Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Chyba pasek posedł;p
Dodane przez Skrobi dnia 01-11-2008 12:20
#1
NO dzisiaj rano pojechałem na stacje jakies 3 km i ruszyłem w strone powrotna heh odrazu pop powrocie nie zgaszając maszyny ruszyłęm do babci jakies 10 km ale po 2 km usłyszałem dziwne dzwieki i w ciagu 4 sekund silnik przestał napedzac koło. zmeczyłem sie troche droga do domu. (eh smieszne jest to ze mieszkam koło tzn naprzeciwko cmentarza i pełno ludzi tam) oczekuje od was najprostszych napraw i co bedzie konieczne do tego ;p tzn jaki pasek itp mam katane z 2000r chłodzona ciecza;p pozdrawiam
Dodane przez bomba25 dnia 01-11-2008 12:32
#2
http://www.skuter...789b907f25
Polecam ten produkt stosukowo nie drogi. Jak wymienic pasek wiesz czy opisac czy umiesz to zrobic? Możesz kupic seryjny pasek lecz uważam że warto dołożyc te 20zł i miec cos pożądnego.
Dodane przez tomek_kr dnia 01-11-2008 12:45
#3
ja polecam pasek POLINI RACE. Jest on ciut dłuższy od seryjnego dzieki wchodzi wyżej na warioator, co przekłada sie na większy v-max...;)
http://sklep.miel...cb4787376f
Dodane przez baziu_19 dnia 01-11-2008 19:13
#4
Żeby wymienić pasek będziesz musiał ściągnąć pokrywę i odkręcić śrubę od waria (to ta po lewej stronie). Najlepiej gdybyś miał klucz pneumatyczny albo specjalną blokadę, aby ją odkręcić.
Dodane przez Headhunterz dnia 01-11-2008 19:16
#5
Ja wsadziłem śrubokręt pomiędzy zębatki i zablokowało wario
Dodane przez baziu_19 dnia 01-11-2008 19:19
#6
Nawet skuteczna ale ryzykowna metoda. Trzeba mieć wyczucie.
Dodane przez bomba25 dnia 01-11-2008 20:16
#7
W kataniue wystarczy klucz 32 i nasadowa 17. Na zbierak kopniaka nakładasz płaski 32 lub francuski a na nakretke 17 i trzymjac 32 krecimy 17 :D
Dodane przez tomek_kr dnia 01-11-2008 20:50
#8
ja tam dopracowałem metode z zablokowaniem zębatki sprzęgła...;) a by odkręcić dzwon wkładasz odwrotnie jakieś cienkie kombinerki i blokujesz dzwon pretem przteykajac miedzy te kombinerki i odkrecasz normalnie kluczem....
Dodane przez Headhunterz dnia 01-11-2008 20:51
#9
Według mnie to jak napisałem śrubokręt najprostszy i nie jest to ryzykowne bo nic się nie krzywi
Dodane przez bomba25 dnia 01-11-2008 21:21
#10
Tutaj zero ryzyka :D Ja bym sie bał śrubokrętem pozatym sięzka misja bo próbowałem :D
Dodane przez pabloziomek1991 dnia 03-11-2008 15:43
#11
Skrobi może pasek masz dobry ale jak coś to polecam Malossi Kevlar
Dodane przez baziu_19 dnia 03-11-2008 17:42
#12
Zobaczymy czy po przejechaniu kilku tysięcy kilometrów na tym pasku będziesz dalej go polecał:p
Dodane przez Daniez dnia 03-11-2008 17:48
#13
Masz może u siebie w mieście taki zakład w którym się wymienia koła?? No to właśnie...jedziesz sobie tam przedstawiasz sprawę i oni ci odkręcają tam dzwon lub wario jak se chcesz i wymieniasz>>wszystko skręcasz ładnie się uśmiechasz i dziękujesz za pomoc i odjeżdżasz.
No chyba że jesteś tak nie śmiały że się boisz no to polecam ten o to sposób
http://img113.ima...283yv4.jpg lub zapierasz o ścianę scooter i siadasz z tyłu i nogą lub ręką odkręcasz. No i to wszystkoB)
Dodane przez wander dnia 03-11-2008 19:18
#14
dokładnie tak @Daniez , ja też ten sposób stosuję:D Ale za pierwszym razem musiałem jeszcze rurką przedłużać klucz bo nie chciało iść:D
Dodane przez Grzesiekkoc1993 dnia 03-11-2008 21:05
#15
Apropo....
W mojej Katance Pasek Jest Tak Luźny że z Gury przekładni dam rade go przeciągnąc bez użycia siły na sam duł komory przekładni..Gdy wymienie Pasek czy osiągi wzrosną..??
Dodane przez axdam42 dnia 03-11-2008 22:14
#16
W moim przypadku wsadzenie nowego paska DAYCO nic nie dało na osiągach ;) jeździ tak samo jak wcześniej a ten poprzedni był trochę stary... aż pękł ;d niektórzy mówią że coś tam daje ale ja mówię o swoim przypadku ;D
Dodane przez Headhunterz dnia 03-11-2008 22:34
#17
Na polini race podobno daje 5km/h Zamykam bo sie robi tu
R O Z P I E R D O L