Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: brak świateł

Dodane przez mijagi222 dnia 15-04-2009 16:27
#1

jechałem skuterem i w pewnym momencie światła zaczęły migać, a potem zgasły. Jak wracałem to zauważyłem, że się iskrzy w akumolatorze i gdy w domu odkręciłem pokrywę z akumolatora to klema była odkręcona, kiedy ją zakręciłem, dalej nie było światem, ani kierunkowskazów, akumolator dobry bo kręci rozrusznikiem (kropka).

Dodane przez Pietras dnia 15-04-2009 16:41
#2

Zobacz czy nie spaliły sie żarówki.

Dodane przez mijagi222 dnia 15-04-2009 18:07
#3

nie sądzę żeby się spaliło na raz 7 żarówek w jednym czasie, ale dzięki

Dodane przez Daniez dnia 15-04-2009 18:10
#4

mijagi222 napisał/a:
akumolator dobry bo kręci rozrusznikiem (kropka).


Nie czaje?? To albo rozrusznik ele. albo kopka zastanów się
Sprawdź bezpiecznik i moduł

Dodane przez mlodysiuz dnia 15-04-2009 18:36
#5

A właśnie katana jest blokowana w module? i gdzie jest ten cały moduł??

Dodane przez baziu_19 dnia 15-04-2009 18:40
#6

Nie jest blokowana na module!!! Moduł, to jest ta "czarna kostka" do której idzie przewód od fajki.

Dodane przez mlodysiuz dnia 15-04-2009 18:43
#7

A ten moduł, co ma napisane "DUCATI"?:P a myslałem,że to cewka.

Dodane przez baziu_19 dnia 15-04-2009 18:47
#8

Tak, na nim pisze DUCATI.

Dodane przez Pietras dnia 15-04-2009 19:20
#9

Cewka a moduł to jeden ch** :D Mysle że masz po regulatorze napięcia + teraz może sie moduł zjarać (cewka) Tez tak mailem 700 w plecy. ( 3 lata temu nie mialem dostepu do tego forum i tyle zabuliłem bo bystry tata pod moją nieobecność pojechał do servisy :/ )

Dodane przez mlodysiuz dnia 15-04-2009 21:01
#10

Widziałem na allegro regulatory za 400 zł.
http://www.allegr...onal_rec=0

Edytowane przez mlodysiuz dnia 15-04-2009 21:01

Dodane przez patrol1703 dnia 15-04-2009 21:46
#11

Mam takie pytanko odnośnie regulatora czy jeśli jest sprawny to czy powinien się grzać?

Dodane przez Pietras dnia 15-04-2009 21:50
#12

Tak każda zmiana napięcia niesie za sobą jakiąś inna energie w tym wlasnie momencie tworzy sie ciepło. Po to zbudowany jest z aluminium i ma takie rzeberka. Zżeby odprowadzać ciepło.

Dodane przez patrol1703 dnia 15-04-2009 21:53
#13

dzięki. A co byście poradzili jak ja nie mam ładowania?

Dodane przez mijagi222 dnia 16-04-2009 17:09
#14

Pietras nie wiem czy zgadywałeś czy wiedziałeś ale spaliły się żarówki, 7 na raz

Dodane przez Pietras dnia 16-04-2009 17:11
#15

wiedziałem spaiły sie bo masz zepsuty regulator napięcia który daje za duzo prądu wymień go bo spalicz cewko-moduł i bedizesz 400 zł w plecy.

Dodane przez pawel8602 dnia 01-05-2009 12:24
#16

Spokojnie przez uszkodzony regulator nie da spalić się cewkomodułu. Zregulatora wychodzi 5 kabli żółty idzie z cewek i jest na stałe zwarty w regulatorze z kablem biało-niebieskim który zasila cewkomoduł. Także możesz wywalić regulator zewrzeć kable żółty z biało-niebieskim i też bedzie palic tylko bez ładowania (kabel czerwony), świateł i zasilania ssania (kabel żółto biały) kabel czarno biały to masa (-). Regulator jest zbudowany na trzech tranzystorach prawdopodobnie padł ten od świateł i ssania lub układ sterujący nim. Rozbierałem już kilka takich regulatorów i dziwię się że nowy kosztuję 320 zł. Tam jest parę oporników, diody prostownicze, zenera i tranzystory. Spalone elementy można kupić za grosze i wymienić jest troche dłubania ale wychodzi 20zł a nie 320.

Edytowane przez pawel8602 dnia 01-05-2009 12:29

Dodane przez Pietras dnia 01-05-2009 12:41
#17

pawel8602 napisał/a:
Spokojnie przez uszkodzony regulator nie da spalić się cewkomodułu. .



I tu sie mylisz kolego.

Dodane przez pawel8602 dnia 01-05-2009 13:05
#18

To powiedz w jaki sposób regulator łączy się z cewkomodułem dla ułatwienia możesz spojrzeć w schemat w dziale download

Dodane przez Pietras dnia 01-05-2009 13:17
#19

Rób jak chcesz żebyś ie płakał potem że msisz wydac 400 zł na cewkomodoł.

Dodane przez tarzanitoo dnia 01-05-2009 16:44
#20

Serio to ja bez ładowania (regulator napięcia) już jeżdżę ponad rok czasu i nic mi się nie dzieje :P wiec ten patent jest już sprawdzony B)

Dodane przez sssss80 dnia 01-05-2009 17:57
#21

Ja też mam podobnie zrobione jeżdżę już ze 3 lata tak i jedyne co odczułem po zrobieniu tego to to że mi światła nie przygasają na wolnych obrotach.