Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: grzeje sie pomocy

Dodane przez kajoo20 dnia 25-01-2009 09:55
#1

Tak jak w temacie. Chłodnica zimna, cylinder gorący, wąż co idzie do głowicy tez gorący natomiast drugi co idzie od pompy do chłodnicy zimny. Czy to wina termostatu czy raczej pompy ???

Dodane przez LMatador dnia 25-01-2009 11:13
#2

Jak wcześniej mówiłem, spróbuj z wyciągnięciem termostatu. To nie jest tak że jak masz gorący cylek to i płyn też jest ukrop, ale nie jestem w 100% pewnien, lepiej dla pewności wyciągnąć termostat

Dodane przez tomek_kr dnia 25-01-2009 11:39
#3

a to w katanie jest termostat...??:D w mojej (stara buda) termostatu na bank nie ma... a co do tematu to może być wina pompy lub w wezu jakis zator sie zrobil.... najlepiej rozkręć i sprawdź...;)

Dodane przez kajoo20 dnia 25-01-2009 14:21
#4

Pompa tak mi sie wydaje że jest sprawna. Ale później jak ją złożyłem i wpuściłem do układu płyn i z ciekawośći odpowtrzyłem pompe okazało sie ze było w niej sporo powietrza. Jak kupie nowy płyn to wtedy sprawdze bo mi sie juz skończył :|. Co o tym sądzicie ??

Dodane przez tomek_kr dnia 25-01-2009 15:21
#5

no chyba logiczne że trzeba układ odpowietrzyc po wlaniu płynu... albo masz przytkany wąż i płyn nie dopływa....

Dodane przez wander dnia 25-01-2009 15:24
#6

Ja bym ci radził sprawdzić pompę, termostat raczej się nie popsuł bo tam nie ma co się popsuć

Dodane przez LMatador dnia 25-01-2009 15:26
#7

układ chłodzący sam się chyba odpowietrza? Po to jest ta dziurka w zbiorniku płynu chyba.. :)

Dodane przez tomek_kr dnia 25-01-2009 15:28
#8

no tak... ale lepiej odkręcic troche to śrubke na pompie... wtey masz od razu płyn w pompie i nie musisz gazowac by ci okrązyło...:P

Dodane przez LMatador dnia 25-01-2009 15:33
#9

którą śrubkę dokładnie? Też mi się to przyda bo spuściłem cały płyn chłodniczy, przy okazji myjąc zbiorniczek, bo jakiegoś czarnego osadu pełno było ;/

Dodane przez tomek_kr dnia 25-01-2009 15:35
#10

na pompie wody pod tą rurką na kluczyk 8...

Dodane przez LMatador dnia 25-01-2009 15:38
#11

odkręcić ją trochę na chwile jak chodzi motor?

Dodane przez tomek_kr dnia 25-01-2009 15:47
#12

luzujesz ją i jak poleci płyn to dokręcasz.... na zapalonym...

Dodane przez LMatador dnia 25-01-2009 15:57
#13

spoko :) i ja skorzystałem na temacie :)

Dodane przez kajoo20 dnia 25-01-2009 19:07
#14

No tak skorzystałes:P ale ja nadal mam problem :|. To tak termostat odpada bo wogóle go nie mam. Węże też są czyste. No to tylko pompa została. Jak ja odkręciłem było wszystko ok to koło co sa otwory na nim jest sprawne ale środka pompy nie odkrecałem. Może tam jest jakiś ukryty problem w co wątpie. Jutro naleje płynu nowego i odpowietrze. Jak to nic nie da rozkręce pompe na częscie pierwsze :P

Dodane przez LMatador dnia 25-01-2009 19:27
#15

Spoko abyś potem złożył dobrze :D

Dodane przez kajoo20 dnia 25-01-2009 19:35
#16

Jakoś sobie poradze :P. ALe mam nadzieje ze to nie wina pompy :)

Dodane przez Headhunterz dnia 25-01-2009 19:46
#17

jeśli masz nie zapowietrzony układ to zdejmij pompe i sprawdź czy masz uchwyty nie połamane

Dodane przez kajoo20 dnia 25-01-2009 19:51
#18

Ale jakie uchwyty, te otwory co wchodza na magneto?? Czy może coś w środku pompy ??

Dodane przez Headhunterz dnia 25-01-2009 19:57
#19

te co śruby od magneta wchodzą aby pompe napędzało

Dodane przez tomek_kr dnia 25-01-2009 21:05
#20

takie kułko z otworami...jest jeszcze możliwość ze walnęło ta "śruba" co tłoczy wode... najlepiej odkrecic tylko ta czesc gdzie sie weze natyka zapalic skuta i sprawdzic czy sie kreci ten wiatraczek ( nie wiem jak to nazwac)

Dodane przez kajoo20 dnia 25-01-2009 22:39
#21

To koło z otworami jest w 100% sprawne i ta turbina chyba tez bo sie kręci jak przekręce tym kołem.