Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: PB 95 vs PB 98
Dodane przez dudek115 dnia 10-05-2009 00:06
#1
Siema.. mam takie pytanie odnośnie benzynki jaką lejemy do naszych katan.
odczuwacie jakąś różnice miedzy 95 a 98?? daje to coś wogóle?
Dodane przez Pietras dnia 10-05-2009 07:22
#2
Nie.
Dodane przez LMatador dnia 10-05-2009 08:30
#3
noo daje, 95 tańsza jest :) więcej w portfelu zostaje :D
Dodane przez dudek115 dnia 10-05-2009 09:09
#4
to wiem:D
wczoraj w nocy zalałem ze 3,5\l 98 i tak jakby lepiej się wkręca na obroty, albo mi sie tyko wydaje
Edytowane przez dudek115 dnia 10-05-2009 09:10
Dodane przez Daniez dnia 10-05-2009 09:52
#5
Ja tam raz zalałem 98 i jakoś nic nie odczułem...50 mały to tam dla niego to bez różnicy...jak się zaleje do samochodu to już czuć trochę różnice...ale ja i tam wole 95 bo tańsza...coś słyszałem że w tym roku być 92 i ma jeszcze tańsza:D
Dodane przez bosky_1 dnia 10-05-2009 10:28
#6
ja jeżdze na v power racing i jest różnica między nim a 95
szybciej sie zbiera
Dodane przez Piotrek689 dnia 10-05-2009 10:48
#7
niepolecam vervy i innych wynalazków od 95 ponieważ wytwarza sie nagar ja dlugo jak wlalem 5l benzyny niepojedzilem :(
Dodane przez OloK dnia 10-05-2009 11:57
#8
Ja miałem wrażenie jak 98 zalałem że się lepiej wkręca na obroty. Może kiedyś uda mi się rakietowe załatwić paliwo albo od F1 B) to zaleje xD
Dodane przez baziu_19 dnia 10-05-2009 12:05
#9
W dwusówach nie czuć żadnej różnicy. Wiem, że jak kumpel w chińczyku zalał V-power, to zbierał się dużo lepiej niż na zwykłej i trochę mniej spalił.
Dodane przez Pietras dnia 10-05-2009 13:34
#10
No ale VPOWER ile kosztuje i to te technologie jakies inne :]
Dodane przez maciej951 dnia 10-05-2009 16:33
#11
kup sobie taki paliwo jak do modeli spalinowych to musi coś dac :P
Dodane przez ero_wsp dnia 10-05-2009 18:15
#12
nalej Sobie spirola troszkę do benzy w baku :D to się zdziwisz:D robiliśmy z kolegami tak w motorynkach hahaha tylko długo nie pojeździliśmy na nich :D
Dodane przez Jajecko_ dnia 10-05-2009 19:57
#13
ero_wsp co to jest ten spirol ??
Dodane przez Pietras dnia 10-05-2009 20:10
#14
Spyrytus
Dodane przez Daniez dnia 10-05-2009 20:33
#15
Dobra wracać do tematu...!! lejcie jak chcecie co chcecie...macie problem...
Dodane przez Romanno14 dnia 10-05-2009 21:12
#16
Ja czuję ogromną różnice między bp95 i 98!!! Jak tankuje 95 to więcej w portfelu zostaje!!! A tak serio to lejcie te 95 i już,omijajcie jakieś wynalazki które są i 1zł tansze heheh . Daniez apropo tej 92 to nie ma za mało oktanów?? Ja coś słyszałem że do skutera to minimum 95.
Dodane przez x1x1x1 dnia 10-05-2009 21:58
#17
Tylko że nasze polskie 95 ma tak naprawde nie całe 92 oktanów... a 98 ma prawdziwe ponad 95... gdzieś kiedyś to wyczytałem na necie, robili jakieś testy benzyn czy jakoś tak ...
Edytowane przez x1x1x1 dnia 10-05-2009 22:02
Dodane przez Pietras dnia 10-05-2009 22:01
#18
czesto Polaska bęzyna jest z dodatkami jest metna i nieprzezroczysta.
Dodane przez Headhunterz dnia 10-05-2009 23:05
#19
to już lepiej zmieszajcie 98 2l i litr ON tak jak ja kiedyś i 200ml rozpuszczalniku, waliło plackami jak cholera i kopciło jakby 0.5l oleju dał
Dodane przez szumi-katana98 dnia 10-05-2009 23:13
#20
Ja leje tylko 98.Bo po 95 strasznie mi kopci:)
Dodane przez LMatador dnia 11-05-2009 08:01
#21
Był art na temat paliwa na www.skutery.com bodajże, było coś takiego z energią stukową czy coś takiego i 98 wytwarza podczas spalania jej za dużo i w konsekwencji może dojść do uszkodzenia cylidra
Dodane przez sssss80 dnia 11-05-2009 14:07
#22
Więcej oktanowa wybucha przy większym ciśnieniu a więc w nowych rodzajach silników samochodowych nie można lać 95 bo by był za wczesny samozapłon. W skuterach jest i tak małe ciśnienie a więc nawet 92 można lać a do komara to nawet 82:D
Dodane przez Mateo94 dnia 11-05-2009 15:21
#23
Ja tam leje 95 bo jest tansza a jak jestem przy kasie to 98 :P Moze i jest jakas rożnica ale minimalna jak wlejesz 98 bo mi tez tak sie zdaje ze troszeczke lepiej sie zbiera :D
Dodane przez Jajecko_ dnia 11-05-2009 18:50
#24
Dziadek mi mówił ze kiedyś było paliwo 70 pare oktanów. I on to tankował do WSK 125(dwusuw)
Dodane przez sssss80 dnia 11-05-2009 20:16
#25
No tak bo jak wsk-i miały bardzo małą kompresje to nie potrzeba było 98.
Jak byś do wsk-i zatankował 98 to byłby normalnie jeździł. Zato jak do jakiegoś samochodu zatankujesz 70< to będzie wybuchać nie pod wpływem iskry ze świecy tylko ciepła i ciśnienia w cylindrze. Efekty tego będą takie same jak byś miał zapłon bardzo przyśpieszony.