Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Macie jakiś tun optyczny i mechaniczny?

Dodane przez bartex dnia 23-10-2006 22:04
#1

Ja mam tuningowe manetki, lusterka jakieś inne, polerka pokrywy przekładni, kierunki i tylnia lampa w karbonie, a z mechanicznego to sportowy tłumik i rolki :D

Dodane przez Katelo dnia 24-10-2006 14:31
#2

Mój skóter to Suzuki Katana AY50

Ogólnie:
- Jest to pięćdziesiątka chłodzona powietrzem
- waga teraz około 80 kg (zamontowałem dużo lżejszy tłumik :P)
- rok produkcji 1997
- kupiłem ją w 2003 roku
- jak sie zepsuje to już na dobre :]

Mam w niej zmodyfikowane:
- tłumik, kupiłem LeoVince RR
- przełożenia, kupiłem Polini 20/61
- rolki LeoVince 5,2g
- lampa Lexus Style
co dało mi dobre przyśpieszenie od 20-70km/h
Muł występuje od 0-20 i tylko tutaj oraz jedna wielka dziura w mocy, gdy jadę około 20km/h i dodam gazu skuter bardzo powoli rozpędza się do 30km/h i potam dopiero rozpedza się jak należy. Gdy ruszam od zera, ten problem nie występuje.
V-max wynosi 80km/h, na rolkach seryjnych (6,5g) dość zużytych v-max wynosił 85, a nawet czsem do 90 z wiatrem prędkość dochodziła. V-max podaje po drodze prostej, bez górki, wiatru, bez tira itp.

Plany:
Jedyny plan to na przyszły sezon zmienić klocki hamulcowe z przodu, oraz może zmienie rolki na około 5,7g.

Spalanie:
Po tuningu na rolkach seryjnych spalanie wynosiło 3,5l, teraz na rolkach 5,2g przy jeżdzie na 1/2 manetki z prędkościa przeważnie stałą około 70km/h spalanie wynosi 3,75l. Liczone kilka razy więc pewne (liczone, nie na oko).

Zdjęcia:
http://www.katelo.xt.pl troche nie aktualne bo z zeszłego roku i z zimy.

Dodane przez Katelo dnia 19-11-2006 13:49
#3

7. Zawór membranowy -MALOSSI MHR (45°) Minarelli horizontal


Ty masz silnik morini...

Dodane przez Bambus dnia 25-12-2006 22:15
#4

czesc wszystkim
Narazie mam przekładnie Top Racing 16/49 rolki 4g czy 5g nie pamietam . Zamowilem teraz juz tlumik Tecingas Next R. Nastepnie chyba kupie cylek Malossi Sport 70cc . Narazie to ale myslalem nad sprzeglem i wariatorem bo sa nie drogie :) narazie mi z przekladnia katana mi smiga 75km/h i ma zaje.biste przyspieszenie :Da z tunu optycznego to mam blache ryflowana na bokach, spojler , migacze LED mialem katody ale rozwalilem na krawezniku :D
pzdr:)

Dodane przez Djkomuna dnia 27-12-2006 16:14
#5

przeciezs nie bylo innych silnikw niz morini :/ z tego co wiem te silniki były montowane do Apek Eserek. teraz Sr. maja silniki Gilery .

Dodane przez Pierzak dnia 27-12-2006 19:34
#6

Sorki za oftopa - ja sprzeat przedstawie jak go skoncze. Konrad mam pare pytan. Czy do tego wału dostałes lozysko igielkowe? Jak on sie srawdza? Czy jest tak dobry, jak przedstawia opis ? Pociagnie na Hebo Mantsonie replica ? I w koncu dlaczego ten wał jest dostepny do nowswzych modeli - przeciez morni ma jeden wal. Czyzby blad w sklepie ? Z gory dzieki za odp. Pozdrawiam serdecznie.

Dodane przez Areq_Katana dnia 04-01-2007 15:33
#7

Ja mam:
Cylinder Polini sport 70cc
Wał Top Racing + łozysko korbowodu stage6 po srebrzane
Wydech Fasmem FR (Juz sprzedany) teraz kupuje Lasera x-pro lub cos podonego
Gaz box stage6
Wariator Malossi
Zawór Hebo
Przełorzenie Top Racing 16/49
Wypolerowanyi rozwiercony kruciec

Optyka:
Lampa lexus
Ryfle
Manetki Koso
Killswitch
Stopka boczna w chromie Igm
I inne pierdółki;)Pozdro

Edytowane przez Areq_Katana dnia 04-01-2007 15:36

Dodane przez vixer dnia 04-01-2007 22:02
#8

Siema!

Jestem tu od niedawna foty katany sa na stronce.

Z tuningu mechanicznego to tak skromnie, mianowicie:
-Polini Sport 70cc
-dell'orto19
-filtr Polini evo
-vario polini speed control
-Yasuni Z Carbon
-Sprzęgło polini 2g evo
-Zawór polini evo
-Przekładnia Top racing 16/49
-Pasek Polini Kevlar
-dysza 115i chyba to wszystko.

Z optyka to prawie nic, mianowicie:
-Białe klosze
-Manetki Pro Grip New Style
-widomo jakies naklejeczki
-migacze led(widac na fotach)

chyba to wszystko na temat moego tuningu...

pzdr

Dodane przez Dawid-katana dnia 05-01-2007 14:00
#9

Witam. Dużo teog nie ma ale zawsze coś

mechanika

- polini evo 2G
- vario polini speed control
- membrany polini evo
- psek polini kevlar
- tłumik IXIL

optyka

- częściowo polerowana kapa
- przyciemnione kiedruki z tylną lampą
- boczna nóżka ( kupiona od vixera;] )

to chyba wszystko

Dodane przez Konrad991 dnia 06-01-2007 09:44
#10

Wybacz Pierzak że tak puźno odpisuje ale byłem po za miastem. Powiem ci że jest bardzo dobre. Wszystko idealnie chodzi. Co ja bendę dużo pisał opis w 100% opisuje ten wał. PZdr (przepraszam za błendy ale mam klawiature zwalono)

Dodane przez bobo dnia 06-01-2007 09:52
#11

ja mam vario polini speed control i sprzęgło malosi fly teras kupiłem tłumik sportowy chyba fastner czy jakoś tak wiem tyle że jest prosty a planowany tuning optyczny bendzie malowany na moro :)

Dodane przez fifol dnia 09-01-2007 10:57
#12

TUNING OPTYCZNY
-carbonowe dzwignie hamulców
-zmiana licznika na skale do 120km/h (seryjnie jest do 80km/h)
- obrotmierz i termometr Stage6
- Manetki PRO GRIP
-przemalowanie felg na biało
Lusterka F1 CARBON
-biale klosze kierunków przednich
-lampa LEXUS tył
-kierunki didodowe ARROW z tyłu
-skrócony błotnik
-siatka tuningowa we wlocie na chłodnice
- siatka tuningowa we wlotach powietrza
- RYFLE
- NEONY grające w rytm muzyki
- Profesionalny SYSTEM AUDIO w schowku
- pokrywa przekladni pomalowana na biało
-niebieskie śróby tuningowe na pokrywie
- biały kickstarter
- naklejki tuningowe
- osłona filtra powietrza pomalowana na biało
- żarówka XENON LIKE w przedniej lampie
- przedłużacz amortyzatora

TUNING MECHANICZNY
- cylinder HEBO MANSTON REPLICA 70ccm/ AIRSAL SPORT 50ccm
- wydech: obecnie brak w planach LASER X-PRO/ HEBO NEW PERFORMER 2004
wcześniej TECNIGAS NEXT R
- Gaźnik ARRECHE 17,5 mm (jeszcze nie zalożone)
- WARIATOR POLINI SPEED CONTROL/ MULTIVAR MALOSSI w drodze do mnie
- Rozwiercony Kruciec ssący
- Pasek napędowy HEBO KEVLAR od YAMAHA NEO's (POLECAM!!!)
- SPRZĘGŁO RMS RACING
- PRZEKŁADNIA MALOSSI
- MEMBRANY CARBONOWE POLINI
- WAŁ BGM EVOLUTION (18 000 obr/min)
- GAS BOX MALOSSI

Dodane przez KATANA2000 dnia 18-01-2007 16:57
#13

ja mam katane WR 2000r kupilem za 2500zł lecz wlozylem w nia prawie 3 razy tyle wiec zaczyna po 2 miesiacach uzytkowania wszystko zaczelo sie sypac zaczelo sie od cylindra a zkonczylo na tlumiku i nozkach wiec tak


TUNING MECHANICZNY

1.Cylinder malossi MHR replica 70cc
2.wal sportowy mallosi wysoko obrotowy
3.SPRZEGLO RMS RACING

5 ROLKI 5,5GR metrakit
6MEMBRANY MALLOSI
7ZAWÓR MEMBRANOWY HEBO
8KRUCIEC SSACY ODBLOKOWANY
9GAZNIK ARRCHER 17,5MM
10 Hebo 2004 perfo...
11.CEWKA I MODUŁ ZAPLONOWY ODBLOKOWANY
12 obecnie brak filtra ale kupuje dubellayer stag6

TUNIG OPTYCZNY
1PRZEMALOWANIE KATANY NA KOLOR PERLOWY
2brak lusterek :P
3 BIALE KLOSZE KIERUNKOWSKAZOW

4 WYPOLEROWANE KLAMKI CHAMULCOW
5WYPOLEROWANA PRZEKLADNIA SIATKA TUNINGOWA WE WLOTACH

7 PRZEDLUZKA AMORA




SZCZERZE MOWIAC MIALEM KATANE MIEC TYLKO PRZEZ 1 SEZON I PRZESIASC SIE NA DERBI SENDA SM
ALE Z POWODU WIELU AWARI ORGINALNYCH CZESCI I ZAINWESTOWANEJ KASY ZOSTALA I JESTEM ZADOWLONY:

http://Katana.fotosik.pl

Edytowane przez KATANA2000 dnia 15-05-2007 22:06

Dodane przez Djkomuna dnia 19-01-2007 15:22
#14

KATANA2000 za 6000 to ja juz bym wołal kupic inny skuter lub zrobic a1 ;) pozdro

Dodane przez broda dnia 24-01-2007 12:14
#15

Djkomuna napisał/a:
KATANA2000 za 6000 to ja juz bym wołal kupic inny skuter lub zrobic a1 ;) pozdro


prosze nie robic OT!! tutaj wypowiadamysie na temat tunningu a nie tego co wolałbys...

pozdrawiam :)

Dodane przez Djkomuna dnia 24-01-2007 13:59
#16

sorki za nastepne Ot ale Broda kim ty jestes zeby mnie upominac ? moderatorem ? chyba NIE ! rozmumiem robiłem ot ale nie nabijaj postów razi cie to zgłos to moderatora albo do mnie to usune moja odpowiedz.

Edytowane przez Djkomuna dnia 24-01-2007 13:59

Dodane przez CzopAss dnia 17-02-2007 22:22
#17

Moja to katana AC 2003r. Wydech Leo TT końcówka laser XPro (posiadam cały wydech) Wario Malossi Multivar rolki 5g sprężyna centralna żółta, kit Polini Sport 70, polini 20/61 i chyba to wszystko a optyk to naklejki:) i klosze ciemne i napisy na oponach białe:) a i przede wszystkim pęknięte plastiki i zatarcia:):) PZDR

Dodane przez KATANA2000 dnia 07-03-2007 15:37
#18

Większosc orginalnych czesci popsuła sie a potem takie czesci jak gaznik krociec zawor membranowy trzeba bylo wymienic mimowolnie bo katana przy wysokich obrotach dusila sie i niemozna bylo praktycznie jezdzic

Dodane przez Konrad991 dnia 07-03-2007 16:43
#19

Tuning mechaniczny:
1.Leo vince RR
2.Wariator polini speed control
3.sprzęgło polini 2G evolution
4.kruciec ssoncy 19
5.pasek polini for race
6.przekładnia top racing 16/49

Tuning optyczny:
lusterka F1 carbon
gasbox stage6

W planie polini 70 sport, gażnik del"orto 19.

Dodane przez CzopAss dnia 07-03-2007 20:49
#20

Widze, że cylek polini sport 70 się spisuje w katankach, dobrze bo ja też go bede miał:) Ładnego tuna macie w sumie. pzdr

Dodane przez michu dnia 07-03-2007 21:29
#21

ciekawe kto ci zrobił te przytarcia i pekniecia w katance?? chyba ja :yes: chociaz ty se troche tez zrobiles:p

Dodane przez CzopAss dnia 07-03-2007 21:42
#22

Ja to zrobiłem, ale prawie nic. Błotnik troche i z przodu pęknięcie.

Dodane przez michu dnia 07-03-2007 21:54
#23

ale ja tez sie przyczynilem to peknieć w twoim sqtku

Dodane przez CzopAss dnia 08-03-2007 13:18
#24

No i to nie mało tych pęknięć:/:) Lusterko, plastik z przodu, na kierownicy, z boku się odłamało, hamulec hyba też(klamra), kierunki i jeszcze chyba coś... Ale działa, ... bedzie działać... hehe. Ale tuning mechaniczny (choć skromny), to nadrabia;P. pzdr

Edytowane przez CzopAss dnia 08-03-2007 13:19

Dodane przez Bambus dnia 08-03-2007 16:46
#25

Konrad991 a gas box to nei raczej tun mechaniczny ?

Dodane przez Suzuki_WR_70 dnia 02-06-2007 22:49
#26

Mechanika:
Cylinder-Polini corsa 70cm
Wariator-Polini speed control
Gaźnik-dellorto 24 mm
Tłumik-Giannelli ice sport

Optyka-
Biała lampa tył
Lexsusowe Kierunki
Ale pracuje dalej ;P