Tytuł: Wszystko o Suzuki Katana AY WR 50 suzuki-katana.nets.pl :: Katana WR by Wander

Dodane przez wander dnia 29-06-2008 19:19
#11

Raczej nie stuntuję bo katana była wyregulowana pod v-max i miała muła na początku(do 10 km/h).
Teraz to sie zmieni:D
A teraz do rzeczy: Niestety na moją katankę przyszedł czas. Się rozwaliła, a mianowicie łożysko korbowodu na wale się uszkodziło(jak rozebrałem wszystko to nie było tego łożyska:o) no i przez to cylinder się zatarł.
Postanowiłem nie robić szlifu i regenerować wał, tylko przystąpić do tuningu:D I mam teraz dylemat z częściami:| Wiadome że łożyska SKF HQ ale jeszcze jaki cylinder i wał:
Wał:
Barikit w wersji racing jeśli będzie dostępny http://skuter-plu...0ad00fdce0 lub BGM EVO http://skutercent...ts_id=2132
Cylinder:
Hmmmm i tu też jeszcze większy problem... Na pewno coś z klasy Racing
Na początku startowałem z myślą o Airstalu T6(bo najtańszy), później o Hebo Manston Replica, a teraz czymś co było by najmocniejsze czyli prawdopodobnie o Italkicie Bi-metal ale bardzo mało jest o nim opinii
Ps. Cylek Barkit to to samo co Airstal Racing czy Airstal Racing T6 i tak w końcu który jest mocniejszy ten Airstal??

EDIT:
Jak zapytałem się o wał Racing do katany na skuter-plus dostałem taką odpowiedz
"Witam,
Nie mamy wału stricte Racing do suzuki. Ten wał Barikit, który mamy jest
pełny, ale nie Racing i ma dolny sworzeń 18mm, a niższy model ma sworzeń
16mm,
tak więc wał, który mamy jest obecnie najlepszy do suzuki LC.

Megabet"
Więc teraz na prawdę mam dylemat jaki wał. Pomóżcie chłopaki;)

Edytowane przez wander dnia 30-06-2008 14:32