Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Uszczelka pod głowicą
Dodane przez OZRacing dnia 11-10-2009 17:15
#1
Witam, ostatnio zauważyłem że mam wilgotny cylek w częsci w której łączy się on z głowicą. Po prostu trzeba wymienić uszczelkę... Mam pytanie czy da się taką uszczelkę kupić bo na allegro nie mogę takiej znaleźć.Wiem że w sprzętach typu simson komar kosiarka kompresor takie uszczelki to się wycinało z jakiś arkuszy a jak nie było funduszy to robiliśmy od bidy z tektury i było na kilkadziesiąt minut tyrania komarka w lesie;). W katanie cylek jest chłodzony cieczą więc mam pytanie czy bd. się dało wyciąć taką uszczelkę z arkusza i jak się ten arkusz nazywał.
Dodane przez kolajkatana2004 dnia 11-10-2009 19:00
#3
I po co kupować wszystkie uszczelki jak on chce jedną?...za 44zł wszystkie..
Nie jestem pewien..ale może wytnie się takie coś...ale czy będzie na długo..:|
Dodane przez Baton dnia 11-10-2009 19:40
#4
NA pewno nie z papieru. Musisz kupić komplet uszczelek bo tak to będzie na bide zrobione a po co robić coś po 10 razy jak można raz a dobrze... :|
Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 11-10-2009 21:57
#5
i ussczelki prędzej czy później zawsze się przydadzą :-)
Dodane przez OZRacing dnia 12-10-2009 15:39
#6
aha dzięki za odpowiedzi. Rozumiem że nie da się kupić jednej uszczelki........
Dodane przez Jajecko_ dnia 12-10-2009 16:30
#7
to sobie kup silikon i sobie zaklej :P
Dodane przez Pietras dnia 12-10-2009 17:34
#8
Jajecko_ napisał/a:
to sobie kup silikon i sobie zaklej :P
Bo jeszcze tak zrobi :D
Dodane przez Baton dnia 12-10-2009 17:35
#9
No możesz spróbować jeszcze posmarować uszczelkę sylikonem wysokotemperaturowym ;D Ja tak robiłem ale to nie było rozwiązanie na długi czas;D Ale 2 miechy pojeździłem na tym. Teraz zima idzie to chyba warto zainwestować troszkę w swoje sprzęty i nei robić prowizorek;D
Dodane przez Pietras dnia 12-10-2009 17:51
#10
Tak a ciecz niech się leje do cyla , odradzam.
Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 12-10-2009 18:47
#11
ja również odradzam ;]
Dodane przez Tajsonek1993 dnia 12-10-2009 19:40
#12
bardziej sie opłaca kupic cały komplet bo za jedną uszczelke pod głowice zapłaci 20-35zł a za komplet 35-45zł a zawsze uszczelki sie mogą przydać...
Dodane przez Tajsonek1993 dnia 12-10-2009 19:40
#13
a jak wycinać to z miedzi albo aluminium bo te metale są miękkie i docisną dobrze
Dodane przez Jajecko_ dnia 12-10-2009 20:08
#14
kumpel miał w jawce uszczelkę z puszki po żywcu :P
to było nawet dobre rozwiązanie przejechał ponad 1 tys dopóki nie zatarł
Edytowane przez Jajecko_ dnia 12-10-2009 20:09
Dodane przez Pietras dnia 12-10-2009 20:11
#15
Takie zastosowania tylko w AC.
Dodane przez Tajsonek1993 dnia 13-10-2009 17:43
#16
kumpel miał w jawce uszczelkę z puszki po żywcu Pfft
to było nawet dobre rozwiązanie przejechał ponad 1 tys dopóki nie zatarł Edytowane przez Jajecko_ dnia 12-10-2009 20:09 ....
dobrze porównywać jawke do skutera bo ma z dwa razy tyle obrotów
Dodane przez Jajecko_ dnia 13-10-2009 18:03
#17
no nie wiem po jego tuningu to ta jawa kreciła z 12 tys na min (gazior rowiercony na jakies 18 mm dysza z 80 powiekszone kanały pluczace okno wydechowe ) i cyl kolo 65 ccm (lilka szlifów )
Dodane przez cacek14 dnia 13-10-2009 19:57
#18
heh puszka od żywca żądzi :D
Dodane przez Baton dnia 13-10-2009 21:05
#19
Seryjna jawa kumpla kręci 10 k obrotów bo podpinali obrotomierz ;D Seria prawie 80 leci;D
Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 14-10-2009 20:16
#20
simsony 80 zawijały... a katany seryjne 60, to jest istny przypał!
Dodane przez Pietras dnia 14-10-2009 20:30
#21
Biegówka to Biegówka.
Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 14-10-2009 22:07
#22
no tak, ale zobacz jakie to porównanie pojazdów, to jak by Porsche 911 jechało 200, a Polonez Caro+ 1.6 GLE jechał 250 bo np. porszak w automacie, a poldon w manualu... kumpla seryjna Jawka którą ma od nowości po dziadku leci 70 równe i ma przyśpieszenie kumpla seryjnej katany AC 2004rok która mu leci 55kmh... ps. wie ktoś gdzie dostanę uszczelki do Polini Sporta LC?
Dodane przez Jajecko_ dnia 14-10-2009 22:20
#23
podoba mi sie porównanie katany z porsche B)
ale zauważ ile simsonowskie liczniki przekłamywały
Dodane przez KacperKielce dnia 14-10-2009 23:18
#24
Uszczelke zapewne doasaniesz u Mielocha. Ja do AC polini sporta dostałem.
Dodane przez kacper_ dnia 15-10-2009 11:48
#25
uszczelki przy lc ja bym nie wycinał w sklepach z czesciami do sqtetów (nawet chińskich) powinieneś kupić jak nie to podebrac coś podobnego ;)
Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 15-10-2009 15:14
#26
hehe :P no ale sam fakt, takie gó.wno jedzie 70, a Nowe Suzuki 60...
Dodane przez Pietras dnia 15-10-2009 16:08
#27
Jajecko_ napisał/a:
podoba mi sie porównanie katany z porsche B)
ale zauważ ile simsonowskie liczniki przekłamywały
Nie kłamią bo nieliczne mają , ale jak mają to pokazują +/- 5 km.
Dodane przez cacek14 dnia 17-10-2009 11:37
#28
zresztą simson nie jest chinczykiem więc i idzie 80km/h
Dodane przez OZRacing dnia 01-01-2010 12:04
#29
Siema, wyciołem tą uszczelkę założyłem podociągałem śruby jeszcze raz na rozgrzanym silniku po przejechaniu ok 20km i mam problem bo jak dodaje gazu to muli strasznie i dopiero po chwili jedzie....regulacja gźnika nie pomaga myślę żeby jeszcze osadzić to na sylikonie i mam pytanie czy czerwony sylikon (do 300 stopni) wystarczy?
Dodane przez vortex dnia 01-01-2010 12:16
#30
pewnie że wystarczy tam nawet temp nie przekracza 220stopni;p
Dodane przez Pietras dnia 01-01-2010 12:49
#31
Sądzę że go wydmucha.
Dodane przez OZRacing dnia 01-01-2010 15:23
#32
dzięki, a to przymulanie to może być spowodowane uszczelką?
Dodane przez Pietras dnia 01-01-2010 17:28
#33
Wydaje mi się bardziej że mieszanka.
Dodane przez lukaszsz98 dnia 01-01-2010 17:34
#34
uszczelka nie jest raczej przyczyną
Dodane przez pawcio1017 dnia 01-01-2010 20:47
#35
Czy ktoś jeszcze zamawiał kiedyś ten komplet uszczelek z mielocha? Wydaje mi się, że uszczelka pod głowicę nie pasuje, gduż ma wycięte tylko dwie dziurki na kanały cieczy chłodzącej a w głowicy jest ich 8... Co o tym sądzicie? Zakładać tak jak jest czy cos jest nie tak z tą uszczelką?
Dodane przez pawcio1017 dnia 12-01-2010 20:43
#36
Odświeżam... Czy jest mi ktoś w stanie pomóc z uszczelką pod głowicę z tego kompletu?
http://sklep.miel...a0ebac6983
Dodane przez Baton dnia 12-01-2010 21:34
#37
Ja kupowałem ten komplet i pasuje wszystko.
Dodane przez Gumis dnia 12-01-2010 21:45
#38
Ludzie nie składajcie silników na silikonie, potem piszecie ze ma muła czy, nie ma mocy i jedzie 60 km/h. Po każdym wyjmowaniu cylindra pod głowicą powinna być nowa uszczelka.
LUDZIE ŻEBY SUZUKI SKŁADAĆ NA SILIKONIE..............
<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>
Dodane przez Baton dnia 12-01-2010 21:58
#39
Komarki składało się na kartonowych uszczelkach a jak ktoś ma do du,,, uszczelkę to można dać, ja sezon śmigałem na uszczelce którą uszczelniłem sylikonem i nic się nie działo, puki mi się nie chciało cylindra na 70cc włożyć. Wiadomo jak jest ostro sprasowana to można wymienić a nawet wypada.
Edytowane przez Baton dnia 12-01-2010 21:59
Dodane przez pawcio1017 dnia 12-01-2010 22:04
#40
Ludzie na co wy odpisujecie?! ;| Czytajcie uważniej... Nie mam pewności czy uszczelka pod głowicę jest na pewno taka jak należy. Chodzi o otwory którymi przemieszcza się płyn chłodniczy z głowicy do cylindra. W głowicy takich otworów jest 8 a w uszczelce zostały wycięte tylko 2, a oprócz nich są jeszcze tylko 4 malutkie dziurki. Czy tak powinno być i jeżeli tak to dlaczego ograniczany jest w ten sposób swobodny przepływ cieczy...? Poza tym na jednym boku wystaje taki jakby prostokącik. Czy ma znaczenie jak zamontuję tą uszczelkę? Ten prostokącik powinien być u góry, na dole czy może na którymś boku cylindra? Proszę o odpowiedź, gdyż chcę złożyć to poprawnie"
Dodane przez Baton dnia 12-01-2010 22:09
#41
Tak ma być, po prostu tak robią. Ja tego nie potrafię wytłumaczyć dlaczego ale wiem że wszystkie takie są. W polini sporcie, mam jeszcze 2 uszczelki to też takie są. Ja ten prostokącik mam na górze bo tak było oryginalnie.
Dodane przez OZRacing dnia 20-01-2010 15:34
#42
próbuję regulować gaźnik na ciepłym silniku i jest ciągle to samo po dodaniu gazu silnik wkręca się dość dobrze a jak stoi z kołem w górze a jak opuszczę koło to obroty rosną troche i jak ma jechać to gaśnie od razu...Możliwe żeby wariator za mocno wyrzucał rolki do góry i tak jak by ruszał manualem np z 3 biegu nie dawno psikłem tam wd 40 na rolki trochę.....