Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: ditech - najdziwniejszy z problemów

Dodane przez p_wasak dnia 18-07-2009 11:33
#4

no więc powiem tak: pompa paliwa była sprawdzona - pompuje mocno i porządnie przepompowywuje w układzie więc pompa paliwa odpada. jestem na 100% pewny - może czujnik na niej jest walnięty ale powtórzę co najciekawsze : DIAGNOSTYKA DITECHA POKAZUJE TYLKO BŁĄD NUMER 20 !! MIGA TYLKO 20 RAZY , nie wykazując błędu wtrysku numer 11 ani żadnych innych. po restarcie błąd wykryty to tylko numer 20. (wcześniej był ten błąd nr 11- wtrysk końcowy/rozpylacz/wtrysk powietrza/końcówka wtrysku - różnie to nazywacie - została wymieniona - to ta elektromagnetyczna część dająca mgiełkę. więc to jest wymienione)

słuchajcie mój ojciec jest mechanikiem samochodowym, robię z nim skuter - wywnioskowaliśmy to co napisałem wyżej - skuter chodzi po odpaleniu jakies 30-nawet teraz do 40 sekund po przeczyszczeniu kompresorka powietrza. dla pewności pompę paliwa sprawdzałem na różne sposoby.śWIECA JEST PO WYCZYSZCZENIU - ODPALAM PARĘ RAZY I ROBI SIĘ CZARNA - WIĘC DIAGNOZA WYJADACZY ŻE POWIETRZA JEST ZA MAŁO. DODATKOWO skuter chodzi te 30-40 sekund równiuteńko a gaśnie pyrkając co też wskazuje na powietrze bo paliwo wpada do wydechu - trochę benzyny dostaje się do wydechu - więc jest trochę za dużo benzyny a za mało powietrza. spodziewam się że będzie to finalnie kompresor bo po rozebraniu i przeczyszczeniu działa lepiej - ale MEMBRANA WEWNĘTRZNA jest nie do sprawdzenia - tzn jej stan. uszczelki są w świetnym stanie bo to 3 letni skuter!!! więc nie wiem co mogło by być powodem do zepsucia się kompresora - ale może jednak!

więc moje pytanie teraz brzmi: czy w takim razie jeśli wymienię kompresor i dalej będzie źle to oznaczać to będzie, że komputer ecu jest ... zepsuty? czy coś jeszcze przy tym układzie może nie działać odpowiednio.

co do serwisu w Wawie - muszę przedzwonić na prymasa 1000lecia - bo byłem w suzuki na puławskiej w Piasecznie i oni powiedzieli ze jako suzuki Poland nie sprowadzali katany tej (ditech) bo wiedzieli że jest awaryjna więc nie mają map czy tam schematów w komputerze - szukam albo jakiegoś magika co wie wszystko o ditechach - aczkolwiek już się przekonałem że o tym małym skomplikowanym silniku do kosiarki z 50 czujnikami nie da się wiedzieć wszystkiego. może znacie kogoś kto NAPRAWDĘ DOBRZE ROBI KATANY DITECH BĄDŹ MA MOŻLIWOŚĆ PODŁĄCZENIA DO KOMPUTERA (NAZYWACIE TO CHYBA GAMEBOYEM)

DZIĘKI ZA POMOC WSZYSTKIM ZAINTERESOWANYMB)


AAHA; jeszcze mam jedno ważne pytanie - mam założony wydech hebo performer - w sumie to problemy miałem przed jego założeniem - z wtryskiem , a po jego założeniu skuter jeździl jeszcze dobre 3 tygodnie - dobrze jeździł miał więcej mocy przyśpieszał dużo lepiej ale miał wolniejszy vmax (nie wymieniłem rolek jeszcze). potem właśnie po 3 tyg zwalił się kompletnie i do teraz go montuję :) czy możliwe jest że ten hebo performer był przeznaczony do innego typu silnika (katany z gaźnikiem) i np coś porządnie namieszał ? kupowałem wydech używany (2000km) i tak jak mówię po kupnie i założeniu latał b mocno(moc przyspieszenia słaby vmax) a potem się spiepszył. czy to możliwe że tam jest inna cyrkulacja która mogła zepsuć membranę w kompresorze?

najbardziej wkurza mnie że diagnostyka mi nie wskazuje gdzie jest błąd.

SZUKAM KOMPRESORA SPRAWNEGO DO KUPIENIA! MOŻE KTOŚ MA NA SPRZEDAŻ? B) ALBO JEST W WARSZAWIE I MOŻE UDOSTĘPNIĆ SWÓJ KOMPRESOR ZA JAKĄŚ TAM OPLATA DO SPRAWDZENIA CZY TO BĘDZIE KWESTIA KOMPRESORA.

Edytowane przez p_wasak dnia 18-07-2009 11:39