Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Spalanie ;/;/;/;/

Dodane przez barthez597 dnia 14-06-2008 13:28
#1

Drodzy kataniarze zgłaszam sie z prosba do was! Moja katana strasznei duz o pali i nie wime dlaczego ja kobliczylem to wychodzi mi 10l/100km
To strasznie duzo! Chciałbym zebysci mi moze cos doradzili co moze byc powodem! Koja katana ma tylko tłumik leovince i gaznik kahin chyba wiekszy niz oryginalny! Leci mi v-max 80km/h! pozmocie prosze


p.s a powiedzcie mi tez jednoczy ja ksie odplai katane to długo ona jest na ssaniu? Na ssaniu duzo pali??

Dodane przez Milosz dnia 14-06-2008 13:31
#2

Dysze zmniejsz z gaźniku na 60 bo pewnie sete masz.

Dodane przez x1x1x1 dnia 14-06-2008 13:38
#3

No sam nie wiem... mi też dużo paliła jak gaźnik był mocno zapchany brudami tak, że benzyna przeciekała przez gaźnik, czy przez jakiś przewód... nie pamiętam xD , ale spróbuj.

Dodane przez barthez597 dnia 14-06-2008 13:58
#4

No rozkrecilem gaznik i wyczyscilem dysza była zapchana i teraz wszystko czyste i pali caly czas duzo ;/ rozmiar dyszy nei pamietam ale na pewno nie była seta! Dokladnie nei pamiewtam ale cos od 65 do 85 jakso tak było

Dodane przez barthez597 dnia 14-06-2008 14:04
#5

POmozcie mi zeby moja maszynka nei palila tak duzo! Chciałbym zmniejszyc spalanie a nie stracic na osiagach! Macie moze jakeis propozycje! Moze trace paliwo na tym iz jezdze na oryginalnym filtrze ale nei ma mwsadzonej gabki co tam była

Dodane przez wander dnia 14-06-2008 14:29
#6

To załóż gąbkę!! Bo zatrzesz silnik. Jak założysz gąbkę to dyszę w granicach 60-65 załóż. I wtedy w maxie spali ci 6 litrów

Dodane przez barthez597 dnia 14-06-2008 14:33
#7

nie mozlwie teraz mam moze 65 i mi tyle pali to co mam robic zeby mniej palil mi skuter! Moze jets caly czas na ssaniu albo cos??

Dodane przez Milosz dnia 14-06-2008 19:22
#8

to odłącz ssanie i lej mieszanke do baku. w stosunku 1:50 a kolor świecy jaki? pewnie czarny...

Dodane przez barthez597 dnia 14-06-2008 20:12
#9

no czarna czarna! TO źle pewnei co??

Dodane przez Scubii dnia 14-06-2008 22:53
#10

TO wymień swiece i zobaczysz Wtedy

Dodane przez barthez597 dnia 14-06-2008 22:59
#11

DObra panowie jeszcze raz chyba wykrece ten gaznik i wszystko posprawdzam zgodnie z waszymi wskazowkami! Dzieki za wszystkie rady! W razie problemow bede jeszcze pisal! Pozdro

Dodane przez Milosz dnia 14-06-2008 23:59
#12

Słuchaj świecy nie musisz wymieniać... oczysc ją z nagaru i jest dobra. Świeca powinna miec kolor" kawy z mlekiem" A czarny kolor świecy jest spowodowany złą regulacją gaźnika. Wiec nie ruszaj juz tam nic i daj do mechanika. weźmie Ci 30 razem z czyszczeniem około (mi tak wziął). Chyba ze sam umiesz wyregulować....

Dodane przez barthez597 dnia 15-06-2008 10:31
#13

Nie no odkrece swiece zobacze jak wyglada oczysce ja! Potem wykrece gaznik i zobacze jaka dysza i go tez wyszyszcze! A z ta regulacja gaznika to o co ci chodzi tak dokladniej??

Dodane przez Smaku dnia 15-06-2008 10:47
#14

masz tam takie dwie śrubki jedna jest od mieszanki, a druga od powietrza. Lepiej sie za to nie bierz jak nie wiesz co to jest regulacja gaźnika

Dodane przez barthez597 dnia 15-06-2008 10:53
#15

aha dobra nie bede sie bral ale tak z ciekwaosci sie pytam to te dwie srubki trzeba odpowiednio albo wykrecic albo wkrecic! Rozumiem. Spoko. Czyli ja przykładowo moge miec za bogata mieszanke i moj skuter dostaje za duzo paliwa niz powietrza??

Dodane przez Smaku dnia 15-06-2008 11:00
#16

no coś w tym stylu ;)

Dodane przez barthez597 dnia 15-06-2008 11:04
#17

To mowicice ze mechnik za takei cos duzo by nie wzial! Ale to musze mu całego skutera zawiesc czy wystarczy tylko gaznik?

Dodane przez Smaku dnia 15-06-2008 11:06
#18

no pewnie że cały skuter ! :p u mnie za regulacje gaźnika biorą 80 zł ;)

Dodane przez barthez597 dnia 15-06-2008 11:08
#19

[cenzura] 80zł za duzo ja pier.... TO chyba sam poproboje

Dodane przez Milosz dnia 15-06-2008 12:03
#20

@Smaku nie wprowadzaj chłopaka w błąd. Są dwie śrubki... ale jedna jest od regulacj stosunku powietrza do wahy. A druga jest do regulacji biegu jałowego, tzn na jakich obrotach chodzi Ci skuter jak go odpalasz. Mi wziął za regulacje 30zł... razem z czyszczeniem.

Dodane przez Smaku dnia 15-06-2008 15:25
#21

to zależy gdzie mieszkasz każdy sobie ceni, popytaj się w serwisach w soim mieście i będziesz wiedział ile ci weźmie ;)

Dodane przez barthez597 dnia 16-06-2008 11:40
#22

Dobra majstry :D:D To tak sa te dwie srubki czyli mnei srubka od obrotow nei interesuje! Zostaje jednak ta jedna srubka od regulacji stosunku powietrza do wahy. Czyli ja ksie za to wezme to bede z ta jedna srubka kombinowal i bedzie gicior :D

Dodane przez Milosz dnia 16-06-2008 16:26
#23

No tak tą śrubką reguluj ale jeszcez jest cos takiego jak iglica w gaźniku :P i tez mozesz miec ją za wysoko ustawioną... Ale to raczej nie jest dla amatorów. Moze jak masz jakiegos kumpla co sie bardziej zna to popros go albo daj do mechanika :P Chyba ze sam potrafisz.

Dodane przez barthez597 dnia 17-06-2008 18:39
#24

heh No dzisiaj rozkrecilem katane i wyciagnalem gaznik i wszystko wyszyscilem. Dysze główną mam 72 to chyba nie duzo. Nie zebym był znowu taki amator wiem, gdzie jest iglica. katana nadal mi duzo pali tylko powiedzcie mi gdzie mniej wiecej jest ta srubka od tej regulacji powietrza? Kolo tej srubki co sie reguluje obroty jest ta srubka od powietrza? Pozmozcie. Jesli chodzi o ta iglice to to jesli jest ustawiona najnizej to chyba najm,niej pali wiec wszystko jest ok. prosze o wasze odpowiedzi