Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Jak to zrobić?

Dodane przez Smaku dnia 08-04-2007 18:37
#1

Siema!
Mam Katne AY50WR z 2001roku, która ma wszystkie blokady i niejest po żadnym tunie:|. Mam pytanko: Jak ją wybić na tylnie koło, prosze o szczegółową instrukcje :lol::lol::lol: ;p

Dodane przez BarteK dnia 12-04-2007 19:25
#2

troche ja podrasuj.... tak to nieda rady :/

Dodane przez Smaku dnia 21-04-2007 08:07
#3

Nieprawda kumpel ją postawił za pierwszym razem więc niemów że nieda rady:upset:

Dodane przez Bambus dnia 21-04-2007 15:27
#4

hem ja po wymianie pierwotnej przekladni na top racinga t na przyspiecho katane postawilem w pionie ale zaraz opadlem bo sie balem ze wywale. ale jakos to ustalem ;)moze Tobie tez sie uda.na poczatku troche mniej gazu a potem jak juz bedziesz jechal to wiecej gazu ja bym przynajmniej tak probowal ;)

Dodane przez qba dnia 21-04-2007 18:12
#5

tak jak na rowerze;) nogi bardziej do tyłu i nawet z miejsca chyba lepiej jak bez tuna...

Dodane przez CzopAss dnia 21-04-2007 22:17
#6

Zależy jak mi działa tak próbóje... Jak mam muła to od 20km/h na koło mogę stawiać, a jak nie to od początku...

Dodane przez Smaku dnia 23-04-2007 20:48
#7

aha dzieki za odpowiedzi. :yes:

Dodane przez KATANA2000 dnia 07-05-2007 15:43
#8

Mam juz mocno stuningowana katane ale do niedawna juz nie na seryjnych rolkach jak zmienilem na 5,5g metrakit to z miejsca w 2 osoby na kol rwie az sie boje w 2 osoby jezdzic ostatnio przypadkowo przejechalem przez skrzyzowanie na 1 kole niezamierzenie ale przejechalem ostatnio sie wywalilem bo skrecilem w powietrzu kiere i opadlem i przez kiere przelecialem y mi nic skuter 2 plastiki pekniete 1 juz mam ale drugi ten na kierunki przod bymkupil jak ktos ma to niech tu napisze

Edytowane przez KATANA2000 dnia 07-05-2007 15:44

Dodane przez BarteK dnia 07-05-2007 17:11
#9

muhahaha tez tak chce przez przypadek przez skrzyzowanie na kole.... to jak myslicie :) seryjny tlumik wario molossi czerwona sprenzyna i jakie rolki proponujecie zeby bezproblemowo jezdzic na kole ? :>

Dodane przez KATANA2000 dnia 07-05-2007 20:33
#10

ja mam tak cylek hebo maston replica 70 cc wydech hebo peerf. 2004 czerwona sprezyna centralan sprzeglo rms racing z czerwonymi sprezynami wario polini speed control no i ogolnie wszystko wymienione mam kilka zdjec na swojej galeri niektorych czesci dodal bym wiecej ale aparat mi sie popsul

ale tak juz mi szedl jak mialem cylek 70 tlumik hebo sprzeglo z tymi sprezynami rolki 5,5 g ale bez jaj takiego stracha mialem jak mi wyrwal

Dodane przez BarteK dnia 07-05-2007 21:02
#11

spoko tez tak chce.... to co wsadzic w katanke zeby latac na kulku?? mam wario molossi :)

Dodane przez KATANA2000 dnia 10-08-2007 19:49
#12

Patrzcie na to i sie uczcie od tego Profesjonalisty :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
images24.fotosik.pl/54/e0c6a1f0672709b2m.jpg

images27.fotosik.pl/54/17bde02a4b0c71dbm.jpg

images24.fotosik.pl/54/2e451d2f8f9c3af8m.jpg

Edytowane przez Kamil dnia 10-08-2007 20:16

Dodane przez katana98 dnia 10-08-2007 20:07
#13

profesjonalista hahaha dobry kawal!! co on takiego robi ze to niby frofesjonalista??!!

stanac na przednik kole to nie problem jak sie ma dobry hamulec!! INACZEJ JEST JAK UMIE SIE JECHAC NA PRZEDNIM KOLE wtedy mozna nazywac taka osobe profesjonalista!!

a co do staniecia na tylnym kole to w tym przypatku jest jeszcze proszcze sprawa bo wystarczy dodac gazy!!Ten gosc ma nogi na ziemi wiec skut idzie sam na kolo!! co innego jak by jechal i mal noki w powietrzy albo na "podlodze"!!

KATANA2000 to ty wyprawiasz te ewolucje??

HAHAHA profesjonalista HAHAHA

Dodane przez KATANA2000 dnia 10-08-2007 20:13
#14

jak bys niewiedzial to byl taki zart

Edytowane przez KATANA2000 dnia 10-08-2007 21:09

Dodane przez Bambus dnia 13-08-2007 10:21
#15

ale fajnie mu to idzie. tez zaczne stunotwac ;)

Dodane przez Fazi dnia 27-12-2007 00:29
#16

poderwać chińczyka na koło...dobre dobre... ale mało tego , taki mnie kiedyś wyprzedził jak ja jechałem ok. 70 , tylko sie wolna droga zrobiła to kolo moje spaliny wąchał , ale fakt ze aż tak go rozpędził... Podz:|iw...Ale mało tego , ostatnio autem jechałem to goniłem kolesia co maluchem 110 sypał , miałem co deptać aby go objechać...:p

Dodane przez Daniez dnia 27-12-2007 09:27
#17

A morze to był chinol jakiś >51cc np. 100cc. A jak go jeszcze odblokował to i morze tyle pojechał.

Dodane przez Fazi dnia 27-12-2007 13:39
#18

nie no ten sam model co kolo powyżej... ale jak sie je odblokuje to wiem ze 70 potrafią... a nawet więcej...przy lekkim tuningu..

Dodane przez Daniez dnia 27-12-2007 13:47
#19

To jak on tak rozbujał chinola to ciekawe czy hamując albo skręcając nie pogubił kuł :D:D

Dodane przez wander dnia 27-12-2007 14:10
#20

nie przesadzajcie. Czasem i z chinoli można nieźle wyciągnąć. Po odblokowaniu jego matrix latał 73 beż żadnego tuna.

Dodane przez EVOVIII dnia 27-12-2007 15:51
#21

A nie które chinole np. Motobi Quest ma seryjnie w 4T cylinder 80ccm, wiem bo kolega sie zdziwił jak zatarł i zamówił nowy tłok :).

Dodane przez majer93 dnia 27-12-2007 16:10
#22

Przeważnie jak jakis skuter jest chinskim czterosuwem to nie da sie tym stuntowac. po prostu ne da. szczególnie jak sa to wielkie skuter, które ważą po 115kg!! Nawet jak seryjnie to 80ccm to i tak mocy brak. Czterosuw jest o wiele slabszy niz dwusuw przy niskich pojemnosciach. ja uwiellbiam 2T, bo silniki są lekkie, ladny dzwiek pracy i ta moc. szkoda, ze 2T nie są tak zywotnie jak 4T. Ja uwazam, ze katana jest dobra do stuntu, bo jest lekka i ma silnik z odpowiednia iloscia mocy heh

Dodane przez EVOVIII dnia 27-12-2007 16:18
#23

Nie no śmiech majer93! 4T ma o wiele ładniejszy dźwięk. Weź sobie posłuchaj Trabanta a jakieś Polo. 80ccm to nie jest tak mało w 4T tylko założę sie że jechałeś na zablokowanym sprzęcie. Silniki w 2T są o ponad 30% żywotniejsze od 4T (ostatnio w chinach zrobili silnik 2T do auta o pojemności 1.4 i zrobili na nim ponda 1mln km bez remontu silnika). Więc nie gadaj jak nie wiesz. A zdziwił byś się jak mój qmpel na milkiłeju Foucusie wymiata na kole ;). Nie żebym bronił chinole i 4T ale taka jest prawda.

Dodane przez wander dnia 27-12-2007 16:48
#24

co ty człowieku w ogóle gadasz?? Silniki 4T są o wiele żywotniejsze od 2T. Za top silniki 2T są mocniejsze!!

Dodane przez Fazi dnia 27-12-2007 16:49
#25

ja słyszałem ze w skuterach bardzie żywotne są 4T , ale spierać sie nie bede... Wiem , tak jak mówi Wander , ze 2T są mocniejsze..

Edytowane przez Fazi dnia 27-12-2007 16:51

Dodane przez EVOVIII dnia 27-12-2007 17:29
#26

W skuterach 4T jest żywotniejsze. A wiecie chociaż dlaczego? 4T kręci o wiele mniejsze obroty w skuterze niz 2T. Obroty 2T w skuterach to od 6 do 14 tyś. więc chyba wiadomo że żywotność w skuterze będzie mniejsza. Zaś w 4T to max 7 tyś.

Dodane przez wander dnia 27-12-2007 17:39
#27

EVOVIII napisał/a:
Silniki w 2T są o ponad 30% żywotniejsze od 4T (ostatnio w chinach zrobili silnik 2T do auta o pojemności 1.4 i zrobili na nim ponda 1mln km bez remontu silnika). Więc nie gadaj jak nie wiesz. 4T ale taka jest prawda.

To ty pisałeś że 2T jest żywotniejszy od 4T.....

Dodane przez majer93 dnia 27-12-2007 20:42
#28

@EVo ty nie wiesz co pisesz. a to forum to jest o skuterach czy o trabantach?, bo nie wiem. EVo, pisales na początku, ze 2t jest zywotniejsze, a potem 4t. Czterosuw 50ccm chodzi paskudnie. Ja tego nie moge sluchac, bo to buczy, nie ladnie pracuje. dwususuw ze stozkiem to miodzio. Na nizszych obrotach ladnie warczy, a potem plynnie pracuje. 4t jest o wiele zywotniejszy niz 2t. A jak Ci sie @Evo tak podoba 4t to sobie kup 115kg Magnus i wio.

Dodane przez EVOVIII dnia 28-12-2007 19:55
#29

Napisałem że silniki 2T są żywotniejsze w wyższych pojemnościach i jak kręcą niże obroty nie tak jak skuterki po 14 tys. Zaś w skuterach o małej pojemności 4T. A powiedz mi w ogóle jaki Magnus waży 115kg? Czasami mi jest Was żal, pożal sie Boże mechaników od 7 boleści, ale dobra Wy wiecie lepiej, więc wciskajcie ludziom nadal kity.

Dodane przez majer93 dnia 28-12-2007 20:15
#30

stara wersja magnus carave wazy ok 110kg na 100%. Jak bys wiedzial silniki 4T są cieżkie w porónaniu do 2T. I ty EVO wymysliles nową teorie ze 2T na wyzszych pojemnosciach jest wytrzymalszy od 4T. No więc dlaczego same motory i samochody to 2T?? Dlaczego trabant z silnikiem 2T wymagał
kompletnego remontu po 50 000km?? Dlaczego nie produkuja aut 2T tylko 4T, chociaz dwusuw jest tanszy w produkcji?? DLACZEGO???:o:o:o:o

Dodane przez EVOVIII dnia 28-12-2007 20:31
#31

A to dlatego że dwusuw jest nie ekologiczny, droższy w eksploatacji i dużo pali!

Dodane przez majer93 dnia 28-12-2007 21:03
#32

co z tego, ze jest nie ekologiczny jak prawo pozwala sie poruszac motorowerem, motocyklem i samochodem dwusuwem. Dwusuw jest prosciej zbudowany niz 4T. No to z naprawa jest lepiej. Owszem, duzo pali w porównaniu do 2T.B:@:@:@

Dodane przez Fazi dnia 29-12-2007 01:04
#33

Słuchajcie , kumpel zamawia Cylinder , tłok i głowice do zip 4-t (piaggio) o pojemności 90ccm, około 800zł i to ma mieć coś około 23 KM. Zobaczymy jak to będzie śmigać. firma bodajże TEC, ale nie jestem pewien

Dodane przez majer93 dnia 29-12-2007 13:36
#34

no ale to piaggio zip 4T to jest jeden z lepszych sqtów z czterosuwuw. Napewno nie bedzie miec aż tyle mocy, bo mój kumpel tez kupił ten cylek ale do chiniloa i napewno nie ma az tyle mocy. Za cylek dał 600zł, a firma Naraku. Wiem ze tuning w 4T nie daje az tyle poprawy osiągów co w 2T.B)

Dodane przez Fazi dnia 29-12-2007 22:10
#35

w 4-T wymiana sie moduł , cylek i rolki . I to wszystko na ten temat , bo komina nie trzeba w 4-T wymieniać Ale w specyfikacji jest 20kilka koni... Firma TEC bodajże , włoska , nie chińska...

Dodane przez Daniez dnia 28-01-2008 21:02
#36

Oj chyba jakiegoś {D e b i l a} poniosła fantazja

Edytowane przez Daniez dnia 28-01-2008 21:02

Dodane przez CzopAss dnia 12-04-2008 18:55
#37

Co wy wogole gadacie? To temat o STUNCIE!! Halo moderatorzy!! Silniki 4suwowe są cięższe i mają mniej mocy, ale są stosowane w nowoczesnych samochodach i motorach ponieważ zużywają znikome ilosci oleju, mało palą, mają piękny dźwięk ;D równo pracują, trudniej je zatrzeć i są wytrzymalsze, mają inną temperature i są ekologiczniejsze. A co do tematu technika i trening!! Porada jest taka, żeby usiąść :D mianowicie jedziesz 10m/h albo 5km/h nogi masz cofnięte do tyłu, stoisz na nich i w jednej chwili odkręcasz gaz i siadasz mocno [cenzura] "uderzasz" na środek/tyl kanapy... najpierw naciskaj tylny hamulec odrazu jak to zrobisz, potem mniej i mniej, potem zaś trenuj i w tydzień się nauczysz :) Pozdrowienia.