Dodane przez wander dnia 19-01-2009 23:05
#47
na pewno to bym nie powiedział .....chcę wyciąć(na tokarce) z oryginalnego dzwonu wieloklin z kawałkiem blachy przedniej(kształt koła) o średnicy ok 3cm. W tuningowym dzwonie chce wyciąć dziurę o średnicy takiej samej(czyli ok 3cm) wycinając wieloklin i część przedniej blachy.... Powstają mi dwa elementy tungowy dzwon bez wieloklinu i seryjny wieloklin bez dzwonu. Gdyż jest to wycinane na tokarce wszystko jest idealnie równe z zachowaniem mimośrodu. Następnie wstawiam wieloklin w dzwon tuningowy i go spawam...... jedyne niewyważenia mogą powstać ze względu na krzywe spawy....... ale owe można później przyciąć równomiernie na tokarce frezując je!!
Ps. na poczekaniu stworzyłem mały szkic mojego pomysłu....
Edytowane przez wander dnia 19-01-2009 23:24