Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Katana cięzko pali

Dodane przez Jajecko_ dnia 16-05-2009 15:28
#1

Ma taki problem z moja samurajką. A mianowicie bardzo ciężko pali (jak jest zimna) to znaczy z rozrusznika nawet jej nie próbuje odpalić bo wiem ze nie pójdzie. Nie raz nawet łapie ale silnik raz może dwa się przekręci i gaśnie(nawet jak dam gazu).Gazior czyszczony był w środę. katana 2002 rok modyfikacje w opisie.

Dodane przez Pietras dnia 16-05-2009 15:29
#2

Zawór membranowy sprawdz i kompresje :] zobacz czy membrany przylegaja idealnie

Dodane przez Jajecko_ dnia 16-05-2009 15:33
#3

Ale jak bym miał zmieniać zawór to seryjny czy już jakiś sportowy znaczy się czy te drogie z mielocha. Kompresja jest git 11;1( jakiś kolo w servisie mi w październiku sprawdzał)

Edytowane przez Jajecko_ dnia 16-05-2009 15:35

Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 16-05-2009 17:22
#4

zawór hebo najlepiej, seryjny bardzo cieżko dostać a hebo masz za dobrą cene na mielochu :-)

Dodane przez Headhunterz dnia 16-05-2009 17:25
#5

w hebo szybko siadają membrany

Dodane przez Jajecko_ dnia 16-05-2009 17:27
#6

Jak rozpoznać ze zawór jest już zjechany ??
H&H mówisz ze w HEBO szybko membrany siadają to który wybrać ??

Edytowane przez Jajecko_ dnia 16-05-2009 17:32

Dodane przez sssss80 dnia 16-05-2009 18:35
#7

Kup same blaszki membrany bo chyba sama membrana się nie zużywa.

Dodane przez baziu_19 dnia 16-05-2009 18:49
#8

W zużytym zaworze blaszki są "wyrobione". Spróbuj nimi poruszać, jak się nie będą trzymać dobrze to do wymiany.

Dodane przez Pietras dnia 16-05-2009 19:10
#9

Na mielochu jest zawór tec Sport do Minki pasuje do Kataan cena 60 zł ;]

Dodane przez Jajecko_ dnia 17-05-2009 21:32
#10

Dzisiaj wyjąłem membranę http://bikepics.c...s/1670392/
Blaszki nr.1 są w miarę twarde da się je odgiąć palcem.
Blaszki nr.2 są sztywne . nieruchome co
Z tego co piszecie wynika ze membrana dobra

Dodane przez Jajecko_ dnia 25-05-2009 19:13
#11

Wietrze. Zamontowałem nowy gazior i na dal to samo :@ jak już jakoś zapali to pochodzi 1 min i gaśnie . Ludzie pomóżcie bo nie mogę jeździć :@

Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 26-05-2009 13:23
#12

Podciśnienie Prawdopodobnie Zawalone Syfem Albo Zepsute I Paliwa Nie Podaje. Zdejmij Przewód Paliwa I Podciśnienia Z Gaźnika, W Ten Od Podciśnienia Szybko Dmuchaj I Ciągnij I Patrz Czy Z Paliwowego Waha Leci, Jeśli Nie To Podciśnienie Padnięte. A Jak jest Dobre To prawdopodobnie Kompresja Uciekła, Zmień Świece I Sprawdź Jak Chodzi I Odpala Bez Filtra Powietrza, Może W Nim Coś Siedzi.

Edytowane przez Krzychu_tk2 dnia 26-05-2009 13:26

Dodane przez oslidz dnia 26-05-2009 14:15
#13

a membranki carbonwe są dobre??

Dodane przez Jajecko_ dnia 26-05-2009 14:38
#14

Jak pisałem wcześniej świeca ma 1 tydzień. Wachy leci aż za dużo (skoda bo droga jest ) Cały czas ją pale bez filtra. Musze jeszcze kupić opaski zaciskowe bo wężyki oryginalne są za szerokie i jest odrobinę luzu

Edit

zamykam!! suzi ma "słodką " Świece czyli przeciek chłodziwa.
Czyli bardzo hu**wo bo trza wymienić uszczelki :@

Edytowane przez Jajecko_ dnia 26-05-2009 18:00