Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: przełożenie

Dodane przez dudek115 dnia 09-06-2009 20:53
#1

ile to metalowe kółko może kosztowac??

p1.bikepics.com/pics/2009%5C06%5C09%5Cbikepics-1692751-full.jpg

na tych przełożeniach co mam to jest 12,75/1 czyli jakieś sportowe.. ale nie wiem jakie.

Dodane przez satan dnia 09-06-2009 21:07
#2

To nie żadne sportowe tylko seria nieblokowana!! lub z sr-ki,co do ceny to ciężko powiedzieć na tym wałki są zębatki z pierwotnego jak i wtórnego przełożenia i może byc ciężko tem element kupić ponieważ ludzie wolą sprzedać całe przekładnie, bo reszty bez tych zębatek to raczej nikt nie kupi!

Dodane przez dudek115 dnia 09-06-2009 21:17
#3

kurdee.. ułamał mi się jeden trybek, od dołu.. nie widac na foto.. i tak mi zgrzyta to troche.. szczególnie przy zwalnianiu.. .. trzeba by było kupic jakies nie blokowane od WR-ki..

do silników z 1998 AC montowali wariatory z taką blaszką przykręconą na trzy śrubki (gwiazdka) od strony rolek??

Dodane przez sidor dnia 09-06-2009 21:33
#4

słuchaj ja moge ci sprzedać taką zembadkę jak chcesz

Dodane przez sssss80 dnia 10-06-2009 09:19
#5

We wszystkich katanach to jest. Niektórzy mówią że to blokada. Moim zdaniem to takie zabezpieczenie. Ale spokojnie możesz zdjąć.

Dodane przez dudek115 dnia 10-06-2009 14:58
#6

sidor a to napewno bedzie pasowało do tych przełożeń co mam?

Dodane przez wander dnia 10-06-2009 15:19
#7

ale ten ząbek przy dużej czy przy tej mniejszej ci się ułamał?? bo jak cos to mam te większe.

Dodane przez dudek115 dnia 10-06-2009 18:36
#8

właśnie ten mniejszy.. co ciągnie to największe koło przekładni.. na razie nie odczuwam żeby to coś zaszkodziło w jeździe, tylko jak zwalniam słychać zgrzyt trybów i ja go prowadzę tak bez zapalonego silnika,, zgrzyta;/;/

Dodane przez sidor dnia 10-06-2009 20:14
#9

tak to jest z nie blokowanych przełorzeń jak coś pisz na gg 2261179