Dodane przez p_wasak dnia 03-02-2009 23:52
#1
opisze szybko najpierw problem:
irlandia, temperatura -2 , śnieg itp łysa opona, gleba przy 20 na h NA PRAWA STRONĘ , skuter oczywiście pojechany z boku plastiki nie popekane ale pohetane. PROBELM: opór w kierownicy podczas skręcania w lewo prawo większy znacznie niż był (mogla ude
rzyć o jezdnię podczas upadku); drugi PROBLEM: SKUTER ZACZĄŁ "PŁYWAĆ" W OBIE STRONY.
[cenzura] NO ZAŁAMANY JESTEM BO SKUTER 2006 ROCZNIK DO PRACY JECHAŁEM. no wiec pływanie znaczy uczucie takie ze ucieka w jedna stronę jak skontrujesz to ucieka w druga stronę i podr
óżujesz mimo ze po prostej jak po wężyku delikatnym. skuter stał się nie pewny itd nie wiem co się
XXXX. zawias , amortyzator. nie wiem co zam
ówić żeby wymienić.no starałem się żeby [cenzura]niecie nie było za duże ale jak podczas spadania amortyzowałem jak moglem. jak mi rama [cenzura]nela to wyslaicie kogoś kto mnie
XXXX. przedni amor wydaje się w porządku. tylko tyle co ciężej się kierownica skręca w obie strony. coś jest nie tak z tyłem - proszę o sugestie.
czyli moje pytanie brzmi co sie mo
że z[cenzura] po upadku na PRAWĄ STRONĘ PRZY PRĘDKOŚCI 20KM NA H PRZY HAMOWANIU.
EWENTUALNE PYTANIA ODPOWIEM JAK NAJSZYBCIEJ.
najważniejsze ? mogę na razie na tym jeździć mimo ze mniej bezpiecznie ale czy mogę robić kilometry czy coś
XXXX do końca. jestem na siebie wściekły , będę wdzięczny za sugestie.
pozdrawiam:(
Edytowane przez wander dnia 07-02-2009 11:10