Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: problem 2

Dodane przez CHICKENovsky dnia 28-08-2009 18:48
#1

witam mam ten sam problem ostatnio zakladalem temat z tym problemem ale sie zaduzo nie wdowidzielaem i po jedym dniu znikl mi ten problem dzis odpalam jade i gdy jade okolo 40-55 km/h to slysze tak jakby plaszke jakby stukala ocos, slysze ja tylko wteyd gdy manetka gazu jest nieruchomo czyli nie dodaje ani nie zmniejszam gazu wiecie co to jest ?

Dodane przez suzun dnia 28-08-2009 20:51
#2

moę wario :P zmien rolki :D

Dodane przez dawid6971 dnia 28-08-2009 20:54
#3

Na 99% sa to rolki , ja mailem podobna sytuacje ale mi wył skuter, zdjalem wario patrze a rolki prawie kwadratowe, wymienilem i przestalo wyć ;d

Dodane przez CHICKENovsky dnia 28-08-2009 21:17
#4

ale tak ciagle bedzie czy przestanie, a co sie stanie jak rolki beda kwadratowe ciagle narazie nic na v maxie nie staracilem ani na przyspieszeniu iwec czy to anpewno rolki >?

Dodane przez suzun dnia 28-08-2009 21:27
#5

a kiedy ostatnio wymieniałeś te rolki? :P

Dodane przez CHICKENovsky dnia 28-08-2009 21:28
#6

wogole

Dodane przez suzun dnia 28-08-2009 21:29
#7

nigdy? 0_0

Dodane przez CHICKENovsky dnia 28-08-2009 22:33
#8

nie ^^
ale tak ciagle bedzie czy przestanie, a co sie stanie jak rolki beda kwadratowe ciagle narazie nic na v maxie nie staracilem ani na przyspieszeniu iwec czy to anpewno rolki >?

Dodane przez intrade dnia 28-08-2009 22:43
#9

Wymień te rolki to nie jest duży wydatek ...

Dodane przez CHICKENovsky dnia 28-08-2009 22:53
#10

rolki juz kupilem nie moge odkrecic waria

Dodane przez Jajecko_ dnia 28-08-2009 22:55
#11

co ci przeszkadza w odkręceniu waria ?

Dodane przez CHICKENovsky dnia 28-08-2009 23:13
#12

wszytko nie moge odkrecic tej sruby wsadzam w trybki i niemoge :D

Dodane przez Daniez dnia 29-08-2009 00:09
#13

Ale co przeskakują zęby?? Po 1) daj większy śrubokręt (szerszy) nasadkowa 17 i samo się nie odkręci pociągnij na prostej ręce z barków i musi pójść;D No a jak na serio nie dasz rade już to lecisz pod pneumata (do wulkanizatora, jakiegoś mechanika) i odkręcą ci w tedy

Dodane przez CHICKENovsky dnia 29-08-2009 10:52
#14

a nie polamia sie te zabki, a jak by sie polamaly to co by bylo :D:D XD

Dodane przez Jajecko_ dnia 29-08-2009 11:18
#15

nie połamią się !!!
a jak by sie połamały to nie palil bi ci z rozrusznika

Dodane przez CHICKENovsky dnia 29-08-2009 12:08
#16

a ile takie zabki kosztuja?

Dodane przez Kamilhg dnia 29-08-2009 13:17
#17

nie kupuje się samych ząbków tylko cały element... jego koszt nie jest wygórowany

Dodane przez CHICKENovsky dnia 29-08-2009 13:22
#18

mniej wiecej ile i gdzie :D

Dodane przez KubaSt dnia 29-08-2009 13:39
#19

Kur** Co ty pieprzysz jeszcze tego nie zepsułeś zeby sie martwić Wsadź śrubokręt i 17 odkręć robiłem tak z 10 razy i nic sie nie popsuło ....

Dodane przez suzun dnia 29-08-2009 14:04
#20

najwyżej je skrzywisz :P

Dodane przez Jajecko_ dnia 29-08-2009 17:19
#21

CHICKENovsky napisał/a:
mniej wiecej ile i gdzie :D

1000000000000 zł :@

Dodane przez kolajkatana2004 dnia 29-08-2009 21:45
#22

pewnie już skrzywił...hehe...

Dodane przez wiernyl dnia 30-08-2009 08:47
#23

Allegro i katanki na czesci szukaj :P Ja zawsze odkrecam wario kluczem 32 oczkowym i 17 nasadową i 3 sek i wario sciagniete

Dodane przez OZRacing dnia 31-08-2009 19:14
#24

mam pytanko akie rolki założyc do katany AY 50 98r 0 zero blokad oprucz przełożeń poprzenie były 4,2 przyśpieszenie przeciętne v-max 55 tamte rolki były za wąskie.Teraz założyłem odpowiednie i motor jedzie 3km/h szybciej ale gorzej się zbiera obecne rolki są przytarte i mają kolor blado żółty- beżowy

Edytowane przez OZRacing dnia 31-08-2009 19:20

Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 31-08-2009 23:26
#25

4.0G rozmiar 17x12 na serie wario, na tun wario 16x13. masz jakiś tuning?

Dodane przez OZRacing dnia 01-09-2009 13:57
#26

Nie mam tuningu seryjny wydech dysza seryjna, poprzednie miałem 4 gramy i mi tylko 55km/h po prostej jechał ale te rolki były za wąskie. Aha na wariatorze zrobił się na 8/10 rowek nie jest duży czy może być przyczyną złych osiągów?? i czy ten rowek mogę usunąć papierem ściernym?? Chodziłem sobie po mielochu trochę i znalazłem takie coś jak ślizgi wariatora mam pytanie czy to ma wpływ na osiągi?

Edytowane przez OZRacing dnia 01-09-2009 14:00

Dodane przez suzun dnia 01-09-2009 14:31
#27

oczywiście że ma!!! :D

Dodane przez OZRacing dnia 01-09-2009 15:09
#28

a można by dokładniej?? jak poznać że są zużyte??


Dodane przez Jajecko_ dnia 01-09-2009 16:48
#29

nie Duzego wpływy na osiągi !!
delikatnie (nieodczuwalnie )moze to jedynie zamulać skutra
jak poznać ze zuzyte porównaj z nowymi na fotce

Dodane przez suzun dnia 01-09-2009 18:02
#30

jak beda zuzyte to bedą przypominac kwadraty :P

Dodane przez wiernyl dnia 01-09-2009 18:40
#31

oj suzun zabiłeś kotka! czytaj ze zrozumieniem

Dodane przez Jajecko_ dnia 01-09-2009 18:51
#32

suzun tobie chodzi o rolki
a OZ chodzi o SLIZGI WARIATORA ;)

Dodane przez OZRacing dnia 01-09-2009 20:13
#33

suzun jesteś hardcorem hehehehe, a tak na poważnie to dzięx jutro postaram się zakupić rolki. Tokaż powiedział mi za przetoczenie wario 50zł sobie myśle chyba gościa podupcył..... Co myślicie o przypięciu wario do wiertarki lub silnika eletrycznego i wyrównaniu go papierem ściernym a późnie wyrównać rysy papierem wodnym na gładź.......

Dodane przez wiernyl dnia 01-09-2009 20:50
#34

a nie lepiej kupić używane wario w dobrym stanie. Krzychu miał tanio seryjne wario z tego co pamiętam. A papierem tego nie szlifuj bo jak ci sie zrobi jakas rysa to ci może pasek ścinać albo jak nierówno zeszlifujesz

Dodane przez Jajecko_ dnia 01-09-2009 21:24
#35

przelec go polerką ;)
to bedzie lepszy efekt

Dodane przez OZRacing dnia 02-09-2009 19:51
#36

witam założyłem rolki 5,5g i v-max 55 przyśpiecha bez zmian, dodam że z góry zawsze 65 leciał a teraz przeciągłem go do 70km/h , wkurwiłe*się. Wciągłem jeszcze raz wario zeszlifowałem go, później wypolerowałem filcem z pastą TEMPO iiiiii k*rwa NIC. pozostało wymienić pasek ten ma 16 mm a nowy ma mieć 18mm więc nadzieja w nim. Na podnóżce pasek wychodzi na wario na samą górę natomiast jadąc to przy 50km/h obroty rosną a motor przestaje przyśpieszać.Co myślicie?

Dodane przez Jajecko_ dnia 02-09-2009 19:55
#37

pasek trza wymienić
polerowałs z pasta temp ??
to teraz ci sie za bardzo ślizga pasek we wariu i ci nie ma duzego v-maxa

Dodane przez OZRacing dnia 02-09-2009 20:06
#38

mimo polerki powierzchnia nie jest idealnie gładka co więcej zostały lekkir wrzery lekko wyczuwalne pod palcem także raczej nie powinien ślizgać,

Dodane przez OZRacing dnia 02-09-2009 20:08
#39

dodam że przy 50 obroty rosną czyli tak jakby w manualu nie wbić kolejnego biegu

Dodane przez OZRacing dnia 03-09-2009 15:07
#40

zauważyłem jeszcze że pasek koło pasowe sprzęgła i waiator mocno się nagrzewają. Wczoraj po przejechaniu 1.5km-2km szczegulnie wario było takie gorące że nie dało się go trzymać a chciałem go zdjąć i musiałem nim anewrować przez szmatkę to normalne??

Dodane przez Jajecko_ dnia 03-09-2009 16:04
#41

tak to normalne ze sie wario nagzewa

niekurzy robią w pokrywie nawierty żeby poprawić chłodzenie ;)

Edytowane przez Jajecko_ dnia 03-09-2009 16:06

Dodane przez OZRacing dnia 04-09-2009 20:26
#42

wiecie co... wyciągłem ze sprzęgła te gumki co chodzą po nich te "ramiona " z elementami ciernymi i moto niesamowicie przyśpiesza pracuje cały czas na wyższych obrotach i ma więcej mocy. Czy nie zepsuje się coś bez tych gumek?

Dodane przez Jajecko_ dnia 04-09-2009 23:28
#43

a co ci szkodzi spróbować
za jakies 2 miesiące podzielisz się z forumiwaczami czy coś sie stało :)

Dodane przez Daniez dnia 05-09-2009 09:36
#44

No tam te gumki trochę hamują ale to czy ja wiem czy dla skutera coś to robi?? Te gumki trochę ochraniają od uderzeń cofających się szczek sprzęgła...mógłbyś może zmniejszyć te gumki (jak coś będzie lepiej przyśpieszał bez nich) a wstawisz mniejsze tak żeby nie ocierały tak mocno a żeby amortyzowały uderzenie...o;D

Dodane przez OZRacing dnia 05-09-2009 11:07
#45

dzięki, spróbuje tak jak mówisz

Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 05-09-2009 13:08
#46

te gumki są po to, żeby skuter nie szarpał jak ruszasz z całego buta. stunterzy często je wyciągają :P

Dodane przez OZRacing dnia 05-09-2009 18:13
#47

aha, ale mówię wam jak to poskręcałem bez gumek to dosłownie nie ten skuter, spróbujcie.....

Edytowane przez OZRacing dnia 05-09-2009 18:14