Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Jakiej firmy jest seryjny cylek? Help

Dodane przez matiz333 dnia 15-08-2008 17:55
#1

Mam niewielki problem.Kupiłem niedawno Katane LC 98r zprowadzoną z Niemiec i chciałbym wiedzieć jakiej firmy są seryjne cylki.Ja osobiście mam założony Ital KIT.I teraz mam dylemat czy to jest seryjny czy jakiś zmieniony.A i jeszcze jedno jakiego koloru są seryjne sprężynki w takiej katance.Niestety nie miałem możliwościi dowiedzieć się co było już wymieniane ponieważ kolo co od niego kupiłem kompletnie się nieznał i gdy kupywałem Suzi troche sie dusiła. Oczywiście stwierdził że to wina wario, ale najpierw wyczyściłem gażnik i wszystko gra.

Dodane przez Pietras dnia 15-08-2008 18:07
#2

hmmm sam nie wiem a moze Morini :P?

Dodane przez Daniez dnia 15-08-2008 18:14
#3

Hmyy właśnie też nie wiem no raczej firma Morini ale u mnie jest tylko 49ccm wypukłe. A seryjna sprężyka w katanie jest bodajże zielona(przynajmniej u mnie tak było)

Dodane przez Pietras dnia 15-08-2008 19:51
#4

u mnie czarna

Dodane przez Marcinuzzz90 dnia 15-08-2008 19:55
#5

Orginalne sprężynki (centralna i 3 sprzęgłowe) są bez koloru (kolor metalu)... No a co do cylka to sam jestem ciekaw bo u mnie np. jest wygrawerowane 'aprilia' a też katanę mam z Niemiec i tak samo jak autor matiz333 nic o niej nie wiem...;)

Dodane przez baziu_19 dnia 15-08-2008 19:59
#6

Appropos "grawerowania" U mnie jest napisane - SUZUKI

Dodane przez Headhunterz dnia 15-08-2008 20:04
#7

powiem tak - Suzuki LC/AC

Dodane przez majer93 dnia 15-08-2008 20:49
#8

Na orginalnym cylindrze lc jest napisane "SUZUKI", na cylindrze AC jest napisane "49ccm". Oczywiscie cylindry są firmy suzuki, nie morini itp, bo morini to nazwa całego silnika. A nasze katany produkowała firma suzuki. Tak samo cylindry w italjetach są firmy italjet, a są w silniku morini.;)

Dodane przez Daniez dnia 15-08-2008 20:57
#9

A ja mam LC i u mnie jest I napis Suzuki i 49ccm

Dodane przez Headhunterz dnia 15-08-2008 21:16
#10

Wnioskując z waszych informacji to chyba zależy od daty produkcji.

Edytowane przez Daniez dnia 16-08-2008 08:43

Dodane przez baziu_19 dnia 15-08-2008 21:21
#11

Headhunterz, to nie zależy od daty produkcji tylko od tego, czy twoja Katana jest chłodzona powietrzem, czy cieczą

Dodane przez Milosz dnia 16-08-2008 14:40
#12

U mnie jest suzuki i 49ccm

Dodane przez bomba25 dnia 16-08-2008 14:50
#13

ItalKit to chyba sportowy cylek...

Dodane przez stiv440 dnia 16-08-2008 15:13
#14

ItalKit to na pewno sportowizna!! co do silnika to morini jest bazą a juz poszczególne firmy zaopatrują go w swoje "dodatki(logo)"jak cylinder,przekładnia+pokrywa przekładni,pokrywa silnika,dlatego do katany cylindry mozna załozyć od innych modeli np: italiet, aprilia, ala, co do przekładni to do katany wiem że pasuje z aprilii sr 2000(morini) ale tylko do katan z wałkiem 17mm(do 1999r) co do sprężynek to są takie jak napisał kolega @Marcinuzzz90 jeśli macie inne to nie są oryginalne(tylko tuningowe)

Edytowane przez Daniez dnia 16-08-2008 16:42

Dodane przez matiz333 dnia 16-08-2008 15:33
#15

Wiem dokładnie że Ital Kit to sporting i właśnie mnie to gnębi czy w niemczech było coś tuningowane. A co do sprężynek to mam założone czerwone. Ale nie wiem jakie sprzegło mam może sportowe ? Niestety nie mam pneumata ale juz niedługo zarejestruje i mi ojciec w robocie zdejmie. Narazie dzięki za doradzenie.Mój problem już w 80% rozwiązany.



I Love www.suzuki-katana.pl

Dodane przez stiv440 dnia 16-08-2008 15:42
#16

Na pewno jest po jakimś tunie!(cyl, sprężynki,i na pewno wydech)
do zdjęcia dzwonu nie trzeba pneumata,wystarczy dobry klucz do odkręcania filtrów oleju w autach,stosuje i nie narzekam;)

Edytowane przez Daniez dnia 17-08-2008 12:22

Dodane przez Marcinuzzz90 dnia 17-08-2008 10:47
#17

Tak na off-topie to powiem że dzwon sprzęgła można odkręcić też zaciskając tylni hamulec... Jak ktoś ma dobry to ten sposób w zupełności wystarczy.B)

Edytowane przez Marcinuzzz90 dnia 17-08-2008 13:29

Dodane przez matiz333 dnia 17-08-2008 12:35
#18

stiv440 mała pomyłka brak komina sportowego tylko cylek i sprężynki.A co do tego dzwonu to już tyle metod wypróbowałem że sie w głowie nie mieści.Hamulec nie daje rady bardzo dobrze trzyma ale klucze się gną . A co do klucza do filtrów to niby jak go założyć?:o

Dodane przez x1x1x1 dnia 17-08-2008 12:59
#19

Hmmm... u kumpla w katanie na cylku jest wybite aprilia... można to rozumieć że cyl był zmieniany?

Dodane przez bomba25 dnia 17-08-2008 13:41
#20

No raczej... :]

Dodane przez stiv440 dnia 17-08-2008 20:38
#21

matiz333 sport komin pewnie był,bo nikt nie zakłada sportowego cylka,nie zmieniając wydechu!po prostu przed sprzedażą został zamieniony sporo ludzi tak robi.no chyba że gość był idiotą i tego nie zrobił,w co raczej wątpię, co do dzwona masz po prostu kiepskie klucze;) że się gną,a i koło możesz zablokować np: trzonkiem drewnianym od młotka,co do klucza do filtrów
(działa na zasadzie takiej obejmy ,no czymś podobnym odkręca się zakrętki od słoików;) no nie potrafię ci lepiej wyjaśnić!!
Popatrz na allegro jak wyglądają i wtedy załapiesz jak go się używa.

Edytowane przez Daniez dnia 18-08-2008 07:51

Dodane przez matiz333 dnia 18-08-2008 08:05
#22

Wie co to jest klucz do filtrów bo ojciec jest mechanikiem i ja też się w to oroche bawię.A sposobuz trzonkiem też próbowałem i sie złamał to wsadziłem rurke metalową i nic lekko sie wygieła i tyle.Ale nie spieszy mi sie tak bardzo już niedługo będzie zarejestrowany to na spokojnie pneumatem odkręce narqa i dzięki za pomoc.