Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Pomocy

Dodane przez konradsuzuki dnia 04-02-2009 11:38
#1

Witam mam dyzy kłopot z moja katana ponieważ zepsuł się przed zima i teraz zacząłem jego naprawę wiec kłopot jest taki;;;;
gdy odpalę moja katanę to odpali ale za 4 sekundy gaśnie albo jak dam gazu to też gaśnie dowiedziałem się abym spróbował wymienić zawór membranowy i wymieniłem go i dalej to samo wie ktoś jaki morze być problem bo ja mniemam pojęcia gaźnik i filer wyczyściłem dokładnie POMOCY!!!!!!!!!!!!:(

Dodane przez lukaszkatanas dnia 04-02-2009 11:44
#2

spróbuj gaznik po regulować

Dodane przez konradsuzuki dnia 04-02-2009 11:49
#3

ale jedna śrubka do regulacji obrotów da się ustawiać ale jest taka druga śrubka której wo gule nie da się przekręcić

Dodane przez Headhunterz dnia 04-02-2009 14:23
#4

kum nowy gaźnik w takim razie i wyreguluj (też tak miałem, ze śruba się zapiekła (zrobiłem tak samo)) i działa

Dodane przez baziu_19 dnia 04-02-2009 15:32
#5

Oddaj stary do kogoś kto naprawia różne rzeczy. Może jemu uda się odkręcić.

Dodane przez bartekkatana dnia 04-02-2009 16:07
#6

Kuplepiej nowy(używany) gaźnik na allegro za 40-50żł pójdzie i nie będziesz sie walił z odkręcaniem a to na90% wina regulacji że gaśnie

Dodane przez konradsuzuki dnia 04-02-2009 16:50
#7

a ma ktoś jakiś sposób na odkręcenie tego

Dodane przez baziu_19 dnia 04-02-2009 19:40
#8

Kiedyś ktoś próbował już odkręcać, to ukręcił śrubkę. Trzeba mieć doświadczenie w takim czymś.

Dodane przez katanaWR dnia 04-02-2009 23:27
#9

A łatwe to nie jest.. wiem bo mój gaźnik tez taką śrubkę posiada..
Możesz spróbować jeszcze punktakiem nabić ostrożnie na śrubce kanalik na płaski śrubokręt i próbować :)

Dodane przez konradsuzuki dnia 21-02-2009 20:31
#10

zawiozłem skuterek i okazalo sie ze ponoc bierze sobie jakies lewe powietrze czy jest to możliwe

Edytowane przez wander dnia 22-02-2009 14:48

Dodane przez matiz333 dnia 22-02-2009 12:39
#11

Owszem prawdopodobnie masz nieszczelny styk króćca z karterami lub z gaźnikiem i szczeliną zasysa powietrze zamiast odpowiednią ilość paliwa.Dlatego gdy dajesz gazu gaśnie.Ewentualnie jeśli nie to co ww. to problem z gaźnikiem.Ja jak rozwiercałem króciec to troche zrypałem robote i musiałem zasilikonować styk króćca z gaźnikiem.

Dodane przez wander dnia 22-02-2009 14:59
#12

Pewnie ze możliwe. Jak coś składasz to pamiętaj aby to było szczelne tak jak powinno!!

Dodane przez Matek_Katana dnia 22-02-2009 19:13
#13

Siemka! Zapewne prawie każdy miał taki problem jak ty że zapiekła się śrubka od Regulacji powietrza!!! Sam miałem ten problem i poradzilem sobie z nim!!!! Wsadziłem gaźnik w imadło wziołem wkrętarke z optymalnie dopasowaną końcówke płaską żeby nie miala luzu na tej śrubie! Nastepnie Ustawiłem wkrętarke na odkręcanie i na poziom pierwszy... przyłożyłem wkretakre i bardzo mocno dociskając aby końcówka przez obkręcenie sie nie rozwaliła śruby zwiększałem moment uderzeniowy czy jak to tam sie zwie Wkrętarka na 1 Poziomie nie odkręcała tylko strzelała działało to na zasadzie pistoletu pneumatycznego!!! co okolo 5-10 sekund zwiekszałem poziom dzięki czemu śrubka wpadała w coraz wieksze wibracje i w końcu popuściła u mnie przy 7 poziomie. po odkreceniu przesmarowałem tą śrubkę i wkręciłem ją z powrotem!! od czasu do czasu żeby nie dopuścić do takiej sytuacji możesz wkręcić o jeden pełny obrót i wykręcić o taki sam abyś nie zmienil regulacji!!

Żeby nie było niedomówień o poziomach dokręcania i odkręcania mam taką wkrętarke:
img.okazje.info.pl/249/13167/1316713.jpg
Nie musi to być koniecznie ta sama wkrętara może być inna aby miała te rgulacje, i trzeba pamietać ze kazda wkrętarka działa z inną siła i inne moga odkręcić przy 2 inne przy 7 jak moja inne przy 15 albo wyżej!!!!

Pozdrawiam

Edytowane przez wander dnia 22-02-2009 21:03