Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Problemos

Dodane przez Bambus dnia 16-03-2007 19:03
#1

Elo
jestem bardzo zawiedziony osiagami mojej kaci po moim"tuningu" o ile to co zrobilem mozna nazwac "tuningiem". najpierw wymienilem przekladnie na przekladnie pierwotna Top Racing 16/49 potem wymienilem cylinder na Malossi Sporto 70 ccm nastepnie wymienilem tlumik na Tecnigasa next Ra a teraz wymienilem wariator na Malossi Multivar+ regulacja rolek. Myslalem o osiagach kolo 90. A tuy moja katana osiaga zawrotna predkosc 65km/h ze zrabanym przyspieszeniem. Po wymianie samego przelozenia katana smigala 70 km/h z zajebistym przyspieszeniem. Po zalozeniu cylka tlumik byl nie dokrecony i katana smigala 85 z dosc dobry przyspieszeniem. Gdy tlumik przykrecilem osiagi spadly do 75km/h nastepnie kupilem wariator gdy go chcialem alozyc zostal 1 cm luzu miedzy wentylatorem a paskiem. wiec wentylator swobodnie sie rusza.stara tulejka nie wejdzie w nowy warator jest za gruba ta nowa jest krotsza i cienka. gdy zalozylem ku mojhemu zdziwinieu przyspieszenie jest zjebane do potegi do 60 chyba z pol minuty trzeba sie rozpedzac probowalem wsyztskiego rolki ciezsze lzejsze nie wiem co to jest ? najpierw myslalem ze dysza ale dysza chyba nie za to wszystko odpowiada . jak myslicie czego tu brakuje ? co z tym wariatorem ?

Dodane przez BarteK dnia 16-03-2007 19:20
#2

ohoh niewiem stary ale przechlapane masz :/ a jak ty tlumik nie dokrenciles ;| a co do przelozen to jak zalozyles przelozenia to spoko katanka smigala? bo tez mam zamiar je zalozyc tylko nie mam u kogo ;(

Dodane przez Bambus dnia 16-03-2007 21:32
#3

tak glwonie to przyspiecho wzroslo ale mowie zajebiscie szla do 65 potem troche mulilo do 70 moze ktos inny wie co na to poradzic ?

Dodane przez Konrad991 dnia 17-03-2007 06:51
#4

Hmmmmmmmm. Moim skromnym zdaniem eksperta:P (żart) Jeżeli masz seryjny gaźnik to jest on o zamały. Ja miałem ten sam problem w starej katanie założyłem multivara przekładnię, RR i było ok ale potem jak założyłem cylinder muliło jak chu.. Wymieniłem dyszę i dalej ot samo. Ja myślę że to przez gaźnik.
PzDr

Dodane przez Bambus dnia 17-03-2007 07:45
#5

no ok ale dalej cos jest nie tak z wariem. nie moze byc tyle luzu przeciez . jakiego multivara zakladales ?

Dodane przez Konrad991 dnia 17-03-2007 12:13
#6

no normalnego malossi multivar ale według mnie polini speed control jest o niebo lepszy teraz mam speed controla i lepsze osiągi. Apropo luzu to pojedź do jakiegoś mechanika żeby Ci to sprawdził.

Dodane przez CzopAss dnia 17-03-2007 12:37
#7

Dysze daj większą to powinno pomóc... I coś z tym wydechem:/ Jaką masz spr centralną?? Bo ja na malossi multivar z seryją sprężyną miałem b. słabe przyspieszenie i v-max dużo mniejszy. pzdr

Dodane przez Bambus dnia 17-03-2007 14:31
#8

sprezyne mam ta sama a dalej masz tego multivara ? czy nie masz zamontowanego ?>

Dodane przez CzopAss dnia 18-03-2007 13:46
#9

Nie nie mam zamontowanego bi nie moge sprzegla zdjac a musze sprezyne wymienic bo inaczej mi wario pogorsza a nie polepsza osiągi... A i ty masz 16/49 a one daja na przysp wiecej a polini 20/61 na v-maxie moze tez dlatego ale raczej nie bo masz 70ccm. ...

Dodane przez Konrad991 dnia 18-03-2007 19:02
#10

Panowie ale gażnik 12 a taki jest w katanie AC jeżeli ową posiadasz to jest on zamały, możesz sobie zwiększać dyszę ale gażnik i tak trzeba wymienić. Ja mam speed controla przekładnię 16/49, leo RR, kruciec odblokwany i leci mi 90-95

Dodane przez Bambus dnia 19-03-2007 07:15
#11

fajnie a ja mam LC z jednej strony sie ciesze a z drugiej wkurwiam :/ moze gaznik pomoze narazie mam sprzeglo nei zamontowane(czekam na klucz)i jakeis wario bede musial kupic. a moze mi ktos powiedziec czy jest roznica pomiedzy AC i LC pod wzgledem czy wario w AC pasuje a do LC nie ?