Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Suzuki Katana by Dudek115

Dodane przez dudek115 dnia 13-04-2009 12:20
#1

Siema. chciałem wam zaprezentowac moją Katanke, oto zdj

http://www.bikepi...15/98ay50/

Tuning:
mechanika:
-Cała seria
- odblokowany wariator
i tyle:d

optyka:
- ryfle
- diody w soczewkach (niebieskie) nie widac na foto
- manetki TNT

V-max- 73-75 z górki, na prostej 65-69
przyspieszenie zajebiste ;))

Dodane przez Daniez dnia 13-04-2009 12:54
#2

Ładna, zadbana ogólnie NICE. Odblokuj reszte;p i będzie cacy

Dodane przez dudek115 dnia 13-04-2009 12:59
#3

no telefon sprzedłem to bede miał 280 zł ;) pierwsze co zrobie to do mechanika zeby go odblokował..

P.S po odblokowaniu pójdzie z 80 km/h ??

Dodane przez wiernyl dnia 13-04-2009 13:43
#4

80 to raczej nie moze 70 pojedzie. Wydech to podstawa (daje najwiecej). Zainwestuj w jakaś używke a katanke sam rozblokuj to dziecinnie proste.

Dodane przez Daniez dnia 13-04-2009 14:10
#5

Weś przestań...blokady se sam ściągnij (jak coś pomóc to pisz na gg to pomogę) jest art powinieneś sobie poradzić;p teraz trochę osób sella kominy napisz do np. minio1991 on tam yasuni z w carbonie pchnie to zagadaj wytarguj a może ci puści z przesyłką za 290-300

Dodane przez Headhunterz dnia 13-04-2009 14:25
#6

no fajna fajna, przy tym sito to masz chyba uchwyt Leovince co?

Dodane przez Pietras dnia 13-04-2009 14:26
#7

Ja już ten komin kupuje :D 300 z przesyłka może wytarguje troche bo kolanko troszeczke spawane.

Dodane przez dudek115 dnia 13-04-2009 14:36
#8

tak uchwyt leo vince.. pierwsze co zrobię to ja odblokuję, potem zmienię pasek (mierzyłem i jest 16 mm szerokości paska, czytałem na forum że jak pasek ma mniej jak 18 mm to jest do wymiany) potem zmienię tłumik..

EDIT: a do mechanika mam 20 metrów, jest moim sąsiadem:D odblokuję mi go za free i dobrze wyreguluję:P

Przeczytaj taki prosty text http://www.suzuki...ad_id=1011 ogarnij i się stosuj OK

Edytowane przez Daniez dnia 13-04-2009 14:52

Dodane przez Daniez dnia 13-04-2009 14:54
#9

Według mnie to odblokowanie i ogólnie zmiana części/naprawa to sama przyjemność ale jak wolisz...

Dodane przez dudek115 dnia 13-04-2009 15:01
#10

zrobi mi to jak trzeba, odpowiednio wyreguluję i bedzie ok

SORY ZA DWA POSTY

Dodane przez ptysiex dnia 13-04-2009 15:09
#11

Jak trzeba? poczytaj na forum i sam pościągasz. Ja dałem do serwisu tylko żeby mi zmienili cyl i wał bo nie chciałem tego zepsuć a resztę to samemu się robi

Dodane przez dudek115 dnia 13-04-2009 17:57
#12

ja wiem co i jak sie robi.. czytałem te wszystkie arty i temety co i jak z tuningiem.. Damy rade ;)

Edytowane przez dudek115 dnia 13-04-2009 17:58

Dodane przez dudek115 dnia 12-05-2009 17:51
#13

bo odkręceniu dzwonu sprzęgła okazało sie ze mam sprzęgło "POLINI 2G" (wystukany napis) i czerwone sprężynki sprzęgła, dociskowa była czerwona bo widać szczątki czerwonej farby.. założyłem pasek polini i v-max wzrósł o 5 km/h, rolki w stanie dobrym..
obecnie na prostej mi wyciąga 72-73

Dodane przez Damian99PL dnia 16-05-2009 18:41
#14

ja mam katane serie odlobkowana i leci 80-85 ale mam tlumik leovince ale podchodzi pod seryjny xD

Dodane przez dudek115 dnia 16-05-2009 19:51
#15

ja muszę jeszcze odblokować komin, zmienię dysze, i go dobrze wyreguluje to zobaczę ile poleci..

aktualnie mam rozregulowany gazior, dlatego tak słabo idzie

Dodane przez dudek115 dnia 25-05-2009 18:00
#16

http://www.bikepi...s/1678073/

takie kółeczko xDD

Dodane przez Daniez dnia 25-05-2009 18:07
#17

To chyba farba jakaś:D nie no nice...ktoś ci go podnosił czy sam rżnąłeś?? też se taki okrąg na podjeździe wydziergam:D

Dodane przez dudek115 dnia 25-05-2009 19:45
#18

sam.. jak sie guma rozgrzeje to nawet go nie proszee.. daje na FULA:D
i nie farba:D tylko czysty, znaczy brudny asfalt xDD

Dodane przez dudek115 dnia 15-06-2009 21:58
#19

Po odkręceniu silnika od ramy, odkręciłem gaźnik, i króciec , okazało się ze w mojej katanie jest zamontowany króciec 19 mm;p oczywiście wcześniej zauważyłem napis "19" ale nie zwracałem na to uwagi, myślałem ze to tylko jakiś numer seryjny a tu patrze duży odblokowany króciec.. doczyściłem też gaźnik i mam kinhein 12 mm , czy jak to się pisze.. membranka oryginalna, wybity znaczek suzuki.. tłok w bardzo dobrym stanie.. jeszcze tylko zmierzę kompresje, ale to na dniach.. jutro powinna do mnie dotrzeć przekładnia pierwotna i wtórna od Aprilli SR Di-Tech,a w środe nowy pasek, tym razem 18 mm.. bo założeniu tych częśći zdam relacje co się poprawiło..