Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Wystrzelił siemering Pomoc
Dodane przez kozyk9 dnia 04-06-2009 21:32
#1
Witam!!Śćiągając pokrywę zauważyłem dużo oleju.Po wyjęciu wariatora wyleciał cały siemering(był luźny).Wepchnąłem go i się niby trzyma.Dodam że po wymianie pierścienia w Hebo mastonie dopiero wtedy zaczął się ten problem.Pytanko czy można teraz jeździć ,czy rozpoławiać silnik i nowe simeringi?
Dodane przez Pietras dnia 04-06-2009 21:42
#2
Trzeba nówki.
Dodane przez wiernyl dnia 04-06-2009 21:45
#3
Wymiary ma Wander na bikepics
Dodane przez kozyk9 dnia 04-06-2009 21:46
#4
a to pytanko mam wał bgm evolution i czy stykną mi takie łożyska i simeringi czy coślepszego szukać?
http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?[cenzura]th=1_131_583&products_id=1046&osCsid=89e0f3255c09e0b35a425c4925bad56c
Dodane przez Pietras dnia 04-06-2009 21:48
#5
Stykna tylko taki komplecik kupisz za 80 zł w Hurtowaniach .
Dodane przez kozyk9 dnia 04-06-2009 22:06
#6
a ma ktoś namiary na coś takiego tylko po hurtowych cenach?:P Byłbym wdzieczny
Dodane przez Pietras dnia 04-06-2009 22:09
#7
Idz do sklepu z czesciami motoryzacyjnymi i ci zamowia zarobia z 10 zł.
Dodane przez ghg999 dnia 04-06-2009 22:53
#8
Napisz na gg ja ci załatwię 5600657
Dodane przez sidor dnia 05-06-2009 07:23
#9
a tak apropo jakie są wymiary sieringu od strony waria
Dodane przez kozyk9 dnia 05-06-2009 14:05
#11
a można zrobić tak żęby wcisnąc go od strony waria? wiem żę to nie będzie to samo co rozpolowienie silnika ale czy zdałoby to egzamin?
Dodane przez Pietras dnia 05-06-2009 14:09
#12
Hmm ja nie wciskałem ale wiesz lepsze to niż rozbierac silnik cały zobacz taki simering 5 zł kosztuje.
Dodane przez satan dnia 05-06-2009 18:46
#13
Ja kiedyś tak robiłem! żaden problem,wymieniłem wszystkie simmeringi bez rozpoławiania silnika(wkręcasz wkręta,takiego np;do regipsów ostry!-takie akurat miałem) w simmreingi a na jego końcu zakładasz kawałek druta,pociądasz i simering wychodzi! od strony waria musisz wyjąć wałek napędu dozownika,żeby wymienić wewnętrzny uszczelniacz,Póżniej nakładasz trochę smaru na nowe i zakładasz je,póżniej delikatnie dobijasz rórką żeby głębiej wszedł i po kłopocie!To naprawdę nic skomplikowanego!
kozyk9 dlaczego ma to nie zdać egzaminu??wszystko jest ok!!!! jeżdze już 2 sezon i zero problemów!