Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Słabe przyśpieszenie v-max i mała moc

Dodane przez OZRacing dnia 31-07-2009 17:18
#1

Witam, mam problem który polega na tym że jak w temacie mój skuter jest słaby, wyczyściłem gaźnik są usunięte blokady z wydechu i krućca rolki 4,2g i po prostym tylko 55 a z górki 60-65. Dodam jeszcze że powyżej 60km/h motor przerywa nie wiem czy już poprostu są to max. obroty czy nie dostaje paliwa. Pasek ma duży luz jednak po odpalenu i dodanu gazu kasuje sie więc przypuszczam że tym luzem nie ma się co przejmować. Bardzo proszę o W as o pomoc ostatnio nawet rowerzysta brał mnie po prostej <wnerw>.

Dodane przez OZRacing dnia 31-07-2009 20:11
#2

Katana AY 50 rok 1998,

Dodane przez 100chu dnia 31-07-2009 20:51
#3

Nie wiem czy pomoge ale sprawdz sobie sprezyne dociskowa. Ja mialem pordzewiala.
kosz takiej sprezyny nie jest duzy bo 35zl polini.
Jak masz serie to kup +15. ( chlop ze sklepu mi doradzil )

Edytowane przez 100chu dnia 31-07-2009 20:52

Dodane przez wiernyl dnia 31-07-2009 22:07
#4

jak dasz +15% to skuter straci na v-max na serii. Sprężyne sie zmienia na mocniejsza po wymianie waria.

Dodane przez OZRacing dnia 01-08-2009 13:30
#5

Sprężyna jest pordzewiała, więc istnieje możliwość że ona jest winna, jedak zastanawia mnie dlaczego motor przerywa przy ok.60km/h po 50km/h przestaje przyśpieszać a później przerywa, aha a czy zużycie paska mierzy się jego szerokością? czy da sie sprawdzić jego zużycie, proszę o kolejne sugestie bo już nie wiem co myśleć.....

Dodane przez baziu_19 dnia 01-08-2009 14:01
#6

To normalne, że pasek jest luźny jak sprzęgło nie ciągnie. Sprawdź zawór membranowy, to chyba on będzie przyczyną tego przerywania. Możesz zmierzyć szerokość paska wtedy będziesz wiedział, czy jest mocno zużyty.

Dodane przez OZRacing dnia 01-08-2009 16:58
#7

przepatrzyłem forum ale nie znalazłem co może być nie tak w zaworze membranowym więc proszę napiszcie jak to sprawdzić puki co idę zmierzyć szerokość paska

Dodane przez baziu_19 dnia 01-08-2009 17:04
#8

Jeśli blaszki są "wybite" to znaczy że jest do wymiany.

Dodane przez OZRacing dnia 01-08-2009 19:23
#9

aha, a czy tan zawór da się zdemontować? nie znam się na tym zabardzo ale taki zawór to CHYBA albo otwiera albo nie więc czy może otwierać ale nie do końca?Sprawdziłem szerokośc paska wynosi ona 16mm natomiast stosunek pełnego obrotu koła do obrtów dzwonu wynosi 12\1 czyli chyba ok. prosiłbym was napiszczie ile wynosi szerokość nowego paska, albo tolerancję zużycia które nie spowoduje spadku mocy i V-max.Z góry dziękuję z pomoc:)

Dodane przez wiernyl dnia 01-08-2009 21:52
#10

postaw skut na stopkach odpal go wkręć go na max obroty i zobacz jak wysoko jest pasek na wariu i jak nisko jest na sprzegle. Jeśli na s[rzegle bedzie na samym dole a na wariu przy brzegach znaczy że pasek jest ok.

Dodane przez Headhunterz dnia 01-08-2009 22:00
#11

ja mam przekłądnie odblokowane jakby co, pasek polini i wariator polini i zawór z membrankami malossi sprawne all wal na gg jak cos 117791

Dodane przez OZRacing dnia 02-08-2009 11:23
#12

Nigdy wcześniej przed kataną nie miałem żadnego moto całą wiedzę mam z tego forum, więc chce się upewnić i proszę o wyrozumiałość i pomoc : czy po zdjęciu dekla te okrągłe zespoły po lewej stronie to wariator a te po prawej to sprzęgło?? Jeżeli dobrze myślę to u mnie na wario pasek na max obrotach jest nisko, oglądałem na allegro zdjęcia pasków boczne powierzchnie mają płaskie natomiast u mnie boki są wyrobione na literę V czy to normalne? a w rozmiarze paska który jest na nim napisany np: " 768x18x32 " co oznaczają te cyfry czy 18 to nie jest czasem szerokość??

Dodane przez KubaSt dnia 02-08-2009 11:28
#13

ja mam identyczna sytuacje jak ty tylko ze mam odblokowane jeszcze wario ty pewnie tez bo tak bys nie jechal 60 . Poprostu albo sicganiesz blokade z przelozen albo kupisz sportowy wydech i sicagniesz z niego blokady co da ci 15 km / h wiecej o tej predkosci czytalem an forum....

Dodane przez Daniez dnia 02-08-2009 11:33
#14

Tak po zdjęciu kapy po lewej to wario (widać wiatrak wariatora) a po prawej to dzwon za nim sprzęgło a z tyłu talerze
tak 18mm w tych wymiarach to szerokość paska jak jest mniej np. z 16mm to już pasek należało by wymienić bo nie wchodzi wysoko na przeciw talerze w wariu...jak jest nisko na full u ciebie to może masz pasek o szerokości 10mm xD albo blokadę na tulei

Dodane przez OZRacing dnia 03-08-2009 16:11
#15

chyba nie mam blokowanych przełożeń bo blokowali je dopiero później po 2000r. z resztą stosunek obotu dzwonu do obrotu koła wynosi 12/1. a czy pasek ma być wyrobiony w literę V po bokach czy ma być równy tak jak nowe paski??