Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Regulacja gaźnika

Dodane przez KACPERBA1900 dnia 28-07-2009 22:06
#1

Witam! Mam Suzuki już dwa lata i nic w nim nie wymieniałem i czyściłem oprócz filtra powietrza. Lecz ostatnio zauważyłem że nie chodzi czasami na wolnych obrotach stało się tak jak wróciłem z wakacji. Czy mógłby mi ktoś najlepiej zaznaczyć na fotce tą śróbkę do regulacji obrotów?? Nigdy nie regulowałem gaźnika jest to trudne??

Dodane przez Jajecko_ dnia 28-07-2009 22:07
#2

jak siedzisz na katanie przy lewej node masz taki otwór zaglądasz przez niego i widzisz sróbke na płaski sróbokręt kręcisz w prawo masz większe wolne obroty ;)

Dodane przez OZRacing dnia 08-08-2009 11:20
#3

Też mam problem z wolnymi ale przy lewej nodze nie ma żadnego otworu, jedynie taki otwór co jest w ostatniej części podłogi i tam jest śrubka która jest dokręcona na maxa i jak ją odkręcę to zaczyna się wylwewać waha.Wiem że na forum jest artykuł o regulacji gaziora ale u mnie nie ma lub nie wiem gdzie są te śrubki dajcie jakąś fotkę gaźnika gdzię będą owe śrubki, w tym artykule przeczytałem że bogatość mieszanki reguluje się wyskością pływaka stąd pytanie czy w kkatanie też się tak da?? Moja katana AY50 '98r

Dodane przez Jajecko_ dnia 08-08-2009 14:46
#4

http://www.suzuki.../ga/14.jpg
na tym obrazku sa 2 nie podpisane śrubki to kręć tą na środku (kręc w prawo jak chcesz mieć większe wolne obroty )

Dodane przez OZRacing dnia 08-08-2009 18:47
#5

1.Tutaj jest zdjęcie mojego gaźnika od strony filtra (lewej) wszystkie odkręciłem i z tymi śrubkami są dysze nie odkręcałem tej obrobionej bo się nie da możliwe żeby nie było regulacji gaźnika??

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/98983ff430d44e9d.html


2.Kolejne zdjęcie przedstawia zawór membrankowy czy te blaszki sa ok?? czy ten zaworek jest jeszcze dobry??

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/60792a2285c84af1.html

3. Czy chropowata powierzchnia na krućcu ma wpływ na osiągi i czy jego średnica 19mm jest seryną czy to kruciec "odblokowany"

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/83e8b081bc09b8b5.html


4. Z góry dziękuje za pomoc :)

Dodane przez Jajecko_ dnia 08-08-2009 20:09
#6

1 ta wyrobiona śrubka jest od regulacji mieszanki
a ta nie wyrobiona od regulacji wolnych obrotów

2 na moje oko zawór jest ok.

3 nie wplywa na osiągi
kazdy króciec jest 19 mm ale niektóre sa blkowane z 2 strony jest taka zwężka trzeba ja przeszlifować i masz ro zblokowany króciec
przy seryjnym gaźniku dużo ci to nie da :(

Dodane przez OZRacing dnia 09-08-2009 18:09
#7

A powiedzcie mi jeszcze taką rzecz Ad.2. "regulacja mieszanki" u mnie ta śrubka jest obrobiona i na dodatek dokręcona na maxa w prawo, więc raczej na pewno gazior nie jest poprawnie ustawiony. wolne obroty już ustawiłem jeszcze trochę muszę poprawić bo chodzi trochę jak jakiś V8 hehehe na wolnych ale to się zrobi, no bo ogulne moje suzi jest wolne na v-maxa i przyśpieche jak myślicie czy jak uda mi się ruszyć tą obrobioną śrubkę to momto zacznie jeździć jak powinien?? Aha i jeszcze jedno moto pali ok.4.5l ale to chyba dlatego że manetkę mam cały czas odkręconą z powodu braku mocy i jednoczesnej chęci szybkiej jazdy no to jak wyreguluje gazior to powinno spaść spalanie co nie??

Edytowane przez OZRacing dnia 09-08-2009 18:15

Dodane przez dudek115 dnia 09-08-2009 19:00
#8

Powinno, zależy jeszcze jaką masz dysze

Dodane przez OZRacing dnia 09-08-2009 22:36
#9

dysza seryjna