Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Blokady

Dodane przez Kamil dnia 09-01-2007 20:07
#1

Gdzie są wszystkie blokady w Katanie ? dobrze by było jeszcze jak by był opis jak ściągnąć poszczególne blokady, bo będę potrzebował za niedługo;]

Dodane przez marcinkatana dnia 09-01-2007 21:37
#2

Gażnik, wario, tłumik, moduł no i nieszczęsne przełożenia. Jeśli o czymś zapomniałem poprawic:P

Edytowane przez marcinkatana dnia 09-01-2007 21:37

Dodane przez Areq_Katana dnia 09-01-2007 21:47
#3

Kolanko tłumika ( zawirowywacz) bo w tłumiku chyba nie ma;D Pozdro

Dodane przez Djkomuna dnia 09-01-2007 21:57
#4

cylek ale gdzie musicie sie sami domyslic :D

Dodane przez broda dnia 10-01-2007 10:22
#5

najlepiej jechac z tym do serwisu, bo jak sie nie znamy to tylko szkody mozemy narobić...

Dodane przez dzidekbeskid dnia 10-01-2007 15:43
#6

Dokładnie najlepiej serwis choć kase chlapnie to masz pewność ze jest zrobione no ale czasem panowie w serwisie nie zawsze wszystko kumają:( są tacy ze czasem masz wrazenie ze to nie serwis a katana jest strasznie zblokowana jej "konik" to nieszczęsna przekładnia bardzo dobra jest przekładnia pierwotna 16/49 do 50cc perfekt!!

Dodane przez Djkomuna dnia 11-01-2007 10:21
#7

po co serwis jakos z waria kumpel sam blokady zciagał tłumnik nie problem ? jedynie przekladnie mozna by z tym jechac do serwisu /

Dodane przez broda dnia 11-01-2007 14:46
#8

sciaganc blokady mozna samemu, ale co dalej?? wszelakie regulacje, odpowiednie narzedzia, typu klucz nanometryczny...

Dodane przez Bambus dnia 11-01-2007 15:43
#9

ja mam tylko problem z regulacja gaznika ;)

Dodane przez Djkomuna dnia 12-01-2007 16:59
#10

jesli nie masz narzedzi to twoj problem skorzystaj wtedy z serwisu czy wizyty u mechanika ja od zawsze mialem duzo narzedzi bo mi jest to potrzebne i kazdy kto ma samochod czy motor jest zmuszony miec podstawowe klucze itd......

Dodane przez Kamil dnia 12-01-2007 17:07
#11

Jakie blokady jest najłatwiej ściągnąć??????

Dodane przez Djkomuna dnia 12-01-2007 17:12
#12

mam znajmoego blokady sciagnie w dobrej cenie jak chcesz wiedziec wiecej pisz na Priv.

Dodane przez dzidekbeskid dnia 13-01-2007 00:27
#13

panowie co do Katany hi hi to ona jest jak kobieta co roku inna czasem tak bywa ze rocznik 2000 jest zupełnie inny niż rocznik 2001 i blokady są w zupełnie innym miejscu panowie z suzuki tak nam zycie utrudniają że głowa boli musi byc naprawde bogata wiedza aby je znaleśc wiem że może troszę przesadzam ale tak jest!! ja miałem chyba z 6 blokad nawet kruciec był zblokowany masakra strasznie mnie to irytuje i zycze Wam Panowie aby wam poszło prościej niz mnie:D
Pozdrawiam .....

Dodane przez CzopAss dnia 17-02-2007 22:34
#14

Tulejka przy wario, kolektor dolotowy, zwęrzenie w cylindrze, zawirowywacz spalin, przełożenia. PZDR

Dodane przez Bambus dnia 20-02-2007 21:36
#15

jak zdjac blokade w module ? bo reszte mam zdjeta tylko to mi zostalo

Dodane przez tomek_kr dnia 21-02-2007 17:52
#16

w module nie ma blokady

Dodane przez Bambus dnia 21-02-2007 19:04
#17

u gory jest napisane ze na modul znajduje sie blokada ale ostatnio gdzies czytalem ze nie ma katana blokady na module

Dodane przez tomek_kr dnia 22-02-2007 17:49
#18

Kruciec ssący wystarczy rozwiercicć nawet jest instrukcja na tej stronce...

Dodane przez Fazi dnia 22-02-2007 21:15
#19

no jednak został usuniety , nawet dobrze... więc sprawa blokad wyjasniona... wrazie ktoś jeszcze by sie czegoś dowiedział to fajnie :P pozdro dla wszystkich B)

Dodane przez CzopAss dnia 24-02-2007 11:04
#20

Na module nie ma blokady, no chyba, że jakaś pojedyńcza wersja tej katany:)

Dodane przez tomek_kr dnia 25-02-2007 12:13
#21

a jakie zwęzenie w cylindrze?? Ja mam blokady tylko na kolanku przy wydechu i na krućcu na wario raczej nie mam. Mam katane z 97 roku...

Dodane przez Fazi dnia 25-02-2007 12:20
#22

no jest , ale to trzeba samemu dojśc:) To jest dosyć proste :)

Dodane przez tomek_kr dnia 25-02-2007 12:31
#23

ale jak dojśc?? chyba nie chodzi o blokade na kruccu??

Dodane przez CzopAss dnia 26-02-2007 13:58
#24

Na cylindze zwezenie kanalu wydechowego...

Dodane przez Fazi dnia 26-02-2007 21:45
#25

w katanie można powiedzieć na każdym kroku masz blokade... to jest normalnie koszmar tjunerów... no nie ? Na całe szczęscie modół jest czysty , jeszcze by tego brakowało....

Edytowane przez Fazi dnia 26-02-2007 21:46

Dodane przez CzopAss dnia 04-03-2007 23:31
#26

Tak w sumie to moja wersja ma 5blokad:) :/ miała:D ale po ich zdjęciu (WSZYSTKICH RAZEM Z PRZEŁOŻENIAMI) to bestia!! :D:D:D PZDR

Dodane przez KATANA2000 dnia 08-03-2007 20:07
#27

W katanie blokady sa na cylindrze .wydechu, koncowym przelozeniu,kolektor dolotowy przynajmniej tak jest napisane na skutery.net jeszcze mysle ze jest na module
Najmniej blokad maja skutey malaguti tylko 2 taksamo aprilia area tez tylko 2

Edytowane przez KATANA2000 dnia 08-03-2007 20:09

Dodane przez BarteK dnia 10-03-2007 08:43
#28

nom mialem wybur miendzy katana a malgutti f12 czy f15 cos takiego..... ale katana byla tansza i jakos kiedys mi sie mazyla :/ ale moze lipiej bylo wzionsc ta malaguti

Dodane przez Fazi dnia 10-03-2007 11:11
#29

ja bym nie pisał tu o takich rozterkach. Ja mam katane bo wg. mnie jest najładniejsza :) i fin :) własnie mam w rece coś co jest alternatywą jednego z utrudnien w tuningu katany :) mianowicie GAŹNIK :)

Dodane przez CzopAss dnia 18-03-2007 13:53
#30

A co do blokady na cylu to tylko niektóre modele tak mają.

Dodane przez cineklab dnia 20-03-2007 16:18
#31

a wiecie może jakie blokady dokładnie znajdują sie w Katanie 2003r.??

Dodane przez tomek_kr dnia 20-03-2007 20:28
#32

a co to za blokada na cylindrze?? jak ją znależc i jak ja zdjąc?? prosze o dokładna instrukcje...

Dodane przez Fazi dnia 29-03-2007 13:57
#33

są to zwęrzenia.... na wylocie... wymiana cylindra i z głowy :)

Dodane przez EVOVIII dnia 03-04-2007 18:38
#34

Mam katanke 2001r. stara buda. Z gaźnika ściągnięta blokada, z tłumika też. Co jeszcze może mi ją blokować, bo jedzie 60 km/h...

Dodane przez katana98 dnia 03-04-2007 22:23
#35

EVOVIII poczytaj wszystko pisze na forum :P heh

Dodane przez Fazi dnia 03-04-2007 22:26
#36

tak pisze , ale nie zaszkodzi powiedzieć, Wiesz EVO , katana ma silnik MORINI więc jest to jednostka bardzo oporna na tuning. Lecz aby przyspieszyć skuter należy zmienić przełożenie , a które to do dzisiaj nie wiem ale chyba to większe na 20/61. Bo te mniejsze jest na przyspieszenie. Niech to ktoś w nowym jakimś temacie RAZ I PORZĄDNIE OPISZE KTÓRE PRZEŁOŻENIE JAKIE JEST I CO DAJE porsze :yes:

Dodane przez katana-sport dnia 22-04-2007 21:28
#37

mam proźbe chłopaki powiedzcie mi na jaka długosc ma być zeszlifowana cos od waria ??

Dodane przez Fazi dnia 23-04-2007 08:35
#38

To nie można powiedziec jaka ma byc , to trzeba doszlifowywać i patrzeć jak będzie. Jezeli ją za mocno skrócisz pasek wejdzie za wysoko i jest groźba ze może on spaść i narobisz szkód. najpierw zobacz na jaką wysokośc podchodzi ci pasek w wario , następnie skróć nieznacznie ( bardzo mało) tulejkę , zaznacz kreskę przez cały wario , przejedz sie i zobacz jaka jest różnica. Jezeli stwierdzisz ze pasek jest dostatecznie wysoko i nie groźi mu spadnięcie zakończ działanie a jezeli nie , szlifuj po kawałku dalej . Pamiętaj aby nie przedobrzyć :smilewinkgrin: Ps. Kreske najlepiej MARKEREM od góry do dołu

Edytowane przez Fazi dnia 23-04-2007 08:36

Dodane przez KATANA2000 dnia 27-05-2007 09:54
#39

mi wczioraj spadl pasek i nic zniego niezostalo oprocz sterty wiór i czrnych sladow na dzwonie sprzegla zrobilem 220 km wczoraj bylem z kolega w koszalinie na zdjeciu blokad a potem nad morze pojechalismy a 10 km przd moim miastem zepsul sie

Edytowane przez KATANA2000 dnia 27-05-2007 09:56

Dodane przez jedrekdre dnia 07-06-2007 11:15
#40

A blokada na gaźnik polega na zmienieniu dyszy na większą?

Dodane przez bartex dnia 07-06-2007 15:33
#41

tak

Dodane przez Fazi dnia 08-06-2007 08:51
#42

tak , ale to nie koniec , 12 mm gaźnik to nie jest generator mocy , Najlepszy jest 17mm , dysze od 70 - 105. I pamiętaj jeszcze o króćcu dolotowym , jest zwęzony .