Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Cylinder

Dodane przez Barti02 dnia 10-02-2009 11:12
#1

Witam zastanawia mnie jedna rzecz ostatnio przy odkręcaniu wydechu ułamało mi się kawałek mocowania przy cylindrze.Teraz jest tylko pół dziurki na przykręcenie kolektora no i druga cała nie wiem czy będzie tak trzymało.Jak myślicie co zrobić czy wymienić na orginalny z mielocha za 300 zł czy kupić jakiegoś sporta tylko nie wiem jakiego i nie chce wymieniać łożysk.;)

Dodane przez wander dnia 10-02-2009 13:25
#2

Spróbuj pospawać(tylko to jest żeliwo) nie każdy to spawa.

Dodane przez kajoo20 dnia 10-02-2009 13:58
#3

Nie zakładaj na jedna szpilke !!! bo sie z czasem urwie. Wiem bo miałem identyczna sytuacje. Po co nowy cylek kupować idź do tokarza albo dobrego spawacza i ci zespawa. To jest żeliwo wiec musisz mieć elektrody do grzania na zimno, jedna chyba 8zł kosztuje.

Dodane przez ptysiex dnia 10-02-2009 14:00
#4

Też mi sie tak kiedyś wyrwał bo sie wywaliłem na prawą strone i wydech wyrwał kawałek cylidra. Pojechałem do mechanika obok i za 4 browce miałem zrobione

Dodane przez Barti02 dnia 10-02-2009 14:21
#5

Ale bez odkręcania cylka ci zrobił ? gdzie kupić te elektrody bo spawarkę mam na 220

Dodane przez ptysiex dnia 10-02-2009 15:36
#6

Rozebrał wszystko wokół żeby mieć dobry dostep i bez zdejmowania to zrobił. Postawił go nad kanałem i nie musiał sie schylać nawet

Dodane przez Barti02 dnia 10-02-2009 15:53
#7

Bo ten kawałek co odpadł mam to może uda się go dospawać .Jeszcze pytanie odnośnie tych przełożeń top racing ponieważ nie wiem bo ten sam wałek tylko sie wymienia a ten tryb zakłada się zamiast starego na tym głównym wałku co koło jest przykręcone?

Edytowane przez Barti02 dnia 10-02-2009 16:01

Dodane przez ptysiex dnia 10-02-2009 16:08
#8

Poprostu zamieniasz ten tryb ze starego na nowy. On jest w tym samym miejscu

Dodane przez baziu_19 dnia 10-02-2009 16:12
#9

Jak kupisz, to będziesz miał nowe cześci i wtedy już będziesz wiedział, co masz wyciągnąć stare, a włożyć nowe.

Dodane przez Barti02 dnia 10-02-2009 16:19
#10

Kurde z jednym wałkiem do sprzęgła nie problem ale będę musiał kąbinować wyciągnąć ten drugi tryb jakoś na imadle tak jak ktoś wcześniej mówił

Dodane przez kajoo20 dnia 10-02-2009 16:57
#11

Ale lepiej by było jak byś zdjął cylinder, bedzie lepszy dostęp. Jak byś odkręcił to koleś który bedzie spawał weźmie w imadło wkręci i bedzie 100 razy lepsze dojście i lepiej ci zrobi. :)

Dodane przez Barti02 dnia 10-02-2009 17:59
#12

No na pewno ale nie wiem jak z uszczelkami i pewnie bym musiał kupić nowe a sam nie zespawam tego jak kupie elektrode do żeliwa ?

Dodane przez baziu_19 dnia 10-02-2009 18:08
#13

Jak potrafisz dobrze spawać i masz dobrą spawarkę to pospawasz.

Dodane przez tomek_kr dnia 10-02-2009 18:10
#14

a może wystarczy od gory nalozyc nakrętke z podkładka i wkręcić dłuższą srube??

Dodane przez Barti02 dnia 10-02-2009 18:15
#15

Oj raczej to nie wypali bo w tym rzecz że jak dokręcałem wydech to to pękło i chyba jeszcze się trzyma ale chce zmienić te przełożenia a bez odkręcenia wydechu ni chu chu a jak odkręcę to ten kawałek odpadnie albo spróbuje pospawać jeszcze na skręconym albo odkręcę wydech odpadnie i dopasuje ale raczej na dokręconym spróbuje zespawać a w ogóle dobrze trzyma taki spaw i normalnie się taką elektrodą spawa?

Dodane przez tomek_kr dnia 10-02-2009 19:10
#16

spuść powietrze z koła i je próbój zdjąć tak pod kątem...tzn tył sknaciągaj w strone kopniaka i tak bokiem kolo powinieneś zdjąć... a potem do przełozen juz sie dostaniesz.... a wydech masz serie??

Dodane przez Barti02 dnia 10-02-2009 19:27
#17

Wydech mam yasuni z tu masz linka http://www.polska...Y,50/52900

Dodane przez Headhunterz dnia 10-02-2009 19:34
#18

tomek_kr napisał/a:
a może wystarczy od gory nalozyc nakrętke z podkładka i wkręcić dłuższą srube??



tak samo miałem jak kupiłem katanę, zdejmuje blokadę z wydechu, potem był problem z nakręceniem tego

PS. staraj się pisać bez błędów

Dodane przez Barti02 dnia 10-02-2009 19:39
#19

Dokładnie u mnie pewnie dlatego pękło kawałek mocowania przy cylindrze bo rozwiercałem dziury na 6 musiałem upalić spawarką stary tłumik nie było mowy o odkręceniu śrubek dlatego e przewierciłem a na 6 żeby lepiej trzymało ale myślałem że na jednej śrubie będzie się trzymał wydech będę coś kombinował z drugą

Dodane przez Headhunterz dnia 10-02-2009 19:57
#20

ja wspawałem zwykłą spawarką (migomatem) śrubę w miejsce tego zawiasu i było git, tylko nie można wibracji mieć bo się zerwie i od nowa trzeba robić

Dodane przez Barti02 dnia 10-02-2009 21:01
#21

W sumie dobry pomysł tylko że to żeliwo i tak jak mówisz prędzej czy później odpadnie nie wiem czy na 100% znajdę te elektrody do spawania żeliwa na zimno jak nie to będę musiał kiedyś zainwestować w cylek ej a do takiego cylka na poziomie sport trzeba wymieniać łożyska bo ja bym właśnie sie w to nie chciał bawić ?

Dodane przez kajoo20 dnia 10-02-2009 22:23
#22

Jak wcześniej pisałem też miałem identyczny problem. Zawiozłem do sąsiada (tokarz) i on zespawał mi to w jedna całość a potem przyszlifował i przegwintowal. Ponad pół roku jeździłem na tym cylku póki nie kupiłem poliniaka. Za spawanie wydasz grosze a nowy cylek troszke kosztuje.

Dodane przez Barti02 dnia 11-02-2009 13:07
#23

W sumie racja ale jeszcze jedno mocowanie jest dobre gorzej jak odpadnie ;)