Dodane przez Dzidek dnia 31-08-2008 01:36
#1
Witam,
Chcia
łbym przedstawi
ć wam moją maszynkę. Ogólnie moje plany zakładają stworzenie najszybszej katany w Polsce. Lecz jak ka
żdy z was pewnie zna silnik morini, nie jest skory do współpracy ;)
Lecz ju
ż niedługo sie okaże jak nad nim zapanowałem.
<> Tuning Mechaniczny
Hebo Manston Replica 70cc
Tecnigas RS70
PHBG Dell'orto 21mm (Stage6 Black Ediotion)
Kr
óciec ssący Motoforce RACING
Wał korbowy BGM EVO
Membranki z Carbonitu
Stożek E5 (srebrny)
Malossi Multivar 2000
Malossi Fly (nie założony z braku blokady)
Pasek Polini Race
Przekładnia pierwotna Top Racing 16/49
Przekładnia wtórna Polini 20/61
Łożyska SKF Eco
<> Tuning ogólny
Amortyzator gazowy BGM Racing One
Rev Counter Koso II (obrotomierz + czujnik temperatury koso II)
Opona Dunlop 130/60-13 57P 207RS tył
Opona Dunlop 120/70-12 51P GT301 przód
<> Tuning Optyczny
Custom lampa tylna wykonana przezemnie (w toku)
Nadkole z blachy ryflowanej (w toku)
Błotnik pomalowany na niebieską perł
ę
Polerka pokrywy przekładni
Polerka pokrywy pom
py wody (w toku)
Obszycie kanapy białą skórą (w toku)
Usunięcie stopki centralnej
Zastąpienie jej stopką boczną IGM czarną
Klosze i manetki...
Aktualny stan mechaniki:
Docieranie - 1 z 5 godzin przepalonych.
Niedługo:
Lekka regulacja oraz docieranie w je
ździe (Uff nicasil ~ 150km)
Akualne zdjęcia z projektu - http://bikepics.c...efault.asp
Używaj Alt!!!
Edytowane przez Daniez dnia 31-08-2008 10:33
Dodane przez Dzidek dnia 31-08-2008 15:06
#5
Wole technigasa Rs 70 jest duzo milszy dla ucha i daje kopa w srednich i wyskokich obrotach. Bo wszystkie inne wydechy daja kopa jak sie je kreci wysoko.
@Headhunterz
To nie jest poziom Evo czy High End (chociarz patrzac na dostepne czesci to mozna by tak powiedziec) tylko mid-race. Czyli lekko wyscigowy.