Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Suzuki Katana By Pietrass

Dodane przez Pietras dnia 14-08-2008 21:15
#1

http://www.bikepi...atanaay50/

Tuning:
Prawie seria ;]
- Fajka i przewód NGK xd


i Tak leci sobie 75 :]


Optyka:
Polerowny dekiel (w trakcie)
Neony zielone nie widać :(
Podświetlone soczewki zielonymi diodami
Polerowna pokrywa seryjnego tłumika w trakcie ;] został papier 1500

Edytowane przez Pietras dnia 14-03-2009 22:01

Dodane przez Daniez dnia 14-08-2008 21:20
#2

Fajna katankaB)
Jakim środkiem rozpuściłeś farbę??

Edytowane przez Daniez dnia 14-08-2008 21:23

Dodane przez Pietras dnia 14-08-2008 21:25
#3

jakiejś słabej marki takiej w butelkach co jest rozpuszczalnik koszt 8 zl wiec nie taki dobry efekt ale mi sie w sumie szpachelką nie chciało jechać ale jak nalałem tego czegos do kubeczka plastikowego to mi sie stopił :P

Edytowane przez Pietras dnia 14-08-2008 21:28

Dodane przez Headhunterz dnia 14-08-2008 21:38
#4

Trochę nie teges wyczyść pod pokrywą silnika wszystko :P

Edytowane przez Daniez dnia 15-08-2008 09:24

Dodane przez Pietras dnia 14-08-2008 21:54
#5

pisze w trakcie ? dopiero połowa papierem 600 jeszczew 1500 i dojade 2000

Dodane przez Headhunterz dnia 14-08-2008 22:40
#6

Ja na razie w mojej zmieniłem cylek, filtr i rolki. Planuje jeszcze zmienić przełożenia, wario i wydech albo sprzęgło

Edytowane przez Daniez dnia 15-08-2008 10:22

Dodane przez Pietras dnia 15-08-2008 11:21
#7

nowe fotki ;]

Dodane przez Pietras dnia 14-03-2009 21:49
#8

Nowe zdięcia może komuś sie przydają . http://www.bikepi...atanaay50/

Dodane przez Headhunterz dnia 14-03-2009 21:50
#9

ale ją wypucowałeś

Dodane przez Pietras dnia 14-03-2009 21:51
#10

No starałem sie chyba będe malował silnik na niebiesko albo zielono :P

@ Ładne buty na jednej xd

Edytowane przez Pietras dnia 14-03-2009 21:52

Dodane przez Headhunterz dnia 14-03-2009 22:11
#11

to co? Wprowadziłem modę malowania silników? B)

Dodane przez Pietras dnia 14-03-2009 22:15
#12

E ja już dawno myślałem o tym ale popatrzalem na twoją łądnie to wygląda ale ja nie będe malował całego okolice gażnika to maź nie będe malował np teo co jest za kołem tam gdzie wał bo to za dużo skręcania itp. Odkręca koło wydech i pomaluje sprayem z 3 razy :P

Dodane przez Barti02 dnia 14-03-2009 23:34
#13

Fajna katana Możesz mi powiedzieć czym czyściłeś te trudno dostępne miejsca silnika tam obok gaźnika np czy już miałeś wszystko czyste jak kupiłeś ?

Dodane przez Headhunterz dnia 14-03-2009 23:39
#14

elektrolitem

Dodane przez Pietras dnia 15-03-2009 08:19
#15

Był tak zasyfiony że na początku nie wiedziałem gdzie jest gaźnik najprostrzym sposobem pędzelek potem kompresor z Olejnicą w niej bęzyna (taka brduna stray z pracy przywozi połączona z oleiem) a potem ekstrakcyjną taką bezbarwną odtłuściłem i gotowe :]. Tylko najpierw poszorowałem szczoteczką od żębów xd

Dodane przez Barti02 dnia 15-03-2009 09:10
#16

A ha dzięki ja muszę wyczyścić bo tez mam taki syf

Dodane przez wander dnia 15-03-2009 16:07
#17

Wielki plus za czystość sprzętu:D Ładna:D

Dodane przez Pietras dnia 15-03-2009 16:38
#18

Dzięki co czyste to ładne :] niedługo maluje :P całą doradzcie jak jest modnie ale bez większego szału :P

Dodane przez Pietras dnia 15-03-2009 17:43
#19

Dziś regulowałem gaźnik i doszłem do takiego mommentu że katana robiła zryw z miejsca bez jakiegokolwiek hamulca cczy podnoszenia ale ma strsznego muła jak dodaje dużo więcej gazu poprostu zwalnia i gaśnie co to może być już mnie wkurza ta regulacja , śróbke od paliwa mam na maxa wkręcona a obroty takie by nie gasła po odpaleniu dać jej dużo więcej bęzyny ?

@Sry za dual wietrze.

Edytowane przez Pietras dnia 15-03-2009 17:45

Dodane przez Headhunterz dnia 15-03-2009 18:04
#20

ja znów mam tak że jak puszcze gaz to gaśnie tylko, ze u mnie jest za dużo powietrza dodane, więc u ciebie jest za mało

Dodane przez Pietras dnia 15-03-2009 18:07
#21

No znowu jak dam za dużo to ma za duże obroty przy postoju :/

Dodane przez Headhunterz dnia 15-03-2009 18:09
#22

to zmniejsz obroty a daj więcej benzyny i będzie git

Dodane przez Pietras dnia 15-03-2009 18:11
#23

A i jeszcze jedno ta śróbka mniejsza bęzyna nie ma sprężyny ? bo może sie poluzować przy drganiach ?

Dodane przez Headhunterz dnia 15-03-2009 18:20
#24

moze

Dodane przez Pietras dnia 16-03-2009 18:34
#25

Pomocy.Reguluje na wszystkie sposoby zmieniam każda śruke o pół obrotu i testuje i nie może sie za ch*** wkręcić na te obroty :/ gaśnie jak dam więcej gazu co to może być ?

Dodane przez Headhunterz dnia 16-03-2009 18:42
#26

wypal jeszcze wydech

Dodane przez Pietras dnia 16-03-2009 18:44
#27

No ale nie miałem problemu przed czyszczeniem gaźnika i wymianą przewodów.

Dodane przez Headhunterz dnia 16-03-2009 18:46
#28

to coś zapchane jest jednak, kompresorem go przeleć jeszcze

Dodane przez Pietras dnia 16-03-2009 18:48
#29

Ok jutro jeszcze będe działał dzis juz nie moge 3 godziny regulacji i taka lipa.

Dodane przez Pietras dnia 17-03-2009 21:14
#30

Zrobiłem katana nie gaśne na pełnej manetce teraz jeszcze na maxa ją wyreguluje. I chętnie kupie sportowy wydech ma ktoś jakieś propozycje ? zainteresowany jestem Hebo NP 2004 albo coś koło Yasuni Z . Używane w przestępnej cenie.

@Interesuje mnie tez Wariator.

Edytowane przez Pietras dnia 17-03-2009 22:55

Dodane przez Pietras dnia 03-04-2009 16:32
#31

Dziś jadąc jak mi przerywała katana ( nie łap[ała obrotów ) znaczy jak dodawałem gazu dusiła się. To zatkałem troche wlot powietrza do filtra tak 3/4 podeszwą buta i wtedy jechała normalnie . Dodam że ten plastik zgubiłem znaczy ( brat) . Zakleiłem prowizorycznie taśmą na chwile i działa wporządku czemu tak jest i czy taka operacja bedzie miała jakieś skutki ?

Filtr jest czysty wycięty z takiej podobnej pianki co orginał czy może jest za cienki i przepuszcza za dużo powietrza ?

Dodane przez Pietras dnia 12-04-2009 23:35
#32

Zaczynam cos działać na początek wydech Yasuni Z pod koniec miesiaca będzie. Potem myśle nad jakimś Wariatorze do Katany AC 98 Jakies Propozycje ?

@Jak myslicie co do Yaśka ? Mysle o rolkach 5,5 g i 22+ dociskowej ? Ma ktos tego Yasuniego na jakiej regulacji spisuje sie najbardziej ?.

Wiem że każda katana inaczej reaguje ale musze miec jakis zakres.

Edytowane przez Pietras dnia 12-04-2009 23:38

Dodane przez Baton dnia 13-04-2009 10:00
#33

Na serii wario najlepiej spisywał mi się na rolkach 4.5g. Z hebo ng 3.5g;D

Dodane przez Pietras dnia 13-04-2009 10:06
#34

No I bardzo mi pomogłeś . A jaką miałeś Dociskową ?. Bo chiciałbym zaoszczędzić i odrazu w miare dobre rolki dopasować.

Dodane przez baziu_19 dnia 13-04-2009 10:48
#35

Na 3,5g to przyspieszenie będzie miała dobre, tylko gorzej z v-maxem. Będzie się bardzo długo rozpędzała do pełnej prędkości. Sprężyna +22% powinna być odpowiednia przy seryjnym sprzęgle.

Dodane przez Pietras dnia 13-04-2009 11:13
#36

Mysle testowe 4,0 - 5,5 Kupic co wy na to ? chyba że od razu 4,5 + 15 + dosikowa albo 22 puxniej chce jeszcze zmienić Ctlek więc odrazu wenze 22

Dodane przez Baton dnia 13-04-2009 11:38
#37

Właśnie hebo ng lubi lekkie rolki. Na 4g to nie chciał sie od ziemi odbić. A z tymi testowymi to dobrze zrobisz, też kupiłem testowe i mogłem sobie go elegancko dostroić. Dociskową miałem +22

Dodane przez Pietras dnia 13-04-2009 12:12
#38

A ma ktos roleczki w tych granicach na sprzedaz ?

Dodane przez Pietras dnia 17-04-2009 18:31
#39

Prace po mału idą . Jakie propozycje co do Lakieriu ? Ja mam na myśli Green Toxiic . Środeczek oczywiście biały. Lub na czarną perłe. Po woli kompletuje Kerownice BMX. :]

Dodane przez Pietras dnia 24-04-2009 21:02
#40

http://bikepics.c...86&s=0

Edytowane przez Pietras dnia 24-04-2009 21:03

Dodane przez Jajecko_ dnia 24-04-2009 21:21
#41

Ciekawie by wyglądała taka zielona katana a środek raczej czarna perła

Dodane przez Pietras dnia 30-05-2009 17:16
#42

http://bikepics.c...atanaay50/

Nowe Foteczki :P

Umyte Kratery
Wyczyszczony napęd na błysk
Wyczyszczona skrzynia korbowa

Czekam na:
Rolki 5,5 Polini
Szczeki jakies do chamulców
Uszczelki cylindra

Szukam wydechu jakiegoś.

Malossi przeszedł szlif i dostał tłok Meteora. więc potzrebuje docierania 500 km . nic nadzwyczajnego ale nie mam licznika :]

Edytowane przez Pietras dnia 30-05-2009 17:27

Dodane przez satan dnia 30-05-2009 19:25
#43

http://moto.alleg...orini.html
http://moto.alleg...lecam.html

Edytowane przez satan dnia 30-05-2009 19:27

Dodane przez matik_3 dnia 30-05-2009 19:27
#44

Grunt to prostownik z Biedronki :P fajna katanka :p

Dodane przez Pietras dnia 31-05-2009 08:08
#45

Prostownik rlz. trocge drogo Hebo jak by był 300 brał bym.

zamieniłem Maobila na Castrola Actevo X-tra Scooter 2T z 45 zł na 30 zł :P a podobno Castrol lepszy.

Edytowane przez Pietras dnia 31-05-2009 08:15

Dodane przez Pietras dnia 31-01-2010 11:48
#46

No to trochę lipa jest , silnik po 1000 km na Malossim odmawia , chyba zabrakło kompresji , odrzucam możliwość zatarcia ponieważ leciutko chodzi (odkręcałem głowice) ale odkręcając dekiel przełożeń zauważyłem że z pod wariatora z zimeringów cieknie olej , czy możliwe że się po prostu wykończyły na takich obrotach ? . Możliwe że krzywy wał tak na nie działa ?, Więc wymiana łożysk i zimeringów na dzień dzisiejszy przewidziana . Uda się wcisnąć zimering nie rozpoławiając silnika ?

Dodane przez Katanakmo dnia 31-01-2010 11:54
#47

Ładna katana ,zadbana i w ogóle.A ty masz też przełożenia zablokowane co nie ? :P

Dodane przez Pietras dnia 31-01-2010 12:45
#48

Niestety.

Dodane przez Aroni dnia 31-01-2010 12:52
#49

No katana ładna, pozazdrościć takiej:D

Dodane przez Pietras dnia 31-01-2010 13:05
#50

Pietras napisał/a:
No to trochę lipa jest , silnik po 1000 km na Malossim odmawia , chyba zabrakło kompresji , odrzucam możliwość zatarcia ponieważ leciutko chodzi (odkręcałem głowice) ale odkręcając dekiel przełożeń zauważyłem że z pod wariatora z zimeringów cieknie olej , czy możliwe że się po prostu wykończyły na takich obrotach ? . Możliwe że krzywy wał tak na nie działa ?, Więc wymiana łożysk i zimeringów na dzień dzisiejszy przewidziana . Uda się wcisnąć zimering nie rozpoławiając silnika ?


Bardziej mi chodzi o odpowiedzi do tego.

Dodane przez cacek14 dnia 31-01-2010 13:12
#51

Lepiej rozłożyć silnik :D
Niż sie bawić i myśleć czy wejdzie
I co masz za wał seryjny??

Dodane przez Pietras dnia 31-01-2010 13:36
#52

Tak seryjny , nie będę rozpoławiał silnika zmieniał łożysk tylko po to żeby wbić zimering...

Dodane przez Krzychu_tk2 dnia 31-01-2010 20:06
#53

nie musisz rozpoławiać silnika, od stony waria wystarczy zewnętrzy simmering zmienić i jest ok. w starym robisz dziurki cieniutkim wiertłem, wkręcasz 2 wkręty do drewna z ostrym czubkiem, wyjmujesz simmering i ładną rurką nabijasz nowy :-) 5 minut roboty.