Dodane przez Smaku dnia 02-06-2008 12:24
#1
Siema !
Mam pytanie co jest z moją katanką, kiedy dodaje gazu to tylko na początku słychać takie jakby "tarcie" przy zwalnianiu puszczaniu manetki) słychać tak samo. Co to może być, czy jest możliwość że mam jakiś lipny olej w przekładni i to przekładnie trą o siebie ? Czy może macie jakieś inne propozycje?
ps. ten dźwięk jest taki jak by były klocki starte i tarły o tarcze hamulcowa, jest bardzo podobny, dźwięk dochodzi gdzieś ze sprzęgła tzn. z tej strony gdzie jest sprzęgło. Pomóżcie :|
Dodane przez James dnia 03-06-2008 15:48
#10
Smaku napisał/a:
[...] bo katana nie ma blokad a jedzie tylko 65 :-( (MoviStar) [...]?
IMHO MoviStar'y po odblokowaniu tyle jadą (wiem, bo sam mam).
Mój egzemplarz po odblokowaniu leciał 65max z wiatrem w plecy.
Po wymianie wariatora, sprzęgła i tłumika - 95 (na prostej).
Troche dziwne, bo gaźnik (seryjny) mam 12, ale przynajmniej mało pali :)
btw. nie wiem co Ci trze, ale najlepiej dobierz się do miejsca skąd dochodzi dźwięk i pooglądaj. :)
Dodane przez James dnia 04-06-2008 14:18
#12
Smaku napisał/a:
no oglądałem, a może sprężynki sprzęgła albo sprężyna centralna, może coś z nim jest nie tak? Mówisz serio że latała ci tylko 65km/h ?
Nie. Sprzęgło (całe) wymieniłem jako pierwsze, bo było zużyte.
Zamontowałem z niebieskimi sprężynkami oraz spr. centr. +15 i nowym paskiem. Po krótkiej jeździe wróciłem do oryginalnej sprężyny.
Prędkość bez zmian, czyli max 65.
Zamontowałem wydech Yasuni Z i uzyskałem gigantyczny przyrost mocy w zakresie średnich i wysokich obrotów oraz V-max 75km/h.
Zamontowałem wariator Polini Speed Control + rolki 5g.
Moc w zakresie średnich i wys. obrotów minimalnie spadła, więc wyrównało się z mocą na niskich obrotach i teraz przyspieszenie jest płynne w pełnym zakresie. V-max 93km/h.
Regulacja i czyszczenie gaźnika, zwiększenie ciśnienia w oponach i uzyskałem prędkość ok. 95km/h.
Wczoraj przeprosiłem żółtą sprężynę centralną (+15) i lekko wzrosła moc w zakresie średnich i wysokich obrotów, za to lekko spadła w zakresie niskich obrotów. V-max praktycznie bez zmian, no może spadł o 2km/h.
W planach mam zamontowanie czerwonych sprężynek sprzęgła, w celu zwiększenia mocy w zakresie niskich obrotów, oraz wymianę gaźnika na 17,5, gdyż w oryginalnym (Keihin 12) wysłużył się zawór iglicowy i paliwo mi się przelewa zaworem odpowietrzającym i przelewowym/nadmiarowym). Dziś dzwoniłem do dealer'a Suzuki i za nowy zawór chcą ok. 70zł ! (Skandal!).
Zobaczymy co się stanie po zmianie gaźnika i sprężynek sprzęgła :)
W planach jeszcze mam zamontowanie GazBox'a Polini (leży i czeka na kupno gwintownika).
pozdro
2008-06-16 [update]
Dla zainteresowanych tematem:
Po wymianie gaźnika (na 17,5 Arreche) i odpowiedniej jego regulacji
Katana dostała ogromnego przyrostu mocy :)
Prędkośc max bez zmian, czyli w granicach 95km/h.
Sprężynę zostawiam żółtą, a sprężynki niebieskie - jest ok.
Przydałoby się teraz zamontować filtr stożkowy i tego Gazbox'a, który leży i czeka, ale to już chyba zrobi przyszły właściciel, ponieważ niedługo wystawię motorek na sprzedaż.
Powodem sprzedaży jest zakup Aprili RS :>
Gdyby ktoś chciał kupić moją Katankę,
to zapraszam na gg lub mail.
Cena wywoławcza 4500zł, rocznik 2001
Edytowane przez James dnia 16-06-2008 11:27