Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Problem!! POMOCY.

Dodane przez MareK dnia 19-07-2007 14:35
#2

Znasz historię tego skutera ?
Ile ma na liczniku (licząc od ostatniego remontu silnika)?

Minimalne luzy na (zimnym) silniku muszą być ! Jeżeli chcesz sprawdzić dokładnie jaki to odczytasz go z symbolu łożyska. Wiadomo z czasem ten luz robi się za duzy i trzeba wymienić łożysko. Takim naturalnym wskaźnikiem są uszczelniecze które po nadmiernym zuzyciu zaczynają przeciekać.

Co do tych wibracji. Jezli nie pochodzą od łozysk wału no to wymiana łożysk, Ja jednak stawiam na 90% na korbowód a dokładnie łożyska korbowodu. Aby to sprawdzić nalezy zdemontować cylinder. Prowidłowa diagnoza może uratować ci kilka set złotych. Peknięcie korbowodu (bo takie jest następstwo luzu na łozyskach korbowodu) demoluje silnik!. Ja również mam katankę z 98r i to przeżyłem.