Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Wymiana pierścieni

Dodane przez thomek24 dnia 29-06-2009 16:04
#1

Witam! To mój pierwszy post na forum. Jestem właścicielem Katany od dwóch dni. Strasznie kopci gdy jest zimna. Moje pytanie jest takie: ile kosztuje wymiana pierścieni i do kogo najlepiej się z tym udac? Jest to mój pierwszy skuter więc nie wiem jak go eksploatowac. jaka mieszanka, olej i wogole..

Dodane przez Pietras dnia 29-06-2009 16:06
#2

Jak mieszkasz koło Czestochowy to ja Ci wymienie za 50 zł. u Mechnika cos koło 200 zł ;] . Kopci jak każda gdy jest zimna ;]

Dodane przez Jajecko_ dnia 29-06-2009 17:05
#3

kopci bo to jest 2-suw i a kazdy 2-suw jak jest zimny to kopci

Dodane przez thomek24 dnia 29-06-2009 20:10
#4

Przeraża mnie tylko ilośc tego dymu.. Jak jechałem pod górkę to nic za mną nie było widac :( czego to moze byc przyczyna? dodam ze przebieg to 12000 km

Dodane przez Pietras dnia 29-06-2009 20:11
#5

A dodajesz do mieszanki paliwo ? czy sam dozownik ?

Dodane przez thomek24 dnia 29-06-2009 21:12
#6

nie wiem nawet gdzie i co to jest ten dozownik.. jeszcze go nie tankowalem...

Dodane przez Pietras dnia 29-06-2009 21:15
#7

Masz koło wlewu paliwa taki korek tam lejesz olej :D ten co ci spzredał skuter nie mowił jaki masz lać albo jaki był Lany ?

Dodane przez sssss80 dnia 29-06-2009 21:34
#8

Witaj thomek24.
Radziłbym ci zalać cały bak wachą i zobaczyć co się będzie dziać.
Możliwe że poprzedni właściciel wlał olej do wachy i podaje i olej z wachą i przez dozownik. Jak nie pomorze to może za dużo wachy dostaje(Nie przylewa go i nie gaśnie na wolnych obrotach?).
P.S. Jak nie wiesz jaki był lany to lej jakiś półsyntetyk bo od syntetyka możesz zatrzeć jak nie był wcześniej lany. Jaki lać poszukaj na forum to się nauczysz opcji "szukaj" używać;) .

Edytowane przez sssss80 dnia 29-06-2009 21:37

Dodane przez Damian92 dnia 29-06-2009 22:05
#9

Nie martw się, mi też strasznie dymi jak jest zimna, daj jej pochodzić ze 3 minuty rano przed jazdą, niech się wydymi i będzie git ;) Pamiętaj, że to 2T:)

Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 29-06-2009 23:24
#10

w dwusówie dymienie to normalka szczegulnie na zimnym. jednym dymia mocniej, innym mniej. mam w garażu 500cc w dwusówie to bys dopiero zobaczył co to dymówa na zimnym

Dodane przez Daniez dnia 29-06-2009 23:29
#11

Mi tam kopci jak dłużej po stoi bo mi ścieka trochę z dozownika do cyla centralnie i jak przepala to całe podwórko w dymie jest:D

Dodane przez sidor dnia 29-06-2009 23:44
#12

ja mam tak jak z kopki pale to poprostu kopci jak wsk ale po lekkim przegazowaniu jest ok

Dodane przez Pietras dnia 30-06-2009 07:55
#13

Tomku powiedz czy sprzedawca Katany mowil ci coś na temat Olejiu /

Dodane przez thomek24 dnia 30-06-2009 11:56
#14

Musze dowiedziec sie co to był za olej. Jeździlem nim w niedziele i wczoraj troche i dziś kopcił już tylko przez chwilkę.. Olej w tym drugim zbiorniczku jest różowy jakiś.. Śmiga jak złoto.. Problem mam teraz z tym że migacz czasami przestaje mi działac.. zależy to od skręcenia kierownicą.. nie wiem jak sie do tego zabrac :(

Dodane przez Pietras dnia 30-06-2009 12:20
#15

Spytaj sie zalewaj do dozownika ten sam olej.

Dodane przez sssss80 dnia 30-06-2009 16:20
#16

Co do migacza to Pewnie od tego że rozłącza ci się przełącznik. Zdejmij ten czarny plastik z przełącznikami i sprawdź styki.
Jak nie wiesz jaki olej był lany to lej półsyntetyk jakiś.

Edytowane przez sssss80 dnia 30-06-2009 16:21

Dodane przez KACPERBA1900 dnia 30-06-2009 18:57
#17

Co do migacza to prawdopodobnie nie łączą Ci kable pod czarnym plastikiem kierownicy popatrz jak kabel będzie przetarty to lutownica i cyna będzie GIT:)

A co do dymienia to mój też dymi ale jak przejade 300m to już jest dobrze.
Możliwe że masz to co napisał sssss80 i jak wyjeździsz benzyne to będzie dobrze:)

Edytowane przez KACPERBA1900 dnia 30-06-2009 19:01

Dodane przez thomek24 dnia 30-06-2009 21:47
#18

jeszcze jedno pytanie poza tematem na naklejkach skutera mam napisane ze to model Katana Performance co to oznacza??

Dodane przez Jajecko_ dnia 30-06-2009 21:57
#19

katana performance nie jest blokowana a przełożeniach i ma odrobię więcej mocy

Dodane przez Pietras dnia 30-06-2009 22:00
#20

Jajecko skąd to wnąskujesz :D? Performace to jest najzwyklejsza Katana :D

Dodane przez Jajecko_ dnia 30-06-2009 22:04
#21

Nie pamiętasz mieszkam w jednym mieście z jednam z posiadaczy performance (mateo :))

Dodane przez Pietras dnia 30-06-2009 22:06
#22

Nom ale czytałem 100 tematów o Performance i to jest zwyykła Katana :D Najczesciej Powietrzak :P

Dodane przez thomek24 dnia 01-07-2009 23:17
#23

Jak zdjąć ten plastik żeby dobrać się do tych kierunkowskazów? Są przy tym jakieś problemy czy to tylko kwestia odkręcenia tych trzech śrubek??

Dodane przez Pietras dnia 02-07-2009 08:25
#24

Odkęć każda śrubke , i dasz rade chyba te 3 tylko.

Dodane przez thomek24 dnia 02-07-2009 10:25
#25

odkręciłem te śrubki ale nie chce zejść, nie chce tego urwać.. ma ktoś jakiś pomysł? nie działający kierunkowskaz to wina kabelka jak się go rusz śrubokrętem to kierunkowskaz zaczyna działać prawidłowo..

Dodane przez ptysiex dnia 02-07-2009 10:29
#26

Boisz sie plastik zdjąć? nie przesadzaj. A wogóle to które kierunki nie działają przód czy tył?

Dodane przez thomek24 dnia 02-07-2009 10:31
#27

przedni lewy.. nie trzeba czasem odczepić tych przełączników wcześniej? czy tylko wyszarpać ten plastik po odkręceniu 3 śrub bo jak odkręciłem to nie bardzo to chciało zejść... tak jakby coś jeszcze trzymało nie chce na chama czegoś tam połamać

Dodane przez Pietras dnia 02-07-2009 10:43
#28

Tam są chyba teki małe zaczepy trzeba poodważać weź wyczyść styki papierem sciernymi powinno byc dobrze.

Dodane przez thomek24 dnia 02-07-2009 22:01
#29

już wszystko ok :) zdjąłem ten plastik nad lampą tak łatwiej było..