Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Brak mocy przyspieszenia vmaaxu
Dodane przez KubaSt dnia 12-08-2009 14:41
#1
Chłopacy pomóżcie proszę co może być przyczyną tego że moja katana .
1. Jak zapala to za 1 razem w miare dobrze zgasze ja za 2 juz ze starteru nie chce trzeba z kopki...
2. Całkowity brak przyśpieszenia.
3. Jedzie do 30 mozna powiedzieć że sie turla do tych 30 i później do 40 do ciagnie i wiecej nic.
4. Z miejsca nie chce ruszyc takiego muła ma ze trzymam manetke 3 s. dopiero coś idzie. ; / .
5. bardzo głośno chodzi a jak ściągnełem pokrywe od wario by sprawdzić czy to pasek to tak trzeszczało . ps katana była rozgrzana...
Wcześniej katana spokojnie jechała 60 nie miala bardzo dobrego przyśpieszenia ale miała dużo lepsze niż teraz i z miejsca odrazu ruszała .
......
Chodziła dobrze dopóki nie jeździłem w 2 osoby jechaliśmy pod górkę nagle skuter zgasł. Po chwili odpalilem pojeżdziłem 20 min i [cenzura] znowu zgaśł tyle że już nie chciał odpalić przyczyną była brudna i źle ustawiona świeca . przeczyściłem ją. I jest sytuacja powyżej..; / . Możliwe że zły olej ? bo wlewałem zwykły mixol później kupiłem olej czerwony i jest 1/3 zbiornika ttego oleju i wcale nie ma koloru czerwonego. ; / Chłopacy pomóżcie proszę co może być tego przyczyną . ;</ noi na nóżkach koło się szybko kręci....
Edytowane przez KubaSt dnia 12-08-2009 14:57
Dodane przez Pietras dnia 12-08-2009 18:13
#2
jak można lać miixol . i dać potem syntetyk , zatarłes. :/ . Pierscienie pewnie całe pokękane.
Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 12-08-2009 19:52
#3
dokładnie jak mówi pietrejew :D przytarłes ją ;]
,,pomóż nie boli'' :P
Dodane przez konradsuzuki dnia 12-08-2009 20:44
#4
sprzytarłeś pierścienie popieram trzeba byc nieżle rombniętym żeby jeżdzic na mixolu albo na oleju orlen oil za 12.50 zatarłem na nim 2 cylki a na mixolu to by było juz z 5 zatartych a za ile teraz olej kupiłes
Dodane przez KubaSt dnia 12-08-2009 22:17
#5
nie kupiłem tak to czerwny 15 zł za litr . . To w końcu pierscienie popekane czy zatarłem ? Jak zatarty to trzeba szlif tak ? szlif sam zrobię ? a co za pierścienie ?... kondzio a jak zatrałes to co zrobiłeś nowy cylek ? . czy szlif?
Edytowane przez KubaSt dnia 12-08-2009 22:25
Dodane przez KubaSt dnia 12-08-2009 22:31
#6
odswiezam
Dodane przez Baton dnia 12-08-2009 22:41
#7
Kupić tłok i zrobić szlif.
Dodane przez KubaSt dnia 12-08-2009 22:42
#8
aha a nie lepiej cylek nowy ? bo jeszcze te pierścienie popękane ?
Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 12-08-2009 22:43
#9
szlif, robą w szlifierniach, serwisach itd. koszt około 40 do 60zł plus tłok 50 do 500zł
Dodane przez Baton dnia 12-08-2009 22:44
#10
Tłok masz z nowymi pierścieniami. Kupujesz nad wymiarowy tłok i idziesz do szlifierni i oni Ci szlifują cylek pod tłok i masz nówkę.
Dodane przez KubaSt dnia 12-08-2009 23:05
#11
to co tłöok 500 zł ? a cylinder malossi sport 70cc 510 zł ? to bardziej chyba sie ten cylek opłaca...
Dodane przez KubaSt dnia 13-08-2009 11:47
#12
Ej mój brat sie coś nie zgadza-.- Mówi że jakby się zatarł to bym nie odpalił i nie jeździł ... A to nie czasem sprzęgło spręzynki sprzegla czy coś w tym stylu ?
Dodane przez kacper_ dnia 13-08-2009 11:49
#13
no tak jak ja zatarłem to niemogłem wogóle odpalic
Dodane przez kacper_ dnia 13-08-2009 11:49
#14
tłok kosztuje ok 100zł
Dodane przez KubaSt dnia 13-08-2009 11:54
#15
wiem 180 dokladnie ;p to kurde to chyba nie jednak cylinder to nie wiecie co innego ?
Dodane przez kacper_ dnia 13-08-2009 11:57
#16
widziałem na mielochu za 170 tłok z cylindrem i całym
osprzętem
Dodane przez KubaSt dnia 13-08-2009 12:04
#17
a to dlugo nie pojezdze na nim ; p no ale jak to nie cylek ? Co moż$e być innego powiedzcie ; d
Dodane przez kacper_ dnia 13-08-2009 12:42
#18
napewno cylek albo pasek i rolki
Dodane przez konradsuzuki dnia 13-08-2009 13:18
#19
tłok ci załatwie za 50 zeta nówkę a szlif zrobisz sobie u ciebie gdzies w poblirzu max wyjdzie cie cala naprawa 100 bo tłoka masz kompletnego z pierscieniami jak chcerz tłoka to pisz nr gg 4118960
Dodane przez suzukikatana2001 dnia 13-08-2009 14:13
#20
Zapmoniales jeszcze dodac, ze trzeba kupic uszczelki cylindra, radze tez przed złożeniem sprawdzic czy glowica jest idealnie prosta, zeby potem nie wywalało uszczelki.
Dodane przez KubaSt dnia 13-08-2009 22:17
#21
Nom więc tak dziś cały dzień przy katanie wymiary paska :szerokości16,35 grubosc 8,6.. Sprawdziłem cewke zaplonową . sciagam kolo zamachowe wyczyscilem je Kurzu w cewce jak piasku w piaskownicy ... wszytsko wyczyściłem skręciłem . Odpalamy odpalil na kopke ... Nie chciała wejść na obroty jak weszła to tak 10 km/h sie turlała i klekotało w niej . zmieniłem świece bo tata mówił że nie dobra wstawiłem starą przepalonązaczyna jechac klekotalo na poczatku nagle przyśpiecha 45 km na h zawracam i tylko 30 i traci siły jakby chciała gasnąć puściłem gaz i zgasiłem Czy to wina świecy ? Bo jak 2 swiece zalozylem to sytuacja jak na górze... zmienie świece a inne pomyśly może są ? ?
Dodane przez kozyk9 dnia 14-08-2009 13:06
#22
Jak będziesz ją katował na tym zajechanym cylku to dostaną się opiłki z tych pierścieni pod wał i będzie większy kłopot.W ogóle może najpierw oceń kompresje skutera?
Dodane przez KubaSt dnia 14-08-2009 13:50
#23
ciekawe kur.. czy to wogóle cylek ... kupię swiece jak nie ona to sprawdzam cylek i gaźnik ; ) macie inne pomysły ? wymiary paska git ? 16,35 szer 8,6 grub?
Dodane przez ptysiex dnia 14-08-2009 15:10
#24
To zły pasek. 17-18 jest dobrze. Kup pasek to tania rzecz.
Dodane przez kozyk9 dnia 14-08-2009 15:13
#25
Po mixolu ten Cylinder na pewno nie wygląda pięknie więc i też traci na mocy, zatem to jednak może być to.
Dodane przez Pietras dnia 14-08-2009 15:15
#26
Kupiłem za 60 zł i sie rozpier. wsrd czy jakoś z Mielocha , tego nie polecam.
Dodane przez gawronix dnia 14-08-2009 15:37
#27
Widac ze jestes nowicjuszem To Jes 99% TZW. Przytarcie cylindra
Dodane przez Pietras dnia 14-08-2009 16:26
#28
Mi jak pękły piercienie to jako tako chodził , nawet duzych rys nie zrobił , ale był mega słaby nie miał mocy konkretna lipa , potem wysypałem pierscienie w kaawałkach z cylindru.
Dodane przez KubaSt dnia 14-08-2009 22:30
#29
Hmm no dzieki wszystkim bo Jak cylinder bym sprawdzal to nie zabawa jak wario to tak jutro etap ze swieca jak nie bd chodzilo jak przed tem to sprawdzam gaznik i cylek . a jak bd dobrze chodzilo ze swieca to wiem dlatego mial slabe przyspieszenie bo zjechany pasek ... więc jutro napisze co i jak ; p a z jednej strony przeciwtalerza tam koło waria wyszło takie kółeczko prześwit fioletowy to nic sięniestało od tego ? ;p
Edytowane przez KubaSt dnia 14-08-2009 22:57
Dodane przez KubaSt dnia 15-08-2009 12:56
#30
NOi kurde dzisiaj święto i nie sprawdze świecy -.- . . .(bo jej nie mam) . A to że przeciwtalerz ma mały prześwit fioletowy z jednej strony to nie jest tego winą ?