- motor pali (pod warunkiem zdjęcia filtru powietrza (Polini Air Box) i wstrzyknięcia paliwa obok iglicy, domniemam regulacja gaźnika?
- nawet na niskich obrotach kręci się koło, napęd?

Dodane przez cacek14 dnia 20-03-2010 11:11
#22

a weź wsadź seryjny filtr a nie air boxa i próbuj odpalić :D

Dodane przez KACPERBA1900 dnia 20-03-2010 11:45
#23

Koło na wolnych obrotach chyba każdemu się powolutku kręci więc jest ok pod warunkiem że jak stoi normalnie bez stopki to nie jedzie do przodu bez gazu:D

Dodane przez cacek14 dnia 20-03-2010 12:12
#24

mi się nie kręci koło :D

Dodane przez Van Holden dnia 20-03-2010 14:07
#25

Bo nie powinno się kręcić bez dodawania gazu, u mnie się kręci i to dość szybko, co uniemożliwiało poprawne ruszanie. Dzisiaj żeby było ciekawiej motor nawet na sposoby, które stosowaliśmy wczoraj (wstrzykiwanie paliwa pod iglicę, itp.) nie pali. Zero odezwy. Już sam nie wiem co mam robić!

Dodane przez OZRacing dnia 21-03-2010 10:36
#26

Do takiego filtra powinieneś kupić dysze ok.80.Problem leży w regulacji lub ewentualnie może być gdzieś przytkany, wiem że to nawy gaźnik ale na wszelki wypadek go możesz przeczyścic i przedmuchać.Co do tego że wam się kręcą koła to trochę zależy od rolek trochę od regulacji wolnych obrotów.Ja jak ustawiam gaźnik to sugeruje się ty jak mocno świecą światła i trochę na słuch tak że koło u mnie się raczej nie kręci.AHA zapomniałbym ci powiedzieć Van nie wiem czy sobie zdajesz sprawę ale na takim filtrze to ci spali pewnie z 5 litrów także zastanów się dobrze czy potrzebny ci ten stożek.

Dodane przez Van Holden dnia 21-03-2010 10:55
#27

Zdaję sobie sprawę o spalaniu, także z tym nie ma problemu. Dyszę mam 90 - taka była opcjonalnie w nowym Arreche. Gaźnik był czyszczony, także to chyba nie to. Od rolek? Przed zmianą gaźnika miałem rolki 4.8g, teraz po zmianie mam te same, wcześniej koło się nie kręciło (kręci się ono dość szybko, co uniemożliwia normalne ruszanie bez zrywu).

Dodane przez OZRacing dnia 21-03-2010 15:14
#28

Jak masz stary filtr seryjny to go spróbuj założyć i daj znać co i jak.Co do koła to narazie mały problem, ważne żeby zapalił i dało się jechać więc myślę że to jest coś w regulacji gźnika, możliwe że śrubka od paliwa jest zakręcona i w ogóle paliwa nie dostaje.

Dodane przez Van Holden dnia 21-03-2010 16:50
#29

Tylko, że w piątek wieczorem motor palił i śmigaliśmy nim (jazdy testowe), a już w sobotę rano zero odezwy.