Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: czy można jakoś kompressor do katany???
Dodane przez kacper_ dnia 23-12-2009 18:35
#1
[url]http://moto.allegro.pl/item862369289_peugeot_jet_force_kompresor_powietrza.html
[/url]
Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 23-12-2009 19:36
#2
nie przejdzie ten numer, kiedyś też tak chciałem, z tym że chciałem turbo zapodać :P czterosuw lubi za dużo powietrza dostawać, niestety dwusuwy tego nie lubią, jak dostanie za dużo powietrza, przy dodaniu gazu, zadusi się, i tyle z tego będzie ;]
Dodane przez Headhunterz dnia 24-12-2009 13:09
#3
to niby czemu Peugeot Jet force 125cc na wtrysku (2T) posiada turbo? pyzatym widziałem gotowe zestawy turbo do pojemności 50-125cc po 600zł dl 2T z modułami itp.
Dodane przez cacek14 dnia 24-12-2009 13:17
#4
Takie cos można kupić ale ciekaw jestem czy będzie pasować i będzie chodzić poprawnie skuter
Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 24-12-2009 13:28
#5
jetforce 125 compressor z turbiną jest w czterosuwie ;]
Dodane przez Headhunterz dnia 24-12-2009 14:24
#6
pasować będzie bo czujnik od turbiny ma swój moduł który łączysz z tym od skutera i dopasowywuje optymalną ilość powietrza do danych obrotów silnika i zakładane to jest na gaźnik
Dodane przez wander dnia 24-12-2009 14:29
#7
panowie..... numer z turbo nie przejdzie!! z kompresorem tak!!
Po pierwsze trzeba sobie zadać pytanie czym jest turbo a czym kompresor!!
turbo wtłacza świeże powietrze przez siłe wypychanych spalin(to nie przejdzie bo w 2t potrzebna jest komora rezonansowa..... patrz obrazek:
z kompresorem jest inaczej... nie napędza go siła spalin a np obroty wału... wtedy to ma sens i racje bytu... (pozostaje kwestia dostrojenia tego wszystkiego)
Ps. hh. widziałeś "turbo" zasilane silnikiem elektrycznym czyli jakby kompresor.
Dodane przez Headhunterz dnia 24-12-2009 14:33
#8
no tak dokładnie wander, co do kompresora to od pod podciśnienie idzie i tylko przyspiesza dolot benzyny czyli tak jak gasbox. te turbo co widziałem to chyba zacznę kołować pieniądze i se to kupie bo 600zł to nie jest wielki pieniądz
Edytowane przez Headhunterz dnia 24-12-2009 14:34
Dodane przez cacek14 dnia 24-12-2009 16:13
#9
no ale jak daje prawie to samo co gazbox to po co kupywać za 600zł kompresor bo nie rozumie tu czegoś?
Dodane przez wander dnia 24-12-2009 18:38
#10
to nie jest gazbox!! w normalnym przypadku mieszanka jest wciagana przez podciśnienie, przy kompresorze jest wtłaczana do silnika.... teoretycznie powinno to lepiej chodzić.
Dodane przez Headhunterz dnia 24-12-2009 19:50
#11
no to zamawiamy :)
Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 24-12-2009 20:56
#12
ludzie w skutery ładują dziesiątki tysięcy w tuningi evo, highend itd... ale 2T z turbo na necie jeszcze nie widziałem, ani z kompresorem, więc wydaje mi się, że to nie przejdzie :-)
Dodane przez Headhunterz dnia 24-12-2009 22:12
#13
ja widziałem na scootertuning.de jak koleś podłączył turbosprężarkę do gaźnika z tym [cenzura]kiem takim jak w samochodzie jest co idzie wąż od bodajże ciśnienia
Dodane przez wiesiek3d dnia 31-12-2009 10:18
#14
Ludzie ten kompresor jest do wtrysku po to by mogł rozpylac mgiełke!!!
Dodane przez Pietras dnia 31-12-2009 10:58
#15
wiesiek3d napisał/a:
Ludzie ten kompresor jest do wtrysku po to by mogł rozpylac mgiełke!!!
No co Ty nie powiesz ,
Odświeżasz stare tematy..
Dodane przez torrus dnia 31-12-2009 17:36
#16
Chłopaki z tym co ta aukcja jest to jest tak. Ostatnio robiłem koledze łożyska w peugocie ludix blaster, właśnie w tym peugocie pierwszy raz spotkałem się z czymś takim. To jest takie coś co wchodzi w kartery i umieszczone jest na sprężynie w kiedunku wału, wał gdy się obraca odbija to w górę i tworzy się wtedy ciśnienie, powietrze zasysa on z tłumika i potem Ciągnie do liltra powietrza. Powiem Wam że w życiu nie widziałem żeby skuter seryjny tak jeździł, najprawdopodobniej to jest zasługa tego czegoś.... Seria a 90 leci jak nic a przyspieszenie ma takie jak moja katana na krótkich przełożeniach ze sportowym tłumikiem i wariem. A i dodam że mowa tu o 2-suwie
Dodane przez wiesiek3d dnia 03-01-2010 02:38
#17
nic nie zasysa kolego od tłumika mam runnere na wtrysku i wal napedza ten kompresor ten tworzy okolo 4 bary i cisnei do wtrysku powietrza i rozpyla paliwo zeby nie przylewalo swiecy
Dodane przez Pietras dnia 03-01-2010 11:59
#19
Zostałem z tym zapoznany , ale nie ogarniam ..
Dodane przez torrus dnia 03-01-2010 12:11
#20
wiesiek3d napisał/a:
nic nie zasysa kolego od tłumika mam runnere na wtrysku i wal napedza ten kompresor ten tworzy okolo 4 bary i cisnei do wtrysku powietrza i rozpyla paliwo zeby nie przylewalo swiecy
Tylko że ten ludix o którym ja mówię jest na gaźniku a nie na wtrysku....
Dodane przez wander dnia 03-01-2010 13:30
#22
masz tam napisane ze nie... większe były by opory przelotu powietrza przez intercooler niż zysk z ochłodzenia powietrza.
Dodane przez kacper_ dnia 26-03-2010 09:02
#23
Ja mysle zeby zacząć od założenia małej turbinki do stożka z allegro.
Dodane przez Jajecko_ dnia 27-03-2010 22:49
#24
Krzychu_tk2 napisał/a:
nie przejdzie ten numer, kiedyś też tak chciałem, z tym że chciałem turbo zapodać :P czterosuw lubi za dużo powietrza dostawać, niestety dwusuwy tego nie lubią, jak dostanie za dużo powietrza, przy dodaniu gazu, zadusi się, i tyle z tego będzie ;]
troche za późno ale znalazłem link i pomyślałem ze będzie pasował
komresor + 2 T o ile sie nie myle
http://www.youtub...re=channel
Dodane przez cacek14 dnia 27-03-2010 22:52
#25
Mi sie to podoba ale gdzie to kupić i jak zrobić i jak to kosztowne fajnie chodzi :D
Dodane przez Krakus dnia 27-03-2010 23:40
#26
z kupnem tego u nas może być ciężko...
Dodane przez Kamilksc dnia 28-03-2010 09:20
#27
Zajeb.isty dźwięk jak z gazu odejmie to psyknięcie :D:D