Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: 2 Pytania

Dodane przez LMatador dnia 04-10-2008 09:12
#1

Mam dwa następujące pytania. Mam dwie oferty sprzedaży tłumików i nie wiem który wybrać. Laser X-Pro i Polini Funky. Oba są używane, lasera trzeba przerabiać bo to z srki, a polini trzeba chyba cos z kolankiem zrobić bo nieco wgniecione jest. Cena za Laser - 200zł a za Polini 100.

Pytanie 2:
Ja i mój kumpel mamy katany ja 2001 on 2002 rok. Ja mam prawie serię i jedzie 75 a on cyl 70, i leovince zx i mu tylko 70 jedzie bo mu coś stuka. Wydaję mi się że to przełożenia blokowane. Skoro tak to znaczy że ja mam je odblokowane? U mnie nic nie stuka. ja za swój skuter dałem 3500.

Dodane przez x1x1x1 dnia 04-10-2008 09:22
#2

Na pierwsze: bierz lasera będzie lepszy, a laser jest z jakiej apki? z silnika morini czy jakiej?

Na drugie: raczej masz blokowane przełożenia, a u kumpla coś jest po prostu uszkodzone, ale nie jesteśmy wróżkami, co tam może stukać??? Niech powie dokładnie z jakiego miejsca słychać te stukanie.

Dodane przez LMatador dnia 04-10-2008 09:35
#3

1: Laser jest z Minarelli czyli ta starsza srka, gwizdek trzeba będzie przerobić chyba, bo jest inaczej niż u mnie.
2:Tak raczej z tyłu, u mnie z tyłu oprócz pracy silnika słychać taki miarowy jak by pisk coś jak turbo w samochodzie :P (u niego jak stuka to aż w tyłku czuć :P )

Edytowane przez LMatador dnia 04-10-2008 09:37

Dodane przez x1x1x1 dnia 04-10-2008 09:39
#4

Ale jeszcze dokładniej by się przydało, niech zdejmie dekiel i będzie wtedy dokładnie słychać co stuka (zreszta nie musi być pod deklem ten stukot) jednak niech to dokładnie sprawdzi

A ten świst to każdy ma ;)

Edytowane przez x1x1x1 dnia 04-10-2008 09:39

Dodane przez LMatador dnia 04-10-2008 09:41
#5

Aha :) Wydaję mi się też że nie muszę zmieniać dyszy głównej skoro mam WR?

Dodane przez matiz333 dnia 04-10-2008 14:07
#6

1.Osobiście proponował bym Laser X-Pro;)

2.Lepiej niech sprawdzi ten stukot.Gdy u mnie się coś takiego działo odrazu sprawdziłem i okazało sie że łożyska na korbowodzie poszło.Naszczeście odłamki koronki nie zdołały uszkodzić mojego Ital Kita 50 jednak tłok lekko poharatany:(.Więc radze się upewnić aby nie ponieś większych kosztów.

Dodane przez LMatador dnia 04-10-2008 15:02
#7

Da się jakoś samemu sprawdzić gdzie mam blokady? Mam wersję wr to dyszę główną mam chyba odpowiednią, wario sportowy hebo więc nie ma blokady, tłumik seria, bez blokad. Chyba lecz nie jestem pewnien blokady są jescze na kolektorze i króćcu... A i jeszcze, czy jak mam cylinder 70 to musze sam mieszankę robić? Czy normalnie można olej lać do zbiornika?

Edytowane przez LMatador dnia 04-10-2008 15:14

Dodane przez majer93 dnia 04-10-2008 15:19
#8

laser nie da rady!!!!!! Jak do minarelli to nei przeribisz!!!!!! cylinder zupełnie inaczej ustawiony! wyjdzie ZŁOM!!! Kup tego polini, ale on musi być typowo do morini. Zręszta za tanio, coś w nim musi być nie tak;/

Dodane przez LMatador dnia 04-10-2008 15:35
#9

No kolanko wgniecione podobno jest...

EDIT:
Więc jaki brać? Bo już sam nie wiem ;/

Używaj opcji "edytuj"!!!!!!!!!!!!!!

Edytowane przez Daniez dnia 05-10-2008 10:48

Dodane przez Daniez dnia 05-10-2008 10:53
#10

Za taką cenę to ja bym wziął...no chyba że jest cały zardzewiały, pognieciony, i ma tak przepaloną watę że wygląda jak popiół to bym nie brał bo byś musiał w niego włożyć jeszcze kasy aby jakoś wyglądał

Dodane przez Headhunterz dnia 05-10-2008 13:07
#11

majer93 napisał/a:
laser nie da rady!!!!!! Jak do minarelli to nei przeribisz!!!!!! cylinder zupełnie inaczej ustawiony! wyjdzie ZŁOM!!! Kup tego polini, ale on musi być typowo do morini. Zręszta za tanio, coś w nim musi być nie tak;/




Ja mam Giannelli od minarelki i jest nawet fajnie.

Dodane przez LMatador dnia 05-10-2008 14:26
#12

Laser jest dobry, tylko go wypolerować dla połysku, a wata wyjęta dla odgłosu :D ja raczej za laserm jestem, tylko go przerobić, a polini nie widziałem.

Dodane przez Pietras dnia 05-10-2008 15:07
#13

jak Wypolerować to potem pomalować bezbarwnym na wysoka temp.
a laser nie jest w chromie ;>?

Dodane przez LMatador dnia 05-10-2008 15:19
#14

No jest chromowany cały, czyli jednak brać lasera?

Dodane przez Pietras dnia 05-10-2008 15:23
#15

Ja bym brał lasera ;]

Dodane przez LMatador dnia 05-10-2008 15:26
#16

Też tak uważam :) Podobno lepszy niż Yasuni Z. Dam mechanikowi tylko do przeróbki.

Dodane przez Pietras dnia 05-10-2008 15:32
#17

tylko żeby nie zniszczył za dużo chromu żeby nie rdzewiał tam gdzie odpadnie przymaluj na czarno albo srebrno sprayem na wys. temp. ;]

Dodane przez Headhunterz dnia 05-10-2008 17:56
#18

Można również pomalować sprejem Chromowanym.

Dodane przez wander dnia 05-10-2008 21:42
#19

spray chromowy nadaje się na "wiocha tuning" to się nie nadaje zupełnie do niczego!!

Dodane przez x1x1x1 dnia 05-10-2008 22:04
#20

Dokładnie, pomalujesz to, a wystarczy dotknąć to (już po wyschnięciu) i się od razu będzie lepić i rozpuszczać, ślady na tym będą się robić, zwykły pic, szkoda kasy.

Dodane przez LMatador dnia 10-11-2008 23:29
#21

Sorry że odswieżam temat :D Kupiłem lasera z przeróbkami nie było problemu, wypolerowany, wata zmieniona jeszcze tylko polakierować :)