Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: 70ccm i słaby v-max

Dodane przez CzopAss dnia 23-08-2007 11:00
#1

Hej. Moja Katana 2004r. AC z wydechem Laser XPro i wariatorem polinie speed control i sprzęgłem malossi fly ze spreżyna 22% na przełożeniach sportowych polini 20/61 jechała mi 75/80km/h. Kupiłem cylek stage6 pro sport aluminium i gaźnik arreche 17.5mm. A katana mi idzaie 85km/h!! Co jest ja liczyłem na 100/110... Prawde, że mam złą dysze bo 60 ale dysza tyle by nie blokowała... na dyszy 90 i 80 się dławi... Przyspieszenie zato się poprawiło ale po przekroczeniu 75 jest gorzej i po 82 trzeba czekać na 85 :( przed założeniem cylka i gaźnika katana od 0 do 50km/h przyspieszała w 7s terz w 4.5s wiec to jest ok. Ale co blokuje v-max gdy mam zmienione przełożenia? i żadnej blokady? Katana przeciez nie ma blokady na module. HELP. pzdr

Dodane przez wander dnia 23-08-2007 11:24
#2

przełożenia- są dwa rodzaje(pierwotne i wtórne) Jedne za przyśpieszenie odpowiadają a drugie za v-maxa;)

Dodane przez EVOVIII dnia 23-08-2007 15:40
#3

Chciałem pisać że przełożenia wtórne na których Katana jest blokowana, wtedy 100/110 km/h jest osiągalne :)

Dodane przez wander dnia 23-08-2007 16:07
#4

ale też nie wszystkie są blokowane na tych przełożeniach. A które są to już loteria bo chyba jeszcze nikt sie dokładnie nie określił które są. A jak tak to jak je zdjąć..... Przez wymiane???

Dodane przez EVOVIII dnia 23-08-2007 19:05
#5

Tak, przez wymianę. Wszystkie Katany są blokowane na przełożeniach wtórnych (v-max) i pierwotnych (przyspieszenie) oprócz (ponoć) wersji Movistar.

Dodane przez katana98 dnia 23-08-2007 19:14
#6

co wy gadacie!! ze pierwotne przelozenie jest na przyspieszenie!! Gdzie wy to wyczytalicie co??!! Jest ruznica pomiedziu przekladnia pierwotna Malossi a TopRecink! Malossi jest na przyspiesznieit a TopRecing na v-max!! A nie ze pierwotne na przyspieszenia a wtorne na v-max!!!!!! SKAT WY BIEZECIE TAKA WIEDZIE!!

Dodane przez wander dnia 23-08-2007 22:40
#7

jeżeli przez wymianę przełożeń się katanę rozblokowuje to nie nazwał bym tego blokada!! to jest już tuning. Jeśli moviestar nie jest blokowana to moze ktoś mi powie ile wasza katana moviestar idzie po zdjęciu blokad z tłumika i wario?? Jeśli 80km/h to i wr też nie są blokowane!! A pozatym areoxy też po zdjęciu blokady idą 80km. I apropo roxa wciołem swoją suczką wr. I rox miał jeszcze sportowy wydech leovince!!

Dodane przez katana98 dnia 23-08-2007 22:47
#8

katana jest blokowana na przekladni dlaczergo tego nie nazywasz blokada??

Dodane przez wander dnia 23-08-2007 22:50
#9

bo jeśli bym to nazwał blokadą to by dało się to w łatwy sposób zdjąć. A że trzeba kupić 2 części (przekładnie wtórną i pierwotną) za min 400 zł to już nazywam tunem.

Dodane przez katana98 dnia 23-08-2007 23:16
#10

a gdzie jest napisane ze blokada musi byc latwa do zdjecia i za tonie kase!! LOL

Dodane przez wander dnia 24-08-2007 00:27
#11

jeżeli przekładnia jest blokadą to także gaźnik jest blokadą i tłumik i wario itd jest blokadą..... przekładnia mi sie wydaje po prostu kolejną częścią do tuna.

Dodane przez katana98 dnia 24-08-2007 01:19
#12

to zalezy z jakiej strony na to spojzysz w ganiku i na wariatoze sa blokady :P

Dodane przez wander dnia 24-08-2007 11:30
#13

no na wariatorze jest blokada- tulejka którą wywalasz i nie ma blokady. a w gaźniku?? chyba dysze musisz wymienić:)

Dodane przez katana98 dnia 24-08-2007 12:03
#14

na a co do wariatora to jaka tulejka?? Jak mozna z waria wywalic tylejke!! BEZ KOMETARZU!!

Dodane przez wander dnia 24-08-2007 12:11
#15

na tej głównej tulejce jak było zablokowane to była kolejna tulejka(pierścień) który nie pozwalał sie zejść talerzom wariatora- to jest ta blokada

Dodane przez katana98 dnia 24-08-2007 12:48
#16

tak ale to jest pierscien a nie tulejka!! hehe

Dodane przez CzopAss dnia 24-08-2007 23:46
#17

Kurde... przełożenia do takiego jakby 'odblokowania' wystarczą... wtórne i nie musze zmieniać jeszcze pierwotnych żeby jechać powyżej 95km/h coś innego blokuje mi v-max. Przełożenia zostawcie w spokoju... :D I weźcie nie zaśmiecajcie tematu>forum... pokłućcie się na gg. I czytajcie dokładnie posty, np. nie wiem o co chodzi "wanderowi", który napisał "przełożenia- są dwa rodzaje(pierwotne i wtórne) Jedne za przyśpieszenie odpowiadają a drugie za v-maxa"... Po co to napisałes?? Temat jest inny a ja napisałem, że wymieniłem przełożenia. Albo kolega EVO wiem, że wtedy jest osiągalne ale chodzi o to, że nie moge osiągnąć tej prędkości choć powinienem... Nie myślcie, że się rządze bo mam napisałem duzo postów i jestem moderatorem tylko po co te wiadome i bezsensowne posty... Pozdro

Dodane przez qba dnia 25-08-2007 09:28
#18

popieram.. niezle glupoty wypisują;) zeby sobie nabic ilosc postów chyba..
a kombinowales cos z rolkami? moze walni jakies naciezsze na próbe.. sprezyna.. spręzynki:) zadzwon do megabetu i zapyta kolesia jakie sprezynki i sprezyne kupic do takiego tuna i pozniej komplet rolek testowych i próbuj:)

Dodane przez CzopAss dnia 25-08-2007 10:10
#19

Qba rolki mam ciężkie bo 6.8g, sprężynki mam dobre bo do klasy sport zielone hebo, a sprężyna też jest ok 22% wystarczy. Na innych rolkach jest tak samo albo gorzej, wiec to nie to. Ale dzięki za pomoc. Pzdr

Dodane przez katana98 dnia 25-08-2007 11:47
#20

qba gupoty to ty gadasz!!

Dodane przez CzopAss dnia 25-08-2007 13:55
#21

Nie kłucić się na forum! katana98 powiedz w czym pomogłeś mi pisząc "qba gupoty to ty gadasz!!" ?? !! ?? Co do tematu to katana z górki też idzie ok. 85km/h tzn z takiej dłuuugiej nie jechałem ale w miare stroma.