Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: ditech - najdziwniejszy z problemów

Dodane przez p_wasak dnia 22-07-2009 00:26
#15

no witam dalej kontynuując temat:

mianowicie jeden krok do przodu. już wiem że to nie kompresor (śmietnik sprężający) :) - zmierzyłem ciśnienie iiiiiiii... daje na luzie 6 barów więc kompresor jest sprawny - tyle ma dawać. więc dalej coś kur jest nie tak.

podsumowując :
pompa paliwa działa
kompresor działa
przepływ paliwa jest dobry
katana odpala na 30 sekund i gaśnie
świeca zaśniedziała na czarno
wiec brak powietrza

WNIOSKI:
wymieniona końcówka wtrysku RZEKOMO na sprawną,
czy jest sens kupowania WTRYSKU GŁÓWNEGO - czy tam może się coś spieprzyć?
jeśli to nie wtrysk główny to może być to końcówka wtrysku...chyba że mnie utwierdzicie w przekonaniu że się mylę :

oto aukcja allegro :
http://allegro.pl/item666780098_aprilia_sr_ditech_czesci_orginalne.html

zdjęcie numer dwa ukazuje 2 RODZAJE KOŃCÓWEK WTRYSKU. ja oryginalnie miałem taką jak jest z lewej, a po kupnie używanej włożoną miałem tą drugą jakby szerszą - czy one się czymkolwiek różnią? jakimikolwiek parametrami...??????

bo jeśli chodzi o mechanika (mojego starego) to on powiedział na chłopski rozum tak:
słuchaj iskrę daje, zaczyna chodzić, komputer w diagnostyce nie wykazuje błędów, świeca czarna - na bank powietrza nie ma wystarczająco. teraz została kwestia w takim razie :
wtrysk główny czy końcówka wtrysku?????
bo jak to nie będzie żadna z tych rzeczy to trzeba się będzie poddać i włożyć gaźnik.
ewentualnie komputer ecu się spierdzielił. ale to są kolejne 3 przypuszczenia

czy ktoś ma jakąś podpowiedź jeszcze?
B)
dzięki za pomoc - dalej nic nie działa;) haha. ale ciesze się że kompresorka za 499zł nie kupiłem., jak zmienię na gaźnik to sprzedam swój w cholerę bo jest mega sprawny . haha