Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Minarelli w Morini!

Dodane przez Headhunterz dnia 24-06-2009 13:21
#1

http://bikepics.c...unterz/p3/ tu macie wszystko ładnie i pięknie pokazane potem dojdą foty z wydechem od minarelli

Dodane przez ptysiex dnia 24-06-2009 13:31
#2

Ty hh niedługo wstawisz wydech od samochodu i jakieś v12 5.5 l z mercedesa po tun. amg i 517 km masz ;]

Dodane przez Headhunterz dnia 24-06-2009 13:31
#3

nie no bez przesady tylko uwaga bo cylek nabijałem młotkiem bo ciężko wchodził (szpilki)

Dodane przez ptysiex dnia 24-06-2009 13:35
#4

Ale na pewno to będzie chodzić?

Dodane przez Headhunterz dnia 24-06-2009 13:36
#5

będzie zrobiłem pomiar skoku bez tloka i jest ok 1mm czyli odpali, a cylinder jest zatarty, pożyczyłem go żeby sprawdzić czy romek wejdzie bez żadnych przeróbek

Dodane przez morpheus666 dnia 24-06-2009 16:31
#6

HH a co ze sworzniem tłoka ? przecież minarelka ma inna średnicę

Dodane przez Pietras dnia 24-06-2009 17:07
#7

bierzesz tłok od AC albo dajesz łozysko przejsciowe.

Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 24-06-2009 17:27
#8

tłok od katany LC i po sprawie, ja do italkita nowego Vertexa od polii sporta wsadziłem, wyciolem w nim okienko i jest gitara

Dodane przez Headhunterz dnia 24-06-2009 18:30
#9

tłoka nie miałem bo pożyczyłem cyla od SR Minarelli żeby sprawdzić czy Romcio podpasi, poza tym nie odpalałem nawet bo cylek zatarty jest a SR ma sworzeń 12mm (WWW [AC] ma 10mm)

Dodane przez wojtkowy dnia 03-07-2009 23:02
#10

dziwne. ja do katany spróbowałem dać wydech leovince zx . i się nie dało . leo zx wyciągnąłem z BETY EIKON . beta ma taki sam silnik jak w aeroxie czyli minarelli .)

Dodane przez ptysiex dnia 03-07-2009 23:10
#11

bez przerabiania miał pasować? heh

Dodane przez Headhunterz dnia 03-07-2009 23:17
#12

po niedzieli bedzie C30 i sie sprawdzi

Dodane przez Headhunterz dnia 06-07-2009 21:47
#13

http://bikepics.c...efault.asp nowe zdjecia i nowe postempy

Dodane przez Daniez dnia 06-07-2009 23:31
#14

No kozak ogólnie ale na serii cylu i tak ci nie pójdzie więcej niż 95 xD
Jeżeli tłok ci nie wypłynie tłok :D

Dodane przez Pietras dnia 07-07-2009 08:34
#15

Wypluje pierscienie zanim 95 pojdzie :D

Dodane przez mateo007 dnia 09-01-2010 20:55
#16

siema mam pytanie top jak wkoncu cyl z minarelli bedzie pasowac do morini ?? bo ja mam katane ac i mam zamiar kupic nowy cyl a tu mi ciekawy pomysl podsuneliscie tylko czy to bd dzialac ?

Dodane przez anglista11 dnia 09-01-2010 21:07
#17

Ja w Katanie mam Hebo Manston Revolution od mina i pasuje i jeździ naprawde dobrze (20km)

Dodane przez vortex dnia 09-01-2010 21:08
#18

po co odświeżasz stare tematy aby założyć cyl z mina musisz przerabiać kartery!!

Dodane przez anglista11 dnia 09-01-2010 21:11
#19

vortex napisał/a:
po co odświeżasz stare tematy aby założyć cyl z mina musisz przerabiać kartery!!


Nie musi! ;)

Dodane przez vortex dnia 09-01-2010 21:18
#20

jeżeli chce włożyć cyl 70ccm to trzeba bo sie nie mieści!! i musisz kupic tłok z sworzniem na 12mm

Dodane przez Pietras dnia 09-01-2010 21:27
#21

AC nie wchodzi w grę.

Dodane przez vortex dnia 09-01-2010 21:42
#22

w LC trzeba robić porting!!! nie ma takich osiągów i wgl jak nie zrobisz portingu!!

Dodane przez mateo007 dnia 09-01-2010 22:06
#23

to jak z tym cylem da sie czy sie nieda bo ja bym chcial np to http://sklep.miel...af6b085a39

i czy to bd dzialac i wg prosze najlepiej napisac co trzeba kupic jak ten cyl kupie

@używaj url!!

Edytowane przez Baton dnia 09-01-2010 22:22

Dodane przez vortex dnia 09-01-2010 22:12
#24

a zrób porting i zobaczymy jakie będą osiągi :D

do tego cyla trzeba zmienić wał lub łożyska i tak bez portingu pełnej mocy nie osiągniesz jeżeli masz ac kup sobie polini sporta normalnie do morini i nic nie cuduj i nie musisz zmieniać wału ani niczego a przy dobrej regulacji z polini sporta można wyciągnąć te 100km/h a jeżeli się już zdecydowawszy to kup tłok z sworzniem na 12mm bo minarelli ma 10mm a najlepiej niech się wypowie na ten temat HH on miał coś takiego 23km w katanie wiec wie najlepiej Pfft

@Nie pisz ppp

Edytowane przez Baton dnia 09-01-2010 22:20

Dodane przez sidor dnia 20-01-2010 19:53
#25

Sory za odkop i troche nie na temat ale mam takie pytanie kumpel miał w minarelli ac cylek od jakiegoś keewaya 70ccm Metrakit i chce go sprzedać za grosze.Mam tłok do katany o rozmiarze 47mm tak jak średnica cylindra i moje pytanie brzmi czy jak bym to załorzył muj tłok od katany i ten cylinder to czy bym zyskał tyle mocy co na cylindrze 70ccm Metrakit dedykowanym do morini.

Dodane przez 650360 dnia 28-03-2010 23:28
#26

a ten cylek by pasował do mojej katanki ??;> http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?products_id=1676&osCsid=c83e82ecaf6926dad30d5ce9e86ae058

oczywiście tłumik zostanie wtzedy przerobiony
chodzi mi najbardziej o skok tłoka

Edytowane przez 650360 dnia 28-03-2010 23:29

Dodane przez Maxi dnia 28-10-2010 15:35
#27

Jeździ ktoś na cylku od minarelli?
Ja przemierzyłem na razie i szpilki się dość mocno rozchylają. Nic się nie stanie i będzie można później zdjąć cylek?

Dodane przez valavme dnia 11-07-2012 15:26
#28

sorka za odkop, ma ktoś w katanie założony cylek minarelli? bo mam na oku s6 racing modular do miny ;D

Dodane przez Wojtek007 dnia 11-07-2012 16:58
#29

stary kolego Headhunterz miał :D ale to stare dzieje :D

Dodane przez valavme dnia 11-07-2012 17:50
#30

i wszystko pasowało? Czy z przeróbkami, jak tak to dużo przeróbek?

Dodane przez Wojtek007 dnia 11-07-2012 17:56
#31

podobno trzeba było wbijać na szpilki ;D ale ja nie wiem , nie robiłem tego , z tymi pytanima to do kolegi , moze ktoś ma z nim kontakt , moze jakies gg jest na jego koncie

Dodane przez Aroni dnia 11-07-2012 21:58
#32

Jest różnica w rozstawie szpilek w mina i Morini o 2mm, więc trzeba na siłę nabijać i trochę rozwiercić kanały od szpilek u dołu cylka. poza tym większy skok tłoka w mina, więc musiałbyś kombinować z uszczelkami grubszymi pod głowicę, co by tłok się na niej nie rozwalił.

Dodane przez valavme dnia 11-07-2012 22:37
#33

A jakbym dał te uszczelki między cylek a karter to nie było by lepiej? Kąty otwarcia okien nie będą zmienione?

Dodane przez Aroni dnia 11-07-2012 22:40
#34

No właśnie wtedy byś wszystko pozmieniał. Ale tak też się da, działać to będzie.

Dodane przez k4t4n4 dnia 12-07-2012 09:26
#35

ja to powiem tak qmpel miał kiedys suzuki rg kupił go bez tłoka a cylinder był rozwiercony na jakiś wiekszy i nie umiał znalesć do tego tłoka wkoncu znalazł ale był on z yamahy dt chyba jak go kupił i poskładał okazało sie że tłok wystaje 2mm po za cylinder wiec kupił gambit porobił chyba z 3 uszczelki z tego powkładał no i było ok po poskładaniu faktycznie odpalił ale jechał gorzej niż chinski 4t .... wiec jak chcesz możesz próbować ale watpie że cos z tego bedzie ;p

Dodane przez valavme dnia 12-07-2012 11:34
#36

k4t4n4 napisał/a:
ja to powiem tak qmpel miał kiedys suzuki rg kupił go bez tłoka a cylinder był rozwiercony na jakiś wiekszy i nie umiał znalesć do tego tłoka wkoncu znalazł ale był on z yamahy dt chyba jak go kupił i poskładał okazało sie że tłok wystaje 2mm po za cylinder wiec kupił gambit porobił chyba z 3 uszczelki z tego powkładał no i było ok po poskładaniu faktycznie odpalił ale jechał gorzej niż chinski 4t .... wiec jak chcesz możesz próbować ale watpie że cos z tego bedzie ;p


ale pod co dał te uszczelki?

Dodane przez k4t4n4 dnia 12-07-2012 11:43
#37

pod cylinder