Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Czy jeśli przejadę się bez tłumika nic się nie stanie?

Dodane przez matiz333 dnia 05-11-2008 19:56
#1

Mam katanke Lc 98r. Założony cylek ITALKIT 50 (Sport),odblokowany króciec ssący 19mm ,pasek dayco kevlar,Rolki 4g S6,Slizgi wariatora Hebo,i sprężyne dociskową +15 Metrakit.Oraz zablokowane przełożenia:I tłumik standart.(.Przyspieszenie jest super.Ale wskazówka zatrzymuje sie niestety na 70 km/h.Dlatego chciałbym sprawdzić czy jak zdejmę wydech to poleci więcej.Dlatego moje pytanko to czy nic się nie stanie jak będe jechał bez tłumika?
Wiem że to troszekę drętwe pytanie.Ale liczę na waszą pomoc.
Niechodzi mi tutaj o to że suki mnie zaraz zgarna ale czy nie stanie się nic silnikowi(cylek,tłok itd).

Dodane przez wander dnia 05-11-2008 20:00
#2

jak zdejmiesz wydech to będzie jechał jeszcze mniej, silnik dwusuwowy musi mieć komorę odpowiednią komorę sprężania(tłumik)

Dodane przez matiz333 dnia 06-11-2008 07:50
#3

Ja bym się z tym kłócił miałem crossa i jezdziłem bez tłumika(aby sprawdzić)Tylko teraz obawiam się o leżący cyl a w crossie miałem stojący.Kumpel tak robił i nic więcej mu nieposzedł, dlatego pytam.Poczęści napewno straci V ,ale jesli chociaż utrzyma się na 70 to można ubiegać o sportowy wydech.
Właściwie to mam taki problem jak jadę 70 to mogę spuścić trochę z manety a Katana i tak będzie jechała 70.Co to może być?
Sorki za post pod postem.

Dodane przez Headhunterz dnia 06-11-2008 11:05
#4

Zablokowane przełożenia.

Dodane przez matiz333 dnia 06-11-2008 15:02
#5

Nie bardzo mi się chce w to wierzyć (wiem że mam blokowane) ale inne katany z tego rocznika na zablokowanych przełożeniach pocisną do 90 także to musi być jakiś dodatkowy problem.

Dodane przez Pietras dnia 06-11-2008 17:36
#6

Wariator i wydech by sie przydał .

Dodane przez matiz333 dnia 07-11-2008 08:26
#7

Właśnie też tak myślę ale nie chcę pochopnie wydawać kasy i kupować zbędne części dlatego chcem to jakoś sprawdzić.Może macie jakiś inny pomysł?
:p

Dodane przez baziu_19 dnia 07-11-2008 13:09
#8

Na pewno Katana z zablokowanymi przełożeniami nie poleci 90km/h. Kiedy ściągniesz wydech, to ci nic nie da. Jedynie może być jeszcze gorzej (słabsza i wolniejsza).

Suzuki Katana w wersji Performance leci trochę więcej niż zwykła (ok.80 km/h seria). Kup sobie lepiej odblokowane przełożenia.

Dodane przez Skrobi dnia 07-11-2008 13:38
#9

Mówicie o tym zablokowanym przełożeniu. hmm ja tez jak jadę 60 to mogę puścić z gazu i jedzie tyle samo i mam jeszcze jeden problem ze rozpędza się do 60 ale jak przekroczy 65 to się buja dalej do 80 nawet czy to jest jakąś blokada ta na przełożeniu?

Dodane przez baziu_19 dnia 07-11-2008 16:47
#10

Ja też tak mam, że gdy popuszcze gazu, to jedzie tyle samo. Napisz jaką masz Katane Skrobi. Niech się wypowie ktoś kto ma odblokowane przełożenia, to czy jak ujmie trochę gazu będzie dalej jechała tyle samo?

Dodane przez Skrobi dnia 07-11-2008 17:35
#11

nie wiem dokłądnie jak ten model sie zwie w papierach pisze aa50 a niew eim czy tak jest ;p a 00rok i ciecza chłodzona ;p niew eim dlaczeog sie tak dizejje pomozecie?

Dodane przez Headhunterz dnia 07-11-2008 17:52
#12

Zmieńcie rolki bo już się wam wytarły, katana powinna wskakiwać na obroty od 40-45 w takim przedzieale, to już zależy od rolek

Dodane przez Skrobi dnia 07-11-2008 18:00
#13

aha no a jakie sa i na jakie wymienic?? mi wkreca wczesniej od 25 30 gdzies eh wiec tu jest ten ból ;p

Dodane przez Headhunterz dnia 07-11-2008 18:25
#14

jest dobre, mi chodziło, że przy 40-45 wkręca się na rolkach 6.2

Dodane przez Skrobi dnia 07-11-2008 18:28
#15

To co proponujesz?

Dodane przez wander dnia 07-11-2008 18:36
#16

@headhunterz co ty piszesz... wszytko zależy od regulacji i naszych upodobań jak i kiedy wskakuje na obroty.... Jak każdy silnik na pewnych obrotach ma największą moc i na tych właśnie obrotach skuter powinien opracować do momentu rozpędzenia a następnie powinien być wzrost prędkości wraz ze wzrostem obrotów.

Dodane przez Headhunterz dnia 07-11-2008 19:00
#17

To właśnie o tym mówię tylko inaczej to sformułowałem. Mi osobiście wkręca się na obroty od 40-45km/h testowałem różne zestawy itp. poczynając od rolek 3g kończąc na 6.5g, poprawiały, bądź pogorszały one tylko start. Ogólnie to, myślę, że obroty zależą od cylindra w dużej mierze np. Polini sport 70cc (LC) 6.5km przy 6xxxx rpm, ponieważ cylinder osiąga daną moc na danych obrotach.


Dodane przez Skrobi dnia 07-11-2008 19:08
#18

Sorki ze tak z nienacka spytam ael teraz zima sie zbliza i odłoze troche stówek i co mi radzicie interesuje mnie jakis tuning mechaniczny zeby zwiekrzyc osiagi. narazie v-max wynosi 80 km/h

Dodane przez wander dnia 07-11-2008 19:10
#19

też ale waga rolek i przyśpieszeni zależy od sprężyny centralnej(czym twardsza sprężyna(lepsze przyspieszenie) tym cięższe rolki muszą być) sprężynki sprzęgła z kolei zakleszczają sprzęgło przy osiągnięciu danych obrotów(w największej mocy cylindra). Moc cylindra zalezy też od tego jaki wydech zastosujemy!!! i jak wyregulujemy gaźnik. Czyli tak na prawdę nie ma reguły. Po trzeba do tego aby to wyregulować wprawy, i trochę zabawek(rolki, sprężynki, dysze i sprężyna centralna)