Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Grzeje się silnik :/

Dodane przez Barti02 dnia 03-04-2009 20:40
#1

Siemka już kiedyś miałem ten problem.Lecz po wymianie uszczelek pod głowica itp na jakiś czasł znikł wywaliłem termostat żeby się dłużej nagrzewał silnik w chłodniejsze dni wszystko cyka bdb lecz dzisiaj jechałem i po ok 10 km zapaliła mi sie kontrolka temperatury postawiłem katane na 10 min zapaliłem i od tego momentu nie zapaliła się 2 raz nie wiem co jest w zbiorniczku wyrównawczym nie ma cisnienia nie wiem czy powinno być ?? a płyn nie jest tak mocno gorący można włożyć palec do płynu wie ktoś coś może ktoś pomóc ? niewiem jak z pompa ale działa na 100 % Ps a co może być z pompą wody nie tak ?? ale jak polerowałem to wszystko kręci w niej i pompuje niby.A chłodnica jest jak nowa przynajmniej z zewnątrz a ogólnie to się nagrzewa doćś mocno to raczej obieg jest

Dodane przez Pietras dnia 03-04-2009 20:51
#2

Hmmm dziwne jak jest obieg powina myc ciepła ciecz. Wydaje sie że jest cos zapchane i wymień płyn.

Dodane przez Barti02 dnia 03-04-2009 21:23
#3

Wymieniałem jak zmieniałem uszczelki a jak można sprawdzić pompe wody nie odkręcając jej ??

Dodane przez kajoo20 dnia 03-04-2009 21:27
#4

Jak chłodnica jest ciepła to pompa jest sprawna. :) A jak pojeździsz dłużej to baradzo gorąca jest chłodnica ??

Dodane przez Headhunterz dnia 03-04-2009 21:40
#5

jakby dmuchała to by płyn był gorący również, albo by cyl zalewało wodą

Dodane przez Barti02 dnia 03-04-2009 21:41
#6

Mi też tak się zdarzyło też miałem planowaną głowice bo w układ dmuchało a jak np pojeżdżę to powinno być ciśnienie w zbiorniczku ??

Dodane przez Headhunterz dnia 03-04-2009 21:42
#7

nie powinno być takiego dużego że strzela jak z butelki po wodzie gazowanej

Dodane przez Barti02 dnia 03-04-2009 21:44
#8

No troche tam puści powietrza jak odkręcam ale płyn nie jest gorący powietrze nie dmucha w układ bo nic nie widać żeby tak było może być cos z pompą ??

Dodane przez kajoo20 dnia 03-04-2009 21:45
#9

No kurde ja też mam ciśnienie ale bez przesady. Czy to normalne jest ;> ??

Dodane przez kajoo20 dnia 03-04-2009 22:02
#10

No bez jaj miesiąc temu wymieniłem wszytko cały cylek, tłok, uszczelki itp. Mało prawdopodobne że płyn dostanie mi sie do cyla. Kurcze niech inni sie wypowiedzą bo niepokoi mnie ta sprawa :|

Dodane przez Barti02 dnia 03-04-2009 22:03
#11

Mi jak na razie nie dmucha w układ ale zapaliła się kontrolka więc nie wiem za bardzo co zrobić raz sie zapaliła potem już nie a nie wiem ile cylek ma ale pewnie od nowości bo jest orginalny a ma przejechane 15 tyś km czy może ten cyl już się nie nadaje ??bo na moje oko to jest załozony od nowości.Ps.Może najlepszym rozwiązaniem jest kupno tego zamiennika cylindra z mielocha ?? może to wina cylka stary tłok puchnie czy coś jak myślicie? trochę czarny był tłok w jednym miejscu jak kiedyś zmieniałem te uszczelki

Edytowane przez Barti02 dnia 03-04-2009 22:10

Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 03-04-2009 23:42
#12

Ja mam walniętą uszczelkę pod głowicą... calutka kompresja leci mi w układ chłodniczy, jak już odpalę skuter po 50 kopnięciach, to od razu płyn chłodniczy prawie się gotuje... i mi lecą spaliny ze zbiorniczka wyrównawczego... aha, po 4 dniach stania, odkręcają wydech wyleciało mi pół litra płynu chłodniczego z cylindra :D okazało się że poprzedni właściciel zakładając uszczelkę pod głowice, dał jakiś badziewny sylikon który źle nałożył...

Dodane przez Barti02 dnia 04-04-2009 08:00
#13

Z uszczelka mam wszystko ok ale niewiem co może być a bez termostatu można jeździć nie??

Dodane przez ero_wsp dnia 04-04-2009 10:20
#14

mam pytanie a pompa ma być zimna czy troszke ciepła , nie mówię że gorąca tylko troszkę ciepła :D?

Dodane przez Barti02 dnia 26-03-2010 19:51
#15

Siemka panowie znowu mam problem z grzanie się silnika tz gdy jeździłem w chłodniejsze dni nie zaświecała się kontrolka temp lecz ostatnio w tem ok 15 stopni przejechałem się z 1km i nagle zaświeciła się kontrolka przejechałem jeszcze kawałek pompa była bardzo gorąca wąż do pompy też lecz wąż powrotny ten od głowicy nie był tak ciepły jak ten przy pompie nie wspomnę o samej pompie bo ona parzyła.Wie ktoś z was co to może być.Czy to zła regulacja gaźnika czy jak.Lecz wydaje mi się że gaźnik mam ustawiony ok.

Dodane przez mieczyk dnia 27-03-2010 09:22
#16

Albo nie działa pompa albo jest zapowietrzony/za mało płynu. Nie jeździj do póki nie naprawisz !

Dodane przez Barti02 dnia 27-03-2010 18:42
#17

Pompa ok.Płyn też jest.

Dodane przez szelo dnia 27-03-2010 19:00
#18

dobrze zalozyles uszczelke jak robiles remont? pompa napewno nie jest ukrecona?

Dodane przez Barti02 dnia 27-03-2010 20:48
#19

Nie.Właśnie nie wiem do końca czy to ma jakieś znaczenie ale na uszczelce pod głowice jest napis up czyli góra tylko teraz tym wycięciem up po lewej stronie od np strony waria czy od strony pompy wody bo jak by nie było można założyć odwrotną stroną.

Dodane przez nynek dnia 27-03-2010 20:56
#20

Mam dokładnie ten sam problme co Ty pompa działa wszstko jest założone dobrze a silnik sie grzeje . PS napis UP ma byc od str waria

Dodane przez szelo dnia 27-03-2010 21:01
#21

na uszczelce pasowaly kanaly na wode? moze po prostu zapowietrzony albo jakos zapchany no nie wiem juz sam.

Dodane przez Barti02 dnia 27-03-2010 21:10
#22

No ja też już sam nie wiem.A uszczelkę mam odwrotnie zamontowaną :/

Dodane przez szelo dnia 27-03-2010 21:12
#23

no nie wiem dzialaj, dzialaj kto szuka nie błądzi :)

Dodane przez Krakus dnia 27-03-2010 23:20
#24

popraw tą uszczelkę... zobaczymy