Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Przebieg w Katanie

Dodane przez baziu_19 dnia 28-08-2008 15:53
#1

Od kiedy mam Katane męczy mnie pytanie: Ile może przejechać kilometrów na seryjnym silniku (wersja AC)? Oczywiście prawidłowo ekslploatowana.

Ja swoją kupiłem, gdy miała zrobione 15455km i nie działał licznik, a po tygodniu od kupna zepsuła się:/ Od wtedy zadaje sobie pytanie ile naprawde miała przejechane??

Dodane przez x1x1x1 dnia 28-08-2008 16:12
#2

Różnie bywa mogła mieć 16 tysi albo mogła mieć 30 tysi takiemu jednemu w AC padł cyl po 18 tysiach chyba a tylko dla tego bo silnik miał spore obciążenie (właściciel miał spora masę ;) )

Dodane przez stiv440 dnia 28-08-2008 18:30
#3

A kogo interesuje przebieg w motorowerze!?najważniejszy jest stan techniczny! przebieg zawsze można skorygować ;) (przy normalnej jeżdzie,oryginalny cylinder w 50-tce powinien wytrzymać beż szlifu około 10,000km) rzadko kiedy wytrzymuje więcej

Dodane przez x1x1x1 dnia 28-08-2008 20:12
#4

@stiv440 ja tak samo sądze ale jednak są osoby które mają po 20 000 km i bez żadnego szlifu od nowości (przynajmniej tak mówią)

Dodane przez Headhunterz dnia 28-08-2008 20:48
#5

Mi zatarła się przy 26407.1km (ale dokładnie napisałem) Cylek był seryjny zamontowany w 98r co było widać po jego stanie wizualnym


EDIT:// to znaczy przytarła się bo szla jeszcze 15km/h xD (prędkość światła) <lol>

Edytowane przez Daniez dnia 30-08-2008 08:16

Dodane przez stiv440 dnia 28-08-2008 22:17
#6

eee ...15km/h!!! To jeszcze całkiem rześki cylek:D:D:D

@x1x1x1 oczywiście masz racje! Wyjątki się zdarzają, nie ma na to reguły.

Zdanie zaczynamy z dużej litery!!

Edytowane przez Daniez dnia 30-08-2008 08:17

Dodane przez Headhunterz dnia 28-08-2008 22:18
#7

Ta tylko tłok spadł i pękł jak coś to mogę sprzedać cylek, nadaje się na szlif tylko

Używaj Alt!!

Edytowane przez Daniez dnia 30-08-2008 08:29

Dodane przez torrus dnia 29-08-2008 12:24
#8

A ja mam na AC 98 rok już ponad 26 tys i jeszcze dobrze chodzi.... Ale w zimie planuje zrobić sobie szlifa żeby go odświeżyć ;D

Dodane przez Headhunterz dnia 29-08-2008 12:30
#9

To wyjdzie na to samo jak kupisz nowy cylek (70cc) oczywiście finansowo

Edytowane przez Daniez dnia 30-08-2008 08:30

Dodane przez Pietras dnia 29-08-2008 12:32
#10

Ile kosztuje szlif ?

Dodane przez Headhunterz dnia 29-08-2008 12:35
#11

120zł max 150zł tłok i pierścienie 180zł więc prawie to samo

Dodane przez stiv440 dnia 29-08-2008 14:52
#12

No nie przesadzaj, za szlif koło mnie w zakładzie biorą 50 zł,tłok i pierścienie 60-70zł ,więc nie wychodzi tak drogo!a w tej cenie jak wcześniej pisałeś to wychodzi (powiedzmy ok300zł) nie kupisz dobrego cyla,gwarantuje ci to!!np:na mielochu są cyle std 50 ale pochodzą z Chin!! osobiście pytałem o to bo tęż potrzebowałem kupić i dałem sobie z nim spokój

Edytowane przez Daniez dnia 30-08-2008 08:31

Dodane przez x1x1x1 dnia 29-08-2008 14:58
#13

Sory za offtopa ale czy po szlifie cylinder ma dalej taką samą żywotność jak nowy i czy lepiej kupić nowy czy dać do szlifu (załóżmy że nie zwracamy uwagi na pieniądze xD)

Edytowane przez x1x1x1 dnia 29-08-2008 14:59

Dodane przez stiv440 dnia 29-08-2008 15:11
#14

Ja szlifowałem i nie narzekam codziennie jeżdżę do pracy ponad 30km w obie strony,zrobiłem już ponad 4tyś i nic się nie dzieje,moim zdaniem jeśli szlif jest dokładnie zrobiony to nie ma znaczenia

Edytowane przez Daniez dnia 30-08-2008 08:32

Dodane przez Pietras dnia 29-08-2008 17:09
#15

Ja mam serie już ponad 20 tyś . myślę ze jeszcze trochę wytrzyma kupił bym polini sport 70 ale stary nie chce dawać kasy jak jeździ wiec myślę ze niedługo padnie :] jak kupie polini to nie muszę wału zmieniać i na mielochu pisze też ze nie muszę gaziora wymieniać lecz lepszy by był 17,5 czy to prawda ?

Edytowane przez Daniez dnia 29-08-2008 20:33

Dodane przez Headhunterz dnia 29-08-2008 17:27
#16

Wału w sumie nie musisz ale nowy przydałby się przy takim przebiegu, do gaźnika wystarczy dysza większa

Edytowane przez Daniez dnia 29-08-2008 20:33

Dodane przez OloK dnia 30-08-2008 03:27
#17

Ja miałem katane i zrobiłem 14.000 km i cylek padł tylko dlatego że zabezpieczenie sworznia wypadło :(

Edytowane przez Daniez dnia 30-08-2008 08:33

Dodane przez Daniez dnia 30-08-2008 08:36
#18

Jak jest stary cyl to tak jest. Byle [cenzura]o i po cylku. Chociaż ja na swój nie narzekam i go katuje jak tylkoB) 15,5 tyś przebiegu ;)